Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä maassa elit edellisessä elämässäsi?

Vierailija
10.08.2021 |

Siis omasta mielestäsi. Jos uskot edelliseen elämään.

Kommentit (925)

Vierailija
401/925 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, kun en tiedä. Olen siis agnostikko tämän asian suhteen.

Kerran tein sellaisen "palaa entiseen elämääsi" hypnoosimeditaation. En tiedä oliko kyse vain (vilkkaasta) mielikuvituksestani vai toimiko se, mutta näin itseni Babyloniassa. Ja olin mies. Ja rikas.

Ilmankos minua rassaa olla keski-ikäinen, vähän plösö töitä etsivä nainen Suomessa. Toisinaan selailen kultakoruja netissä ja haaveilen puutarhasta ja öisestä tähtitaivaasta :'D

Vierailija
402/925 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse elin noin 800-miljardia vuotta sitten toisessa universumissa Xurtinon nimisellä planeetalla ja olin avaruushissikauppias. Aikajana on vain arvausta, todennäköisesti atomien ja solujen samoihin asetteluihin meni vieläkin pidempään. Sen kuitenkin tiedän, että se ei ollut täällä meidän universumissa, koska täällä on eri fysiikan lait. Kaipaan puolisoani Kulexantria, mutta todennäköisyydet ovat erittäin huonot, että syntyisimme samoihin aikoihin samaan universumiin, samalle planeetalla ja niin lähelle toisiamme, että kohtaisimme uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/925 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikan Konfederaatissa. Orjia en omistanut kosken siedä n**erein hajua.

Vierailija
404/925 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

USA, koska rakastan sitä maata enemmän kuin mitään muuta ja tunnen jatkuvaa vetoa sinne. Ehdottomasti.

Hienoa! Usa on kuitenkin aika helvetin iso maa (liittovaltio) , johon mahtuu monia kulttuureja.

Kerrotko meille mitä osaa Amerikan Yhdysvalloista  tarkoitat? Wow, waitin´ for it!

Etelävaltioita. jenkkilään en ole koskaan tuntenut vetoa.

Jaapa jaa.  Toivottavasti Etelä ei kuitenkaa nouse enää.

Toivottavasti soutraisöken...Hell yeah!!

Vierailija
405/925 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mumbai123 kirjoitti:

Pohjois-Intia. Olin Intialainen poika. Muistan kun istuin jonkun tekolammen varrella, jonka ympärillä on tiiliä yms. Kuolin elefantin alle / elefantti hyökkäsi kimppuuni.

Nykyisin syön lähes joka päivä Intialaista ruokaa ja olen rakastanut sitä jo ensimmäisestä kokeilu kerrasta asti. Olen lukenut paljon intialaisia kirjoja ja suosikkejani ovat murhamysteerit. Olen seurustellut myös Punjabilaisen miehen kanssa ja tunnen vain vetoa Desi-miehiin. Toivottavasti löydän itselleni tässä elämässä vielä oman elämän intialaisen miehen :)

Mikä on Desi-mies?

Vierailija
406/925 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin Neuvostoliitossa ja elin sellaisessa paneelitalossa mitä siellä oli. Tuli ihme fiilis kun kävin Venäjällä ja näin tällaisia naapurustoja; ihan kuin olisin palannut "kotiin".

Olen syntynyt 1993 eli en ole elänyt NL:n aikaan.

Vierailija
407/925 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvimaassa

Vierailija
408/925 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen Marokon alueella olin kristitty munkki joka ammuttiin. Mulla on nytkin luomet niissä kohdin joihin mua ammuttiin. Muistan ampumisen vieläkin.

Vierailija
409/925 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

DDR:ssä.

Vierailija
410/925 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa, Taalainmaalla, jossain Leksandin tienoilla, karjapiikana. Ainoan kerran, kun tuolla alueella olen käynyt ja liikkunut, tunnistin jopa ikivanhat polut ja matalat karjamajat olivat kuin kotiin oisin palannut!

Toisen elämän olen elänyt luostarissa, maata en osaa sanoa, mutta ei kovin etelässä kuitenkaan. Ehkä Tanska, Puola....

Vierailija
411/925 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että ihmiset ovat avoimia. Jokaisella on oma matka kuljettavana, ja kun tapaa tutun ja turvallisen sielun, siitä kannattaa pitää kiinni.

Vierailija
412/925 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turkmenistanissa paimenena.

Minä olin Turkmenialainen tyttöystävä.

Vierailija
413/925 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin hyvin kuvitella, että ennenajan ompelukerhoissa ensin ajettiin ukot ulos potkimaan Ladan kampiakselia samalla kun aloitettiin kilpakehuminen edellisistä elämistä. Naiset ovat kultia.

Vierailija
414/925 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Atlantiksessa.

Minulla on muistikuvia valtavista huipputeknologiaa sisältävistä kivirakennuksista meren läheisyydessä. Tutkin merivettä ja sen ominaisuuksia, mm. energianlähteenä. Pystyin myös hengittämään veden alla. Niistä ajoista jäänteenä suuri kaipuu merelle ja viettämään aikaa vedessä, jossa tunnen olevani kotona.

Atlantis on yhä olemassa, mutta osittain sortuneena Atlantin pohjassa, paikassa jossa nykyään sijaitsee Bermudan kolmio. Bermudan kolmion ilmiöt esim. laivojen katoamiset ym. ovat muinaisen Atlantiksen satunnaisesti toimivan automaattisen puolustusjärjestelmän ansiota.

Muistan myös valtavat maanalaiset tunneliverkostot, joita on mm. Atlantin alla ja jotka johtivat Atlantiksen mantereelle ja sieltä pois. Osa niistä on yhä olemassa. Maailman suurvaltojen salaiset tiedusteluyksiköt ovat tietoisia näistä asioista.

Tämä oli mielenkiintoista! Voisitko kertoa lisää, jos sinulla on enemmän muistoja noista ajoista.

Vierailija
415/925 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmannessa valtakunnassa

Vierailija
416/925 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä, 1900-luvun alkupuolella.

Vierailija
417/925 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autiomaalla beduiinina Saharassa tai Lähi-Idässä.

Ja toinen elämä oli rikkaassa perheessä viime vuosisadan alussa Damascuksessa Syyriassa.

Sen lisäksi on epämääräisiä muistoja ( toistuvia harvinaisia unia jotka tulevat hyvin kaukaa) vuoristokaupungista joka oli (näkemieni kuvien perusteella) ehkä Tiibetissä tai Nepalissa.

Vierailija
418/925 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mieli yhdistää asioita toisiinsa, mutta en usko, että kyse olisi edellisen elämän muistoista.

Nuorena näin kuvan vanhasta, koristeellisesta rasiasta ja se kirvoitti mielikuvan pyöreistä, valkoisista makeisista. Sen jälkeen kuulin, että kuvassa oli vanha kiinalainen makeisrasia. Jos olisin oikeasti elänyt Kiinassa, muistaisin varmaan muutakin kuin makeisrasian.

Vierailija
419/925 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mallina 1970-luvun lopun New Yorkissa ja rillustelin tuon ajan huippudiskoissa kuten Studiolla ja Xenonissa.

Vierailija
420/925 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin 1000-luvun Hämeessä ja möin lappalaisorjia Novgorodin pajareille.