Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä maassa elit edellisessä elämässäsi?

Vierailija
10.08.2021 |

Siis omasta mielestäsi. Jos uskot edelliseen elämään.

Kommentit (925)

Vierailija
481/925 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko tavanneet ihmisiä, jotka olette tunteneet ennenkin?

Vierailija
482/925 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/925 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleensyntymäoppi poistettiin Raamatusta Nikean kirkolliskokouksessa 300-luvulla. Onhan kansaa helpompi hallita helvetin ikuisella tulella.

Vierailija
484/925 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus laskeskelin kun näin jossakin luvun, kuinka monta ihmistä on ehtinyt elää ihmiskunnan historian aikana, että jokainen nyt elävä olisi elänyt kaksitoista elämää. Ihmisiä on loppujen lopuksi elänyt aika vähän ihmiskunnan historian aikana. Väestönkasvu on niin uusi juttu. Eli jos jälleensyntymä olisi todellista, aiemmista elämistä olisi ihan mahdollista muistaa jotakin.

Itse en osaa sanoa, missä maassa olisin elänyt. Olen kuitenkin nuorena saanut pari kertaa näkyjä mietiskellessä, jotka liittyvät keskiaikaan. Ensimmäisessä ratsumies säikähtää jotakin ja kääntyy pakenemaan. Ajattelin pitkään sen olleen pelkkää unta, koska hevonen oli niin oudon näköinen. Sitten minulle selvisi, että keskiajalla oli erilaisia hevosrotuja kuin nykyään, ja näkyni hevonen muistutti Palfrey-rotua. Olin luullut etteivät keskiajan taiteilijat osanneet piirtää hevosta... Muissa näyissä oli joukko ihmisiä keskiajan tyylisissä vaatteissa ja harmaaseen asuun pukeutunut munkki tai pappi tai mikälie. Aiemmin olen myös nähnyt näyn pimeässä yössä palavasta kaupungista.

Vierailija
485/925 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että olen elänyt ennen Usassa, Kaliforniassa? Sinne mennessä ekan kerran tuli tunne, että olen kotona? Outoa, mutta totta.

Vierailija
486/925 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta tässä elämässä olen ehtinyt asua jo monessa maassa.

Vierailija
487/925 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tietää muttei aavistustakaan. Eikä kuulu ollakaan. Entinen on entinen, nykyinen on nykyinen ja tulevaisuudessa kuka tietää? Tästä elämästä en halua muistaa mitään. TRAUMA.

Vierailija
488/925 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukujukumaassa, Kalajoella

Vierailija
489/925 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälleensyntymäoppi poistettiin Raamatusta Nikean kirkolliskokouksessa 300-luvulla. Onhan kansaa helpompi hallita helvetin ikuisella tulella.

Missä tämä useasti vedottu oppi on nyt, ja luettavissa?  Tai edes kokouksen aidot  keskustelupöytäkirjat?  Kristinuskoonkin alkoi kertyä yhtä ja toista vaikutetta vuosisatojen mittaan ja niitä päätettiin karsia.  Uskonpuhdistus tavallaan.  Ei sitäkään voi poissulkea etteikö päätöksiin olisi vaikuttanut ajankohtainen politiikka.  Kuten vaikka jos nyt Raamatusta poistettaisiin kaikki homoseksuaalisuuteen kielteisesti suhtautuvat kohdat.  Ulkoa tulee paineita muunnella tekstejä mieluisiksi ajattelematta edes historiallista arvoa. 

Vierailija
490/925 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PÄKÄ kirjoitti:

Luulen että olen elänyt ennen Usassa, Kaliforniassa? Sinne mennessä ekan kerran tuli tunne, että olen kotona? Outoa, mutta totta.

Lämpimään ja letkeään on helppo ihastua, kuin kotiin.

Vierailija
491/925 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sellainen mahdollisuus, että hallitsematon kansa voisi olal aika helvetillinen.  Apinoillakin on pomot.

Vierailija
492/925 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itävaltalaisena saksassa. Olin taitelija ja politiikko, minulla oli elegantit viikset ja suuria ajatuksia tulevaisuuden maailmasta.

Seuraavat tuhat vuotta oli tekemistä vaille taputeltu.

Vierailija
493/925 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tenerifalla Puerto de la Crutcissa. Kun menimme ensimmäisen kerran 1996, tunsin vahvaa kotiin tulemista. Sitten kuulin luolaihmisistä eli naisista, jotka menivät ennen häitä luolaan ja ja heitä syötettiin noin 100 kiloisiksi. Tämä heimo oli sinisilmäinen ja poikkesi espanialaisista. Vitsailinkin, että olen ollut tällainen "gaugho".

Vierailija
494/925 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-PAX planeetalla Lyran tähtikuviossa 1000 valovuoden päässä....

T: Lataamosta...

Vierailija
495/925 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjassa. Espanjan kielen opiskelu sujui nykyisessä elämässä helposti ja Espanjassa oleskelu on aina tuntunut mutkattomalta. Espanjassa en tunne olevani ulkomailla. Niin pienestä kuin muistan, olen kaivannut pitkiä mustia hiuksia, joita minulla ei tässä elämässä ole.

Vierailija
496/925 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikassa, olin Penelope

Vierailija
497/925 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molvaniassa. Viljelin punajuuria ja valmistin huonolaatuisia sylkykuppeja.

Vierailija
498/925 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään ei oikeasti ole ns entistä elämää.  Saattaa olla, että jossakin ihmisessä asuu ns tiedon henki, joka on muuttanut häneen ja ihminen luulee, että hän itse olisi asunut ennen tätä elämää jossakin muussa.

Kuoleman jälkeen meidän henkemme muuttaa joko paratiisiin tai tuonelaan.  Näihin asioihin kannattaa valmistautua.  Jumala on olemassa ja hän on meidät luonut. Hän tahtoo, että jokainen ottaa hänen tarjoamansa paratiisipaikan vastaan. Tutustu raamattuun  ja etenkin uuteen testamenttiin.

Vierailija
499/925 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ihmisen ruumis elä niitä uusia elämiä vaan nimenomaan se sielu

Vierailija
500/925 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä varmaksi. Mutta selittäisikö entinen elämä sen, että lapsena näin toistuvasti unta pienestä mökistä, jonka yli on vyörymässä valtava aalto (aikuisen tietämyksellä tsunami).

Tai sen, että identtiset, leikki-ikäiset kaksosemme pelkäävät suuresti soittorasioiden musiikkia? Tiedossani ei ole mitään syytä tälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi