Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä maassa elit edellisessä elämässäsi?

Vierailija
10.08.2021 |

Siis omasta mielestäsi. Jos uskot edelliseen elämään.

Kommentit (925)

Vierailija
61/925 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarpeen yrittää muistella edellisiä inkarnaatioita. Väliä on vain sillä mitä olemme niistä oppineet ja sillä ettemme toistaisi vanhoja virheitä.

Joskus toki joku karmallinen side vaikuttaa ihmissuhteissa niin voimakkaasti että auttaa kun tietää vähän taustoja, niin osaa päästää irti ja molemmat vapautuvat siitä karmasta.

Ja siis kaikilla on lukemattomia määriä inkarnaatioita takanaan eivätkä ne välttämättä ole maapallolla.

Vierailija
62/925 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-luku, Englanti tai Keski-Eurooppa. Silloin mies, nykyään nainen. Kuolin vatsallani naama märällä ja mutaisella nurmikolla johonkin takaapäin tulleeseen iskuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/925 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ugandassa.

Vierailija
64/925 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannissa ainakin. Saksassa. Lähi-idässä.

Monissa maissa.

Vierailija
65/925 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin teidän tämä "varma tieto" perustuu?

Itse suhtaudun vähän joka asiaan skeptisesti, mutta silti minulla on sellainen hassu tunne, että olen elänyt joskus miehenä amerikkalaisessa suurkaupungissa. Kävelen reippaasti kadulla, aurinko paistaa ja kävellessä tunnen, kuinka leveähköt puvun housun housun lahkeet osuvat minun säärien etuosaan sukkien yläpuolelle. Ilma on viileä, mutta korkeiden kivitalojen seinät hohkaavat vielä kesän lämpöä... 

Mulla perustuu muistoihin jotka ovat tulleet itsekseen, ilman mitään yrittämistä.

Yhteen aikaan mulle tuli sama muisto vuosien ajan ja jopa keskellä kauppaakin.

Lisäksi eräs näkijä on kertonut elämistäni( mutta silti omat muistot tulivat) ja kerran tuli meditaatiossa pari elämää.

Meditaation ohjasi eräs tuttuni joka ei siis kertonut mitään.

Vierailija
66/925 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksassa,isäni kuoli ollessani 4 vuotias.Sain isäpuolen joka oli ankara ja liityin SS-joukkoihin,kuolin sodassa,minulta jäi vaimo ja 4 vuotias tytär..Olen lukenut ihan kouluikäisestä sotakirjoja enkä ymmärtänyt intoani niihin,,tänä päivänä ymmärrän..on muitakin elämiä..

Vierailija
67/925 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään. Muistaisin kyllä jos olisi ollut "edellinen elämä".

Vierailija
68/925 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta vanhempani ovat kertoneet, että jo ennen kuin olin puhumaan, olin saanut kauhukohtauksia aina kun telkusta tuli mainos, jossa kotka kaarteli taivaalla ja samoin Nils Holgerssonin piirretystä jossa myös linnut lentelivät paikasta toiseen. Tässä elämässä tunnen suurinta vetoa Italian suuntaan.

Vierailija
69/925 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asustellut venäjällä mustanmeren maisemissa, tähän tulokseen tulin kun paikanpäällä tuli jatkuvasti tunne että olen ollut täällä ennenkin, myöhemmin vertaluovuttaessa ilmeni että veressäni on jokin ominaisuus jota ilmenee vain kyseisellä alueella ja se on erittäin harvinainen. Toden näköisesti olen ollut ylempää väkeä ja ollut ilkeä palvelusväelle koska nyt olen työssäni kaikkien sylkykuppina.

Vierailija
70/925 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on erikoisia kiinnostuksen kohteita palatsit, rokokoo sekä kansannousut ja mellakat. Olenkin päätellyt, että ehkä olen ollut jossakin kuninkaallisten palatsissa vartijana verilöylyyn tai kuninkaallisten mestaukseen päättyneen kansannousun aikana ja edelleen kannan tapahtumista vastuuta mielessäni. En ole päässyt selville, missä tällainen tapahtuma olisi sitten ollut, varsinkaan rokokoon aikakaudella.

Vierailija
71/925 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdysvalloissa. Öljy, kulta, saluunat yms. olivat elinkeinojani. Löysin öljyn ja kaivoin kultaa, eli olin semmonen Roope-ankka.

Kuolin ja jouduin Allahin eteen, joka jyrisi minulle pitkään väärään Jumalaan uskomisesta. Hän rankaisi laittamalla minut syntymään 1970-luvun Suomeen.

72/925 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elin vain 200 m päässä lapsuudenkodistani Vanhassa Eirassa Helsingissä. Kuolin toisen maailmansodan pommituksissa 14-vuotiaana, kun olin leipomassa pikkusisarusteni kanssa isoäidille me hänen keittiössään ja pommituslaivue tuli mereltä ja pommi osui meidän keittiöön.

Olen lukenut jostain, että mahdollinen jälleensyntyminen usein tapahtuu entisiin kotipaikkoihin.

Tosin hyvin tutuksi olen tuntenut myös Normandian seudun.

73/925 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tarpeen yrittää muistella edellisiä inkarnaatioita. Väliä on vain sillä mitä olemme niistä oppineet ja sillä ettemme toistaisi vanhoja virheitä.

Joskus toki joku karmallinen side vaikuttaa ihmissuhteissa niin voimakkaasti että auttaa kun tietää vähän taustoja, niin osaa päästää irti ja molemmat vapautuvat siitä karmasta.

Ja siis kaikilla on lukemattomia määriä inkarnaatioita takanaan eivätkä ne välttämättä ole maapallolla.

Todella mielenkiintoinen on kertomasi Karjalainen ihmussuhde.

Ehtisitkö mahdollisesti kertoa siitä hieman lisää ?

Miten varmuudella voi tunnistaa jonkun tässä elämässä kovin rakkaan rinnallakulkijan myös entisen elämän kamuksi ?

Vierailija
74/925 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta olen vitsillä aina heittänyt että olen ollut pitkätukkainen hippi 60-luvulla. Kuollut varmaan nuorena koska olen itse syntynyt-82.

Reissasin liftaamalla ja muiden samanhenkisten kanssa kiersin festareita, vedin h#umeita ja vapaa s#ksi! Varmaan kuollut elämäntapani takia nuorena, max kolmekymppisenä.

Näen kyllä itseni kieltolain aikaan salakapakoissa -20 luvun aikoihin. Tosin en Suomessa vaan jossain "fiinissä" maassa, esim Pariisissa, siis Ranskassa.

Olisin todennäköisesti ollut joku hyvin tienaava prostituoitu tai muuten vaan jonkun rikkaan keikarin vakiseuralainen. Vaattet ja hiukset viimeisen muodin mukaan laitettu.

Voihan olla että olen elänyt nuo kummatkin aikakaudet.

Päihdeongelma ja vilkas sukupuolielämä tainnut koitua kohtalokseni molemmilla kerroilla 😅

Nyt olen tylsästi perheenäiti ja naimisissa. Alkoa otan harvoin.

Tunnen silti suurta vetoa pintaliitopaikkoihin ja vilkkaaseen seuraelämään.

Vierailija
75/925 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elänyt aiemmin Kosilla, tuli tosi vahva deja-vu kun kävimme siellä ja olimme kaivauksilla. Olen ollut täällä ennenkin. Koskaan ennen käyneenä ihmettelin miten tämä mahdollista. Hassu tunne.

Vierailija
76/925 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ekygtin kuningatar Leoparda ja Julius Ceesar ja Napoleon ja Jimi Hendrix ja Hitler.

Vierailija
77/925 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näihin tosissaan uskoo? Olin temppeliherrana 1099 valtaamassa jerusalemia.

Vierailija
78/925 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutta olen vitsillä aina heittänyt että olen ollut pitkätukkainen hippi 60-luvulla. Kuollut varmaan nuorena koska olen itse syntynyt-82.

Reissasin liftaamalla ja muiden samanhenkisten kanssa kiersin festareita, vedin h#umeita ja vapaa s#ksi! Varmaan kuollut elämäntapani takia nuorena, max kolmekymppisenä.

Näen kyllä itseni kieltolain aikaan salakapakoissa -20 luvun aikoihin. Tosin en Suomessa vaan jossain "fiinissä" maassa, esim Pariisissa, siis Ranskassa.

Olisin todennäköisesti ollut joku hyvin tienaava prostituoitu tai muuten vaan jonkun rikkaan keikarin vakiseuralainen. Vaattet ja hiukset viimeisen muodin mukaan laitettu.

Voihan olla että olen elänyt nuo kummatkin aikakaudet.

Päihdeongelma ja vilkas sukupuolielämä tainnut koitua kohtalokseni molemmilla kerroilla 😅

Nyt olen tylsästi perheenäiti ja naimisissa. Alkoa otan harvoin.

Tunnen silti suurta vetoa pintaliitopaikkoihin ja vilkkaaseen seuraelämään.

Ranskassa ei ole ollut kieltolakia joten salakapakoitakaan ei ole ollut.

Vierailija
79/925 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vilisee tuota Englantia niin maan penteleesti, ja muutakin Britanniaa. Tällä ei tietenkään ole mitään tekemistä sen kanssa, että joka kanavalta tulee historiallisia, brittiläisiä TV-sarjoja.

Italialaisia, ranskakaisia tai japanilaisia sarjoja ei tule, joten kukaan ei ole elänyt noissa maissa.

Luulisi eniten olevan kiinalaisia ja intialaisia, ihan numeroiden valossa, mutta kun sikäläinen TV-tarjonta ei ole meillä lyönyt läpi, niin...

Vierailija
80/925 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä heräsin tuossa 10 vuotta sitten päässäni sana Nova Scotia. Myönnettävä on, että olen niin tyhmä että piti mennä katsomaan missä se on. Kanadaa siis, itärannikolla. Jysähti kyllä kun aloin tutkimaan enemmän, voisin sanoa tunnistavani paikkoja eteläisellä rannikolla. Vielä en ole päässyt käymään mutta listalla on. Tähän liittyy vahvasti kallio ja meri, sekä valaat. Ehkä mie olin valas :D