Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä maassa elit edellisessä elämässäsi?

Vierailija
10.08.2021 |

Siis omasta mielestäsi. Jos uskot edelliseen elämään.

Kommentit (925)

Vierailija
441/925 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin mallina 1970-luvun lopun New Yorkissa ja rillustelin tuon ajan huippudiskoissa kuten Studiolla ja Xenonissa.

Wau! Sä teit nopeen come backin 😂

Menehdyin likaisesta neulasta saamaani hiv:iin 1986 ja synnyin uudelleen 1990. Yli 30v jo takana.

Vierailija
442/925 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin pientä huoltoasemaa Ylöjärvellä.

Eläköydyin maaseudulle lammasfarmarina.

Minulla oli vaimo ja poika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/925 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannissa ja ilmeisesti Lontoossa. Jokin ihme voima vetää aina Lontooseen, sinne kun saavun, tuntuu kuin tulisin kotiin.

Vierailija
444/925 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ketju

Vierailija
445/925 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi elämä Rooman liepeiltä. Olen köyhä nainen, jolla on pieni lapsi ja roomalainen sotilas surmaa minut. Taustalla näkyy poltettu maisema, ei kuitenkaan näytä Roomalta, vaan autiommalta. Ahdistuksen tunteen ja kuoleman lopullisuuden voin helposti muistaa. Puhun italiaa. Oli helppoa oppia - menin paikan päälle ja rupesin puhumaan. Olen myös aikani Roomassa käsittämättömästä syystä rampannut, vaikkei elämäni ”muistaakseni” ollut erityisen hyvä. Nyt tuo tarve on poistunut ja joku lehti koko Italian suhteen kääntynyt.

Toinen elämä tuntuu olevan toiselta planeetalta. Siellä kalkitut, valkoiset kerrostalot olivat aina pyöreäkulmaisia. Kotonani kasvoi kukkia ja minulla oli parveke. Olennot eivät tarvinneet sanoja, vaan telepatia toimi ja toisen olennon energian ”näki” aivan kuin olisimme läpinäkyviä.

Nämä kaksi ovat vaikuttaneet nykyiseen elämääni ehkä eniten, mutta minulla lienee useita elämiä omassa suvussa, jossa vuorotellaan toistemme äiteinä, iseinä ja lapsina.

Vierailija
446/925 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te muistatte tapahtumia edellisestä elämästä? Mä en muista. On vain valokuva todisteena.

Vierailija
447/925 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäinen muistijälki

Vierailija
448/925 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin mallina 1970-luvun lopun New Yorkissa ja rillustelin tuon ajan huippudiskoissa kuten Studiolla ja Xenonissa.

Kunpa olisi päässyt mukaan! Ai mutta, mähän olin olemassa silloin, Espoossa.

Vierailija
449/925 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te kuitenkin ymmärrätte ettei edellisen elämän muistaminen ole fysikaalisesti mahdollista? Vai siirtyykö muistot varmuuskopiona ihmisen kuollessa johonkin pilveen, josta se ladataan sitten takaisin sopivalla hetkellä. Toimiiko se yhteys wlanilla vai kenties 5g? Suurin osa ihmisten edellisen elämän muisteloista muistuttaa yllätys yllätys tunnettujen kirjojen, elokuvien ja tv-sarjojen tapahtumia. Ja sieltähän ne onkin peräisin.

Vierailija
450/925 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baltiassa. Aina kun menen Tallinnan vanhaan kaupunkiin tunnen olevani kotona. Viroa opin ihan leikiten.

Vierailija
451/925 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä elämässä elin 3300-lukua robottina. Ja kyllä, uudelleen syntyminen ei edellytä, että aina siirtyisi ajassa eteenpäin.

Vierailija
452/925 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai te kuitenkin ymmärrätte ettei edellisen elämän muistaminen ole fysikaalisesti mahdollista? Vai siirtyykö muistot varmuuskopiona ihmisen kuollessa johonkin pilveen, josta se ladataan sitten takaisin sopivalla hetkellä. Toimiiko se yhteys wlanilla vai kenties 5g? Suurin osa ihmisten edellisen elämän muisteloista muistuttaa yllätys yllätys tunnettujen kirjojen, elokuvien ja tv-sarjojen tapahtumia. Ja sieltähän ne onkin peräisin.

No jos nyt ihan tarkkoja ollaan, radioliikenne oli se sitten kännykkä tai antennitelkkari toimii ihan samalla elektromagneettisella säteilyllä jonka yksi spektrin osapalanen on esimerkiksi näkyvä valo. Eli sinun silmäsi tavallaan on kuin kännykkäantennit.

Siten se elämä mitä sinä näet itse asiassa ON ihan sama asia kuin mitä kännykätkin lähettää. Se kännyköiden lähettämä taajuus on vain näköalueen ulkopuolella. Samoin kuin esimerkiksi röntgen on ihan samaa asiaa, mutta taas eri taajuus ja näkee sinun läpi. Mikroaallot taas voisivat jopa paistaa sinut, vaikka taas kerran, ovat edelleen ihan samaa säteilyä.

Koko sinun elämäsi on säteilyä, eräänlaista taajuutta joka tapauksessa, joten miksi se "muisti" ei voisi jossain olla? Onhan sinun kännykkäsikin data "pilvessä". Miksi universumissa ei voisi olla jotain yhtä nerokasta kuin mitä universumin mittakaavalla todella tyhmä otus - ihminen kuitenkin on "keksinyt".

Vierailija
453/925 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egyptissä silloin kun oli faaraot

Vierailija
454/925 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastemato Pakistanissa.

Vierailija
455/925 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Intiassa. Voisin syödä intialaista ruokaa vaikka joka päivä ja tykkäsin tosi paljon Intian reissusta. 

Sama juttu. Luultavimmin Intiassa, koska kaipuu sinne on jatkuva.

Vierailija
456/925 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espanjassa. Muistan hyvin, kun kävin siellä ensimmäisen kerran, ja lentokoneen ovi aukesi javä se lämpö ja Espanjalle tyypillinen tuoksu tulvahti tajuntaan. Sain siitä oikein sävärit ja mua alkoi itkettämään, menin siitä jotenkin ihan sekaisin, suorastaan humalluin. Olen satavarma että olen asunut siellä edellisessä elämässä ja kaipaan sinne aina takaisin. On ollut yhtä tuskaa tää korona, kun mun Espanjan matka viime kesänä peruttiin, enkä vieläkään ole sinne päässyt. Naamarätin ja kaikkien rajoitusten kanssa en halua matkustaa. Toivottavasti tämä pian saataisiin hallintaan ja elämä palaisi takaisin normaaliksi. 6v eläkkeeeen ja heti kun sen saan se on Adios amigos y hola España 😍

Ja sitten seuraavassa elämässä kun asut jossain muualla, saavuttuasi Suomeen pyörryt onnesta rännän ja pimeän iskiessä naamaan.  Niinkö nämä menee?

Vierailija
457/925 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka näihin tosissaan uskoo? Olin temppeliherrana 1099 valtaamassa jerusalemia.

Tunnereservit kiinnittyy laajalti tunnettuihin paikkoihin ja tapahtumiin.  Kaikki mitä näemme luemme tiedämme jää vaikuttamaan, vai oliko tämäkin uskon asia.  Jälleensyntymisen ajatus on koukuttava,  kun elämänhalu on yleensä pidempi kuin ikä ja kaikki tuntuu olevan aina kesken ja levällään. 

Vierailija
458/925 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
459/925 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mumbai123 kirjoitti:

Pohjois-Intia. Olin Intialainen poika. Muistan kun istuin jonkun tekolammen varrella, jonka ympärillä on tiiliä yms. Kuolin elefantin alle / elefantti hyökkäsi kimppuuni.

Nykyisin syön lähes joka päivä Intialaista ruokaa ja olen rakastanut sitä jo ensimmäisestä kokeilu kerrasta asti. Olen lukenut paljon intialaisia kirjoja ja suosikkejani ovat murhamysteerit. Olen seurustellut myös Punjabilaisen miehen kanssa ja tunnen vain vetoa Desi-miehiin. Toivottavasti löydän itselleni tässä elämässä vielä oman elämän intialaisen miehen :)

Mikä on Desi-mies?

Desi tarkoittaa intialaista.

Vierailija
460/925 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irlannissa. Joku veto sinne on aina ollut. Asunut jossain nummilla lampaiden ympäröimänä.

Sama täällä, liekö oltu naapureita😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan