Missä maassa elit edellisessä elämässäsi?
Kommentit (925)
Luin kesän aikana fiktio kirjaa jossa päähenkilö itse tulkitsi tarot korteista. Sen jälkeen kiinnostuin itsekin lukemaan asiasta. Löysin sieltä itselleni kortin kahdeksan miekkaa ( miekkojen 8). Se minusta kuvastaa hyvin elämääni. Pitäisi joskus tutustua paremmin.
Kävin Istanbulissa ja vitutti paikallinen meininki niin paljon, että uskon olleeni edellisessä elämässäni bysanttilainen Konstantinopolin vielä kukoistaessa.
Oliko sinulla siellä edellisessä kotimaassasi myös samat vanhemmat kuin nyt Suomessa?
N51 kirjoitti:
Australiassa. Olin nuori aboriginaali mies.
Laitoin oman yllä olevan tekstini tähän johdannoksi :) Osaisiko joku selittää, että mistä johtuu se, että en pidä vedestä sen missään muodossa? Suihkussa käyminen on epämiellyttävää ja teen sen säännöllisesti, koska pitää peseytyä. Pelkään veneessä, laivassa. En pidä uimisesta, enkä meinannut millään oppia uimaan lapsena. Vesi juomana ei ole hyvää, enkä koe tarvitsevani vettä päivän aikana. Väkisin yritän juoda näin kesäaikaan litran päivässä.
Liittyisikö tämä mahdollisesti entiseen elämään jotenkin? Siellä saatuun traumaan tms?
Olen elänyt varmasti kaupungissa joka on meren rannalla.Ehkä Viipuri tai Pietari. Kaikki ruuat, musiikki yms mikä on sinnepäin kallellaan tuntuu tutulta. Etenkin Viipuri tuntuu tutulta, vaikka en ole käynyt siellä ikinä.
N51 kirjoitti:
N51 kirjoitti:
Laitoin oman yllä olevan tekstini tähän johdannoksi :) Osaisiko joku selittää, että mistä johtuu se, että en pidä vedestä sen missään muodossa? Suihkussa käyminen on epämiellyttävää ja teen sen säännöllisesti, koska pitää peseytyä. Pelkään veneessä, laivassa. En pidä uimisesta, enkä meinannut millään oppia uimaan lapsena. Vesi juomana ei ole hyvää, enkä koe tarvitsevani vettä päivän aikana. Väkisin yritän juoda näin kesäaikaan litran päivässä.
Liittyisikö tämä mahdollisesti entiseen elämään jotenkin? Siellä saatuun traumaan tms?
Edellinen elämäsi on saattanut päättyä hukkumiseen. Siitä on voinut jäädä inho vettä kohtaan.
Paljon on outoja koettu . Mikä se kvanttifysiikka tms. oikein on ? Olisipa kiva tieteellinen, kaikille järkeenkäyvä selvitys .
Olen asunut jossain merenrannalla- näen säännöllisesti välähdyksiä merestä ja aurinkosta. Lähellä tavoitetta ollaan ja 1km päässä asun jo Välimerta. Olen asunut jo monta vuotta ulkomailla, koska Suomi ei ole tuntunut "omalta"- mutta tämä ei ole vielä se paikka mihin jään tässäkään elämässä.
Jossakin elämässäni olen ollut varmaan venäläinen; olen aina tykännyt venäläisestä keittiöstä ja venäläisestä kirjallisuudesta.
Ja joskus olen ehkä ollut pahoinpidelty, laiminlyöty tai huväksikäutetty lapsi, ehkä kuollut nuorena. Ehkä näitä elämiä on ollut montakin. Olen myös varmaan ollut sotilas, raiskaaja ja kiduttaja. Joka tapauksessa tämän elämäni olen joutunut omistamaan lasten asioille ja oikeuksille ja hyvinvoinnille. Lasten kokema vääryys ja kaltoinkotelu on särkenyt sydäntäni aivan omasta lapsuudestani lähtien, mutta tässä elämässäni minua on kyllä lapsuudessani aina kohdeltu hyvin.
Atlantiksessa.
Minulla on muistikuvia valtavista huipputeknologiaa sisältävistä kivirakennuksista meren läheisyydessä. Tutkin merivettä ja sen ominaisuuksia, mm. energianlähteenä. Pystyin myös hengittämään veden alla. Niistä ajoista jäänteenä suuri kaipuu merelle ja viettämään aikaa vedessä, jossa tunnen olevani kotona.
Atlantis on yhä olemassa, mutta osittain sortuneena Atlantin pohjassa, paikassa jossa nykyään sijaitsee Bermudan kolmio. Bermudan kolmion ilmiöt esim. laivojen katoamiset ym. ovat muinaisen Atlantiksen satunnaisesti toimivan automaattisen puolustusjärjestelmän ansiota.
Muistan myös valtavat maanalaiset tunneliverkostot, joita on mm. Atlantin alla ja jotka johtivat Atlantiksen mantereelle ja sieltä pois. Osa niistä on yhä olemassa. Maailman suurvaltojen salaiset tiedusteluyksiköt ovat tietoisia näistä asioista.
Jossain välimeren maassa. En muista enää muuta kuin sen, että purjelaivaliikennettä oli hurjasti, ja isoja rahteja purettiin satamassa. Nykyminä ei pysty edes laiturilla istumaan voimatta pahoin😂
N51 kirjoitti:
N51 kirjoitti:
Kyllä se sinun Aborikinaali elämääsi liittyy. Tykkäätkö kaivella maan koloista matoja ym. öttiäisiä ja syödä niitä?
Edellisessä elämässäni asuin Itävallassa natsiupseerin vaimona. Minulla oli kaksi lasta, tyttö ja poika. Olin kauniimpi kuin tässä elämässä, mutta muuten julmempi ihminen. Asuessani myöhemmin Itävallassa minut hätkähdytti monta kertaa tunne kaiken tuttuudesta ja kielen oppiminen oli todella helppoa. Tunsin erään vanhan rakennuksen kuin olisin ollut siellä ennenkin.
Mie oon elänyt ainakin 1700 luvun Japanissa maalaisyhteisössä ja sitten venäjällä 1800-1900 luvin taitteessa taidemaalarina. Nyt asun Espoossa ja oon töissä terveyskeskuksessa.
Pohjois-Intia. Olin Intialainen poika. Muistan kun istuin jonkun tekolammen varrella, jonka ympärillä on tiiliä yms. Kuolin elefantin alle / elefantti hyökkäsi kimppuuni.
Nykyisin syön lähes joka päivä Intialaista ruokaa ja olen rakastanut sitä jo ensimmäisestä kokeilu kerrasta asti. Olen lukenut paljon intialaisia kirjoja ja suosikkejani ovat murhamysteerit. Olen seurustellut myös Punjabilaisen miehen kanssa ja tunnen vain vetoa Desi-miehiin. Toivottavasti löydän itselleni tässä elämässä vielä oman elämän intialaisen miehen :)
Yhdessä elämässäni olen ollut kiinalainen ylhäisönainen. Elänyt kielletyssä kaupungissa. Käyskentelin neliönmuotoisessa katetussa puutarhassa. Keskellä oli soliseva lähde. Tunsin suunnatonta rauhaa. Joskus 400 jkr. Jonkun dynastian aikaan. Hyvin lähellä keisariperhettä, ehkä tytär. Näin heidät hiljattain yöllä unen ja valveen rajamailla. Kuvittelen yhäkin itseni sinne puutarhaan, kun haluan rauhoittua.
Nykyinen kiina ahdistaa.
Jossakin tähdistössä olen myös ollut. Tuntuu joskus kuin olisin jossakin avaruudessa. Tunnen tässä elämässä vahvaa ulkopuolisuutta. Kuin en kuuluisi tänne. Lapsena kävin monta kertaa katsomassa jonkun avaruuselokuvan olisiko ollut avaruusseikkailu 2000 vai mikä lie 60-luvulla. Baddingin Tähdet Tähdet tuo siitä elämästä myös vahvan tunteen .
Nyt asun keski-Euroopassa.
En onneksi tiedä.