Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä maassa elit edellisessä elämässäsi?

Vierailija
10.08.2021 |

Siis omasta mielestäsi. Jos uskot edelliseen elämään.

Kommentit (925)

Vierailija
421/925 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skotlannissa.

Siellä tuntui kotoisalta ensi hetkestä.

Vierailija
422/925 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin brittiläinen sotilaslentäjä toisen maailmansodan aikaan. Loppuni kuulemma koitti kun minut ammuttiin alas. Ihan pienenä, jotain 3-4 -vuotiaana, muistan leikkineeni pöydän alla olevani pommisuojassa. Elettiin 70-lukua enkä varmasti ollut nähnyt yhtään ainutta sotaelokuvaa tai kuullut vaikka isovanhempien kertomuksia sodasta. Muistan myös jo sen ikäisenä nähdessäni lentokoneita taivaalla (asuttiin melko lähellä lentokenttää) ajtelleeni, että tuollaiseen en ikinä astu. Hervoton lentopelko ei ole hellittänyt koko aikuisikänäni. Ja muistan myös kuinka teininä 80-luvulla olin aivan paniikissa kun kesälomareissulla kuulin, että nyt lähestytääm Saksan rajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/925 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satavarmasti olen ollut/elänyt ennenkin Suomessa tai siis tällä alueella jota kutsutaan nyt Suomeksi. Metsiä ja vesistöjä... Peltoja ei ole, soita on! Vain jokunen epämääräinen polku tai tieto mistä pitäisi kulkea. Vaikka, mihinpä olisin matkalla....

Vierailija
424/925 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa. Silloin kun Suomi oli vielä suomi. Joskus 1980- luvulla.

Vierailija
425/925 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa, nykyisessä Suomessa. Noidaksi nimiteltiin.

Vierailija
426/925 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sattumaa tai ei kirjoitti:

Olin brittiläinen sotilaslentäjä toisen maailmansodan aikaan. Loppuni kuulemma koitti kun minut ammuttiin alas. Ihan pienenä, jotain 3-4 -vuotiaana, muistan leikkineeni pöydän alla olevani pommisuojassa. Elettiin 70-lukua enkä varmasti ollut nähnyt yhtään ainutta sotaelokuvaa tai kuullut vaikka isovanhempien kertomuksia sodasta. Muistan myös jo sen ikäisenä nähdessäni lentokoneita taivaalla (asuttiin melko lähellä lentokenttää) ajtelleeni, että tuollaiseen en ikinä astu. Hervoton lentopelko ei ole hellittänyt koko aikuisikänäni. Ja muistan myös kuinka teininä 80-luvulla olin aivan paniikissa kun kesälomareissulla kuulin, että nyt lähestytääm Saksan rajaa.

Hyvä Saksa !

Vierailija
427/925 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielisairaalaan ja/tai korkki kiinni

Vierailija
428/925 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renessanssiajan Italiassa, aiemmin aroilla skyyttinä. Tuskin varsinkin nuorempana pohjatonta ikävää sinne skyyttiaroille. Olen todennäköisesti jossain elämässä ollut myös muinaissuomalainen sarmaatti, mutten kerro siitä enempää. Lapseni tässä elämässä olivat lapsiani myös useissa edellisissä elämissä.

Vierailija
429/925 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Renessanssiajan Italiassa, aiemmin aroilla skyyttinä. Tuskin varsinkin nuorempana pohjatonta ikävää sinne skyyttiaroille. Olen todennäköisesti jossain elämässä ollut myös muinaissuomalainen sarmaatti, mutten kerro siitä enempää. Lapseni tässä elämässä olivat lapsiani myös useissa edellisissä elämissä.

*tunsin, ei tuskin

Vierailija
430/925 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanissa. Olin arvostetussa virassa, enkä koskaan mennyt naimisiin. Olin onnellinen yksin.

Vierailija
431/925 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin keskitysleirillä Puolassa ja kuolin siellä ampumiseen.

Vierailija
432/925 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Atlantiksessa.

Minulla on muistikuvia valtavista huipputeknologiaa sisältävistä kivirakennuksista meren läheisyydessä. Tutkin merivettä ja sen ominaisuuksia, mm. energianlähteenä. Pystyin myös hengittämään veden alla. Niistä ajoista jäänteenä suuri kaipuu merelle ja viettämään aikaa vedessä, jossa tunnen olevani kotona.

Atlantis on yhä olemassa, mutta osittain sortuneena Atlantin pohjassa, paikassa jossa nykyään sijaitsee Bermudan kolmio. Bermudan kolmion ilmiöt esim. laivojen katoamiset ym. ovat muinaisen Atlantiksen satunnaisesti toimivan automaattisen puolustusjärjestelmän ansiota.

Muistan myös valtavat maanalaiset tunneliverkostot, joita on mm. Atlantin alla ja jotka johtivat Atlantiksen mantereelle ja sieltä pois. Osa niistä on yhä olemassa. Maailman suurvaltojen salaiset tiedusteluyksiköt ovat tietoisia näistä asioista.

Norjanmerellä on uponnut minimanner, joka liittyy jotenkin tähän Atlantikseen. Rakenteet on nähtävissä ihan googlemapsilla, valtavia.

Vierailija
433/925 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin entisessä elämässä helssinkin teissillä mieshuorana ja vieläkin on perse hellänä.

Vierailija
434/925 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orjuuden kurittamassa Virginiassa. Näen pitkän hiekkatien, jonka varrella kasvaa valtavia tammia ja niiden latvoissa huojuu espanjan sammalta. Ilma väreilee lämmöstä. Tien päässä on iso, valkoinen kivitalo. Terassi on koko talon kiertävä, jonka katosta roikkuu kahden istuttava keinu. En osaa määritellä olinko orja, vai jotain muuta, mutta jokin aina läikähtää sisällä, kun näen jotain samankailtaista.

Vierailija
435/925 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä pohjalaissukuinen äitini että Savo-Karjala alueelta tullut isäni suku on ollut täällä Suomessa tutkitusti jostain noin 1550-luvulta alkaen. Joten niin olen minäkin elänyt näillä main jo silloin ja varmasti sitä aikaisemminkin. Kuka olen ollut ja miten olen silloin tai kulloinkin elänyt - en tiedä. Tuommoisellekin aikajanalle mahtuu monenmoista kohtaloa ja tapahtumaa. On monta äitiä, isää, tytärtä ja poikaa ollut, mennyt ja ehkä taas tullut...

Vierailija
436/925 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitäisi arvata niin sanoisin Kanada tai Saksa. Kummassakaan en ole käynyt mutta niihin olen jostain syystä tuntenut vetoa. Mulla ei ole ikinä käynyt niin että joku maa olisi tuntunut tosi kotoisalle vaikka oon melko paljon matkustellut.

Vierailija
437/925 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä elämässä Lontoossa. Sitä edellisessä elämässä jossainpäin Alankomaita, ehkä siinä keskellä.

Vierailija
438/925 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin mallina 1970-luvun lopun New Yorkissa ja rillustelin tuon ajan huippudiskoissa kuten Studiolla ja Xenonissa.

Wau! Sä teit nopeen come backin 😂

Vierailija
439/925 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siriuksen kolmannen planeetan Vlangardin provinssissa Hildehordin kaupungin 258 kerroksessa, hyvät yhteydet ja näkyvyys läntiselle mantereelle pakokaasujen yläpuolella. Jotkut väittävät syntyneensä väärään aikaan, väärässä maassa. Itse olen syntynyt väärälle planeetalle. Vain syrjitty muukalainen tällä planeetalla, jolla kukaan ei halua kommunikoida tai selittää sanoista poikkeavia toimiaan.

Vierailija
440/925 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irlannissa. Joku veto sinne on aina ollut. Asunut jossain nummilla lampaiden ympäröimänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi