Missä maassa elit edellisessä elämässäsi?
Siis omasta mielestäsi. Jos uskot edelliseen elämään.
Kommentit (925)
Vierailija kirjoitti:
Sielujen matka kirjassa ainakin hypnotisoidut ihmiset kertovat, että kuoleman jälkeen heidän sielu menee "taivaaseen", jossa he valitsevat uuden elämän. Voivat olla sieluina aineettomassa muodossa vuosia, vuosikymmeniä, ennenkuin syntyvät toiseen kehoon.
Kuulostaa huuhaalta.. Hypnoosi yleensä on huuhaahommia
Oisko youtubessa jotain ohjattua hypnoosia, jossa vietäis edelliseen elämään?
Englannin kielikin käy.
Näin psykedeeli matkalla avaruuden osien vaihtavan paikkaa omalla kohdallani josta ymmärsin että aikani tullessa minun on määrä jatkaa eteenpäin. En pelkää kuolemaa enää yhtään.
Puolivuotta parhaan ystäväni itsemurhan jälkeen tuli todella vahva tunne että hän on syntynyt uudelleen. Toivotin hänelle mielessäni onnea uudelle kierrokselle.
Todella vahvoja tunteita ja aivotoimintani on kumminkin mensan rajalla.
Entiset elämät ovat uskomusta, eikä siis totta. Mutta jos tulen leikkiin mukaan, niin voisin kuvitella asuneeni Lapissa. Jokin ihme siinä on, että veri vetää sinne aina uudelleen ja vieläpä samoille nurkille. Ja ihan Suomen puolelle.
Mieleni tekisi saivarrella ja sanoa että en ole maasta laisinaan. Taisin asua kuussa tai saturnuksella.
Suomessa Tampereella joskus 1800-luvun loppupuolella olen elänyt ainakin pari kertaa. Toisella kertaa kuolin lapsena ja toisella kertaa nuorena aikuisena. Kummallakin kertaa sellaiseen vaivaan joka nykyaikana olisi osattu hoitaa mahdollisesti jo silloin jos olisin saanut parempaa hoitoa mutta sitä ei osattu tai välitetty antaa melko köyhissä oloissa. Sillä kertaa kun kuolin lapsena niin perheestäni kuoli samaan aikaan useampi lapsi.
Venäjällä. Musiiki ja venäjän kieli resonoi. Olisipa ollut mahdollisuus koulussa oppia lyhyenä kielenä. Vanhan kulttuurin kauneus. Vanhat kauniit koristeelliset rakennukset,kirkot,katedraalit,tunnelma. Olen käynyt useita kertoja Pietarissa ja mustan meren turisti kohteissa jo NL aikana 1970 ja -80,luvulla. Niin, silloin siellä käynti oli ihan normaalia suurelle määrälle ihmisiä. Ne jotka ei käyneet olivat outo poikkeus. Sitten kun tiedätte enemmän ja huom! oikeita tosi asioita Venäjän imperiumista historiasta ymmärrätte miten tärkeä maa ja se on ollut ja on. Olimme osa Venäjän suuriruhtinas kuntaa n. 100v ajan, nuorimmat eivät taida tietää edes sitä.
Egyptissä, olin Ptolemaios faraon tytär. Jouduin pelkäämään salamurhaajaa, enkä tänä päivänäkään uskalla kääntää selkää viholliselle. Elämä oli toki tavallaan ylellistä, mutta ei niinkään onnellista. Valta ja sen tavoittelu olivat pääasioita.
Antiikin Roomassa. Olen nähnyt unta, että kannustin vastavalittua keisaria, jonka saattue kulki väkijoukon ohi. Lapsena pelkäsin virtaavaa vettä ja näin unta hukkumisesta. Geenitestin mukaan olen 10 prosenttia italialainen, vaikka sukuni on tullut Suomeen Saksasta. Kun teini-ikäisenä matkustin Roomaan, aiheutti Tiberin näkeminen voimakkaan deja-vun. Ehkä jouduin virran vietäväksi.
1700-luvulla merimies Alexandria nimisellä orjalaivalla. Miehistömme kärsi pahasti keripukista ja suurin osa kuolikin siihen. Sitrushedelmät olivat haluttuja ja harvinaista herkkua. Tässä elämässäni kun olin pieni syöttötuolissa istuva vekara, en osannut puhua, mutta osoitin pöydällä olevaa sitruunaa ja kun äitini ei sitä antanut, aloin itkeä parkua. Äitini annettua sitruunan puolikkaan, aloin imeä sitä ja itku loppui. Muistan koko lapsuuden, miten onnellinen olin kun sain sitruunateetä. Uskon että edellisen elämän traumat seuraavat tuleviin elämiin, kunnes saavutamme rauhan ja voimme jäädä "taivaaseen".
Minulla ei ole aikaisempia inkarnaatioita maapallolla. Olen yksi niistä jotka tulevat eri maailmoista nostamaan ihmiskunnan värähtelytasoa näinä vaikeina aikoina.
Up kirjoitti:
1700-luvulla merimies Alexandria nimisellä orjalaivalla. Miehistömme kärsi pahasti keripukista ja suurin osa kuolikin siihen. Sitrushedelmät olivat haluttuja ja harvinaista herkkua. Tässä elämässäni kun olin pieni syöttötuolissa istuva vekara, en osannut puhua, mutta osoitin pöydällä olevaa sitruunaa ja kun äitini ei sitä antanut, aloin itkeä parkua. Äitini annettua sitruunan puolikkaan, aloin imeä sitä ja itku loppui. Muistan koko lapsuuden, miten onnellinen olin kun sain sitruunateetä. Uskon että edellisen elämän traumat seuraavat tuleviin elämiin, kunnes saavutamme rauhan ja voimme jäädä "taivaaseen".
Hyvä tarina. Jos olemme eläneet aikaisemmin emme muista niitä vielä. Eivät ne jotka syntyi 1800 lopulla tienneet paljon asioita maailman tapahtumista. Ihmiset ovat unohtaneet menneisyytensä pitemmältä ajalta. Jotain pahaa tapahtui heille. Tiedämme, että yhtäkkiä oli muissa maissa orpojunia,lapsia tehtaissa,orpokodeissa esim. Englanti,Usa. Ei niitä lapsia hylätty. Australiaan vietiin paljon lapsia. Siis se on ollut ns. Greatset ja historiaa kirjoitettu uudelleen. Tämäkin mysteeri vielä paljastuu. Isoisäni kuoli pian syntymäni jälkeen en ole voinut kysyä mitään suvusta. En ole ehtinyt tehdä vielä sukututkimusta. Kun tämä nyt oleva hässäkkä on ohi voin teettää luotettavan DNA testin.
Vierailija kirjoitti:
Up kirjoitti:
Hyvä tarina. Jos olemme eläneet aikaisemmin emme muista niitä vielä. Eivät ne jotka syntyi 1800 lopulla tienneet paljon asioita maailman tapahtumista. Ihmiset ovat unohtaneet menneisyytensä pitemmältä ajalta. Jotain pahaa tapahtui heille. Tiedämme, että yhtäkkiä oli muissa maissa orpojunia,lapsia tehtaissa,orpokodeissa esim. Englanti,Usa. Ei niitä lapsia hylätty. Australiaan vietiin paljon lapsia. Siis se on ollut ns. Greatset ja historiaa kirjoitettu uudelleen. Tämäkin mysteeri vielä paljastuu. Isoisäni kuoli pian syntymäni jälkeen en ole voinut kysyä mitään suvusta. En ole ehtinyt tehdä vielä sukututkimusta. Kun tämä nyt oleva hässäkkä on ohi voin teettää luotettavan DNA testin.
Greatset. Hienoa, että viisaita kuten sinä löytyy tältäkin palstalta. Oliko smallset ennen greatsetiä, vai oliko välissä middleset?
Egyptissä, sukuopuolta en tiedä. Faaraoiden aikaan, tosin olin ihan tavallinen pulliainen.
Intiaani nainen Amerikassa. Joskus 1800 luvulla.
Telotettu keskitysleirillä, punaista tiiliseinää vasten. 1940 luvulla.
Ensimmäinen muistoni tästä nykyisestä elämästä on että energiahiukkasena sain nähdä tulevat vanhempani, muistan että en halunut syntyä heille.
Pienenä lapsena halusin balettitossut, väsäilin itse näitä jostan tossuista.
Halusin myös enkelinsiivet.
Eläessäni intiaaninaisena niin nykyinen mieheni oli silloinen mieheni. Lapsia oli ja köyhyyttä. Mutta mahtavat preeriat.
Varmaan jossain lämpimässä, kun Suomen kylmyys niin ahdistaa
Entisessä elämässä olin kuubassa taidemaalari diego riviera.
New Yorkissa, olin mustaihoinen miesmuusikko. Tuntuu kuin kotiin menisi, kun käy Nycissä ja vanha swing ja jazz virtaa suoraan mun läpi.
Olen ollut mm. shamaani. Myös tavallisempia elämiä on ollut, sekä mies- että naiselämiä. Taitavan näkijä- ja astrologihenkilön kanssa olemme näistä keskustelleet. Luonnollista elämänkiertoa nämä kaikki, ja Jumala on kaiken takana.
Vierailija kirjoitti:
Muista selvästi, kun olin Sveitsin Alpeilla lammaspaimenena.
Hauskinta tai hauskinta on, että eksäni oli kerran hypnoosi-istunnossa mukana ja hän näki myöskin olleensa Saksassa lammaspaimen. Hän oli vuollut jotain keppejä, millä oli tehnyt aitoja ettei lampaat karkaa ja sanonut jopa ääneen sen kylän nimen. He olivat tarkastaneet paikan kartalta, ja se oli jopa löytynyt, kiitos internetin.
Eksäni ei uskonut kummituksiin, jälleensyntymiin tai mihinkään tällaiseen ja hän oli hyvin kielteinen kaikkea henkistä kohtaan. Hän oli näitä tyyppejä joiden kanssa ei keskusteltu myöskään uskonnoista tai politiikasta.
Meksikossa, huumekartellin kuningatar.
Karjalassa olin. Oli vaikea elämä, sota jne. Nyt on hyvin, olen toipumassa.