Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä maassa elit edellisessä elämässäsi?

Vierailija
10.08.2021 |

Siis omasta mielestäsi. Jos uskot edelliseen elämään.

Kommentit (925)

Vierailija
741/925 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muinaisessa Egyptissä käsityöläisenä ja antiikin Roomassa maanviljelijänä :)

Vierailija
742/925 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, kuten kaikki muutkin ihmiset, olen nyt ensimmäisessä ja ainutkertaisessa elämässäni. Joka muuta omalta osaltaankaan väittää, on sotkenut faktan ja fiktion, ja pahasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/925 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, kuten kaikki muutkin ihmiset, olen nyt ensimmäisessä ja ainutkertaisessa elämässäni. Joka muuta omalta osaltaankaan väittää, on sotkenut faktan ja fiktion, ja pahasti!

Ootpa tylsä :).

Vierailija
744/925 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskassa.

Vierailija
745/925 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Afrikassa pappina. Tästä elämästä sovitettavaa karmaa.

Vierailija
746/925 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loimaassa (vai Loimaalla) ratapölkkynä. Sittemmin routa nosti minut hyvästelijäksi asemalle.

Vierailija
747/925 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elsass Lothingerin alueella maalla.

Vierailija
748/925 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulimyllyjen maassa, olen nainen ja minulla on pikku koira ja katson haikeana merelle. Todennäköisesti mieheni on lähtenyt merilläe. Olen ollut hyvin surullinen.

Selvänäkijä on sanonut olen elänyt naisena Ranskassa ja olen ollut korkeassa asemassa kuninkaan linnassa ja pitänyt hienoja pukuja ja kenkiä joissa ranskalaiset korot ja olen ihaillut taidetta.

Uskon että yksi elämä on ollut suutari tai verhoilija tai vastaava käsityöläinen sillä osasin ommella tässä elämässä polkuompelukoneella jo 3 vuotiaana ja sormissa tuntuu että olen päällystänyt käsin esim.tuoleja. kun otan neulan ja langan käsiin käy ompelu kun itsekseen.

Tunnen vetoa Egyptiin ja lapsena halusin pitää kietaisuhameita jotka on samantyyppisiä kun mitä olen nähnyt egyptiläisten vaatetusten olleen. Lisäksi uskon että olen omistanut siellä kissan sillä kissoihin tunnen kovaa sympatiaa.

749/925 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälleensyntymäoppi poistettiin Raamatusta Nikean kirkolliskokouksessa 300-luvulla. Onhan kansaa helpompi hallita helvetin ikuisella tulella.

Tuo on täyttä hevonpaskaa. Ei raamatussa ole eikä ole ollut jälleensyntymäoppia.

Ainoastaan uudelleensyntyminen ylhäältä mikä tarkoittaa uskoontuloa.

Vierailija
750/925 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

PÄÄSIÄISSAARELLA. MÄ TEIN NE UKKELIT SINNE. YKSIN. KIVAA OLI.

751/925 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon Jeesukseen ja Taivaan kotiin, mutta sieltä on tultava takaisin niittämään sitä, mitä on kylvänyt. Mulla on useita muistoja eri elämistä luostareista lännessä ja idässä. Nytkin vetoa luostarielämään ollut koko ajan, mutta täällä maailmassa nyt vaan on elettävä, siltä näyttää. Muutoin kurjia muistoja Balttiasta isänä, joka antoi kunniamurhata rakastamasa tyttärensä. Lisäksi naisena elämä, orjuus ja kuolema pohjois-Afrikan aavikolla.

Millä perusteella uskovana voit sanoa noin? Mihin tuo käsitys perustuu? Ei ainakaan raamattuun eikä Jeesuksen sanoihin.

Surullista että ihmiset et menee eksytyksiin

752/925 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elin myös aikoinaan sitä aikaa, kuin Jeesus. Hänestä on liioiteltu monia asioita Raamatussa, mitkä eivät pidä paikkaansa. Eli Jeesus oli kyllä ihan tavallinen mies ja naimissa ja hänellä oli myös lapsia. Maria Magleena oli Jeesuksen vaimo ja hänelle rakas, mutta jostain syystä Raamatusta on poistettu kaikki se, että Jeesus ei ollut lainkaan tavallinen mies, että vain jotakin ihmetekoja, ja ne eivät pidä paikkaansa suuremmaksi osaksi, ei mitään ihmetekoja, että Jeesus poistaa merestä kaiken, mihin muut voivat kävellä, eikä Jeesus ole koskaan kävellyt vetten päällä. Olen oikeasti tavannut Jeesuksen, siis hän oli todella hyvä mies ja edisti yhteiskuntaa rakkauden tekemiseen. Mutta ei minun tuntemani Jeesus koskaan perustanut kirkkoja, koska hän jo repi kaikki pappien väärät alttarit, etaantä miten palvella Jumalaa. Hän oli siis oikeasti vain tavallinen mies ja hyvä mies. Ja niin oli myös hänen äitinsä. Raamatusta on poistettu, että Jeesuksen äiti myös näki näkyjä ym, että oli viisas nainen, mutta jostain syystä, raamattu poistanut kaiken naisista. Todella ilkeää naisia kohtaan. Koska oikeasti Jeesuksen äiti näki kaiken myös, he sopivat jo keskenään, että miten käy. Ei se äiti koskaan itkenyt ristillä. Raamattu poisti kaikki naiset aikoinaan, että ihan oikeasti, ne jotka uskovat niin siihen kirjoitettuun Raamattuun. Niin tulee ennen pitkää päivä, että ihmiset hyökkäävät Vatikaanin kirjastoon ja haluavat kuulla oikean totuuden. Raamattua niin monet ihmiset väärentäneet, ja varsinkin miehet. 

Höpöhöpö. Et tasan oo elänyt silloin. Mikähän paha henki saa sinut kirjottamaan tommosta potaskaa.

Jos luulet että olet niin kannattaa hakeutuu hoitoon tai kääntyä uskoon että saat pahat henget väistymään häiritsemästä.

Voit ihan rukoillakkin että pahan valheet väistyisivät ja annat elämäsi Jeesukselle ja uskot häneen

Vierailija
753/925 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elänyt useita elämiä Italiassa. Sen lisäksi Suomessa, Norjassa ja Romaniassa.

Vierailija
754/925 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole selvää mielikuvaa siitä, missä olisin ollut edellisessä elämässäni, mutta ainakin nykyisessä tunnen suurta inhoa kaikkea aasialaista kohtaan. En voi ymmärtää, mistä moinen kumpuaa. Villihevosetkaan eivät saisi minua matkustamaan millään verukkeella Aasiaan.

Vierailija
755/925 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin Neuvostoliitossa. Ensimmäistä kertaa kun kävin Venäjällä ja menin neuvostoaikana rakennettuihin harmaisiin kolosseihin niin tuli sellainen sanoinkuvaamaton tunne että tällaisessa minäkin olen asunut. En tiedä sitten, olisinko 70-luvulla kuollut.

Vierailija
756/925 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englanti. Tudorien aikakaudella. Olen Kuningas Henrik III:n Kuningattaren hovineito. Palvelen vain Kuningatarta.

Vierailija
757/925 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen elämäni päättyi autokolarissa. Tässä elämässä pelkään autolla ajamista, myös kyydissä oloa. Autossa valtaa pakokauhu.

Vierailija
758/925 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt vähän nipo mutta nykyistä edeltävässä elämässäsi olet elänyt suuren osan elämästäsi 1900-luvulla. Monissa kommenteissa maalaillaan keskiaikaisia maailmoja tms.

Tosin tähän voisi esittää välikysymyksen, eli että onko tuossa elämänkierrossa pausseja jolloin pysyisit aineettomassa muodossa pitkiä aikoja ennen seuraavan elämän alkamista?

Vierailija
759/925 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut emäntänä suuressa viikinkitalossa hoitamassa lapsia.

Vierailija
760/925 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielujen matka kirjassa ainakin hypnotisoidut ihmiset kertovat, että kuoleman jälkeen heidän sielu menee "taivaaseen", jossa he valitsevat uuden elämän. Voivat olla sieluina aineettomassa muodossa vuosia, vuosikymmeniä, ennenkuin syntyvät toiseen kehoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän