Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä maassa elit edellisessä elämässäsi?

Vierailija
10.08.2021 |

Siis omasta mielestäsi. Jos uskot edelliseen elämään.

Kommentit (925)

Vierailija
241/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intiassa jonkun ja sitten taisi olla myös Ranskassa.

Vierailija
242/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transsylvaniassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teitä petetään. Luojamme mukaan: "Ja samoinkuin ihmisille on määrätty, että heidän kerran on kuoleminen, mutta senjälkeen tulee tuomio.."  (Hebrealaiskirje 9:27 Raamatussa). Meillä on vain yksi elämä. Sen jälkeen alkaa ikuisuus joko Jumalan luona tai ikuisesti Hänestä erossa riippuen olemmeko tulleet uskoon elämämme aikana vai emme eli onko Jeesus Vapahtajamme ja Pelastajamme vaiko Tuomarimme. Saatana, langennut enkeli, tekeytyy valkeuden enkeliksikin pettääkseen ihmisiä. Jälleensyntymisoppi on yksi noista petoksista. Se valehtelee, että olisi monta mahdollisuutta eikä vastuuta omista valinnoistamme Luojan edessä. 

Jälleensyntyminen tarkoittaa nimenomaan vastuusta omista valinnoistamme ja kasvua. Kai olet huomannut, että taivaaseen Raamatun mukaan pääsee se 144 000 ja hekin kaikki miehiä? Ainakin jehovien mukaan se luku on tullut täyteen jo aikoja sitten.

244/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta aina olen tuntenut jonkinlaista vetoa Afrikkaa kohtaan, etenkin sen keski- ja eteläosia. Ehkä voisin nähdä olleeni osa jotain alkuperäisheimoa, satoja tai tuhansia vuosia sitten. Ainoastaan en erityisen kuumasta lämpötilasta välitä mutta voihan olla että sain siitä tarpeekseni entisessä elämässä...

Vierailija
245/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teitä petetään. Luojamme mukaan: "Ja samoinkuin ihmisille on määrätty, että heidän kerran on kuoleminen, mutta senjälkeen tulee tuomio.."  (Hebrealaiskirje 9:27 Raamatussa). Meillä on vain yksi elämä. Sen jälkeen alkaa ikuisuus joko Jumalan luona tai ikuisesti Hänestä erossa riippuen olemmeko tulleet uskoon elämämme aikana vai emme eli onko Jeesus Vapahtajamme ja Pelastajamme vaiko Tuomarimme. Saatana, langennut enkeli, tekeytyy valkeuden enkeliksikin pettääkseen ihmisiä. Jälleensyntymisoppi on yksi noista petoksista. Se valehtelee, että olisi monta mahdollisuutta eikä vastuuta omista valinnoistamme Luojan edessä. 

Jälleensyntyminen tarkoittaa nimenomaan vastuusta omista valinnoistamme ja kasvua. Kai olet huomannut, että taivaaseen Raamatun mukaan pääsee se 144 000 ja hekin kaikki miehiä? Ainakin jehovien mukaan se luku on tullut täyteen jo aikoja sitten.

Jep, ilmestyskirja 14:

Ja he veisasivat uutta virttä valtaistuimen edessä ja neljän olennon ja vanhinten edessä; eikä kukaan voinut oppia sitä virttä, paitsi ne sata neljäkymmentä neljä tuhatta, jotka ovat ostetut maasta. 4

Nämä ovat ne, jotka eivät ole saastuttaneet itseään naisten kanssa; sillä he ovat niinkuin neitsyet. Nämä ovat ne, jotka seuraavat Karitsaa, mihin ikinä hän menee. Nämä ovat ostetut ihmisistä esikoiseksi Jumalalle ja Karitsalle

Vierailija
246/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirkkoisä Origenes luennoi jällensyntymästä noin 200 jKr. jolloin monet muutkin luterilaiset kirkkoisät uskoivat siihen. Raamattua muokattiin ja 'puhdistettiin' silloisen hallitsijan käskystä, koska hän julisti pannaan he, jotka levittävät jälleensyntymäoppia. Hän ja muu ylimystö ei halunnut uskoa, että he voisivat syntyä uudelleen esim. köyhiksi ihmisiksi. Origenes myönsi julkisesti, että kirkko ei usko jälleensyntymään, mutta hän kertoi jälleensyntymästä, eli oli siitä ilmeisesti kiinnostunut. Hän kirjoitti yli 6000 kirjaa ja hänet mestattiin lopulta, koska hän ei luopunut uskostaan.

On tänäänkin olemassa kristittyjä, jotka ovat kokeneet muistikuvia entisestä elämästä. Jos ihminen syntyy uudelleen, voisihan olla niin, että hän saa uuden mahdollisuuden, ennen viimeistä Tuomiopäivää. Ihmisen sielu on ikuinen, kuten Raamattu opettaa. Missä elävät sielut olisivat kaikki ne tuhannet vuodet, odottamassa Jeesuksen tulemista ? Raamattu kyllä sanoo, että kuolleetkin herätetään viimeisenä päivänä, mutta ei sekään poista mahdollisuutta jälleensyntymästä, jos tarkoitetaan kuolleilla siinä kohtaa Jumalasta pois kuolleita. 

Jotkut tämän päivän kristityt muistavat olleensa edellisessä elämässäkin luterilaisia kristittyjä.

Jälleensyntymäteoria ei poista mitenkään vastuuta omista teoista. Vastuu on tässä elämässä mitä elämme, johan sen lakikin määrää. Jos teet rikoksen, joudut vankilaan.

En sano varmasti, että ihminen elää monta elämää, tai ei elä, kukapa sen tietää. Ei kukaan muu kuin Kaikkivaltias. Viimeisenä päivänä se meille kerrotaan.

Miksi kirjoitat luterilaisista? Heitä ei ollut ennen Martti Lutheria.

Vierailija
247/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussa! En ole koskaan käynyt Perussa enkä Etelä-Amerikassa, mutta käsittämättömästi tunnen sympatiaa tuota maata kohtaan ja seurustelin 80-luvulla hetken perulaisen kanssa.

Vierailija
248/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muu maassa

Vierailija
249/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjoisessa Norjassa

Vierailija
250/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skotlannissa

Vierailija
251/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm kirjoitti:

Jälleensyntyminen selittäisi myös transihmisten kokemukset hyvin.

Kirjoitin tämän viestin, jossa kohta "Tai sitten olin mies. On kai pakko se kirjoittaa, että olen nuoresta lähtien lukenut niin paljon miesten välisistä suhteista tai katsonut elokuvia, että mietin joskus, että minun täytyi olla mies joskus entisessä elämässä. Ehkä sellainen joka on ollut suhteessa mieheen joskus historian vaarallisena aikana" ( en viitsi numeroa laittaa, kun ne voivat muuttua ja en halua kirjoittaa väärän viestin nimissä mitään)

Itse tulen aina jollakin tavalla ajattelemaan, että olisin halunnut olla mies. Joku voi ehkä tuosta edellisestä viestistä sen päätellä ja jos nyt suoraan pitää sanoa niin näin on. En silti tee asialle koskaan mitään ja monesti se unohtuukin. Silti se pysyy siellä taustalla aina. En ole yhtään erikoinen ihminen ja olen hyvin tavallinen muuten. Ei kukaan edes tiedä ajatuksistani. Koen, että olisin elenyt enemmän omannäköistä elämää miehenä.

Samalla en halua vähätellä ketään ja minulle riittää tämä, vaikka omatkin ajatukset tosin ovat välillä niin erilaisia kuin jollakin toisella, että se on jo muuten vähän erikoisen ja ujon persoonani kanssa vaikeaa kuulua porukkaan ja ulkopuolinen olo usein. Tähän kaikki muu kokemani kuten kiusaaminen. Tosin itsellä on näitä ajatuksia ollut jo hyvin nuoresta. Siinä mielessä haluan itse ymmärtää muita. Ei ole helppoja asioita miettiä. Koen vaan niin, että olisin sopinut paremmin mieheksi ja ollut tyytyväisempi elämääni. En osaa selittää asiaa, mutta onhan se myös ikävää ja huvittavaa jos näkee jonkun kiinnostavan miehen ja toisin kuin joku muu joka kiinnostuu miehestä ns seurustelumielessä niin itse olen vaan mietin, että tuolta tahtoisin itsekin miehenä näyttää. Se on vaikea hetki jotenkin ja tietää, ettei koskaan tapahdu niin.

Toivon myös etten pilaa tätä ketjua tai aiheuta pahaa mieltä viestillä. Tämä on vaan aina osa elämääni. En tiedä sitten jos joskus seurustelen niin saan asian käsiteltyä. Puhua en näistä asiosta nykyisessä elämässäni voi kenellekään ja välillä asiat menevät paremmin. Kaiken kokemani ja elämäni liittyvän jälkeen haluan vaan ymmärtää muita. Sori ohiskin.

Vierailija
252/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bora Boralla <3

Vierailija
253/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irlannissa.

Vierailija
254/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen elämän elin todennäköisesti Suomessa ja mahdollisesti olen kuollut hukkumalla.

Aiemmin olen elänyt ainakin viktoriaanisessa Englannissa, ja siellä kanssani elivät yhtä aikaa myös äitini ja exäni, mutta he olivat eri rooleissa kuin nykyisessä elämässä. Tämän on nähnyt ulkopuolinen ihminen, joka ei tiennyt että sekä minä että äiti koemme vahvaa vetoa juuri tuohon aikakauteen.

Vierailija
255/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkähän takia, esim. ulkomaalaiset, eivät koe olleensa ikinä Suomessa vaikka piikana tai metsurina?

Luulisin ainakin etteivät. Missä sitten ranskalaiset, egyptiläiset, italialaiset, espanjalaiset ja irlantilaiset tuntevat olleensa? Itsekukin joissain noista em. maista?

Voi hyvää päivää taas. Vaikkapa siksi että 2000v sitten suomessa ei ollut mitään asutusta. Ei mikään ihme että menneet elämät on sijainneet akselilla Rooma/Babylonia/Pohjois-Afrikka koska ne oli ne alueet joissa oli asutusta.

Itse muistan 3-4 elämää ja yhden erittäin tarkasti. Yksi sijoittui Roomaan, olin ihan rivimies sotilas.

Vierailija
256/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin 50-luvulla kauppa-apulaisena Inkeroisissa. Kun käyn siellä, tunnen vahvasti, että olen asunut ja työskennellyt siellä.  Purskahdin melkein itkuun, kun ensimmäisen kerran kävin Inkeroisissa, jotenkin niin tutun  tuntuista kaikki vaikka nykyinen Inkeroisten keskusta on pääosin 80-luvulla rakennettua. 

Kun kuulen Kymenlaakson laulun, siis sen maakuntalaulun, tiedän, että tämä laulu on"minun" vaikka olen kotoisin Lahest. 

Tiedän, olisi varmaan jännempää kun olisin ollut ulkomailla, kaukomailla peräti, historiallisten tapahtumien keskellä ja yläluokkainen kuten muut edellisten elämien eläjät.

Onhan tässäkin ketjussa monia, jotka kertovat ihan tavallisen ihmisen edellisistä elämistä.  Miksi ihmeessä joillakin on aina tarve alkaa nälviä toisia edellisten elämiensä kokemuksista?

Vierailija
257/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla, irkkumusiikki saa padot auki ja tunteet pintaan.

Vierailija
258/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstaesoteerikko tässä (eli 20v esoteerista tutkimusta takana).

Suurin entisten elämien määrä joka on muistissa sekä myös ajallisesti todennettu on yhdysvaltalaisella naisella jolla on yli 50 elämää muistissa. Tämä on valtavan paljon ja varhaisimmat ovat ajoittuneet esi-ihmisen aikakausille eli yli 40 000v taaksepäin.

Elämien välissä yleensä on 50-100v jakso (joka ei tunnu pitkältä koska ajan käsitettä ei ole eikä ”vanhenemista” sielutasolla ole ajallisessa määreessä). Joskus tietyistä syistä voi joku syntyä nopeasti uudestaan. Esim tilanteessa että vauva menetetään synnytyksessä, tällöin sama sielu saattaa syntyä nopeasti uudestaan.

Osa elämistä (yleensä muutama) voi olla myös toisessa sivilisaatiossa, nyt en tarkoita siis ihmislajia. Tämä on harvinaista muttei mahdotonta, joten jollain tässä ketjussakin oli varmasti oikean suuntaisia muistoja.

Jälleensyntymä lakkaa kun on karmavapaa. Mitä enemmän palvelet ja autat ihmiskuntaa tässä elämässä, sitä nopeammin kuittaat karmaasi. Jos olet syntynyt hyvin vaikeaan elämään, esim väkivalta-lapsuuskotiin, vaikeaan avioliittoon jne, on tämä elämä sellainen missä maksat karmaa paljon.

Ne kenellä on erityisen helppo elämä, ovat nuoria sieluja joilla ei ole vielä takaisinmaksu alkanut. Varhaiset inkrnaatiot kerätään karmaa, loppupään inkrnaatiot maksetaan karmaa. Jos sulla on todella rankka elämä, voit tavallaan onnitella itseäsi (vaikka se ei paljoa naurata tapahtumahetkellä, tiedän hyvin).

Liikaa ei pidä näitä pohtia sillä tarkoitus on kehittyä ja oppia, joten itse en esim suosittele näitä muodissa olevia inkrnaatio-terapioita. Tärkeintä on että nyt toimit hyvin, ystävällisesti, autat ja jos mahdollista, avaat sydämesi niin että rakastat kaikkia ihmisiä. Jokaista tulee rakastaa, jopa ”ilkeitä av-mammoja”, hekin pvat sielunsiskoja ja veljiä.

Vierailija
259/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin aikaisemmin, että minulla on vahva tunne, että olen ollut mies amerikkalaisessa suurkaupungissa. Aikakausi oli varmaan jotain 1930 lukua. Nyt kun olen lukenut tätä ketjua, niin aloin miettimään, että kuolin varmaan toisessa maailmansodassa. Katsoin aikoinaan elokuvan Sotamies Ryan ja itkin alusta loppuun, sekä lopun illan. Sama juttu käynyt, kun olen katsonut jonkun muun amerikkalaisen sotaleffan, joten en katso niitä enää. Suomalaiset tai eurooppalaiset sotaleffat eivät aiheuta samaa reaktiota, vaikka usein surullisia ovatkin.

Tsiisus, vieläkin ahdistaa, kun aloin miettimään niitä amerikkalaisesta näkökulmasta tehtyjä sotaleffoja.

Vierailija
260/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään näkijän mukaan olen asunut Cornwallissa Englannissa. Minulla on ollut kaksi poikaa, jotka kuolivat kuumetautiin pienenä. Tässä elämässä olen saanut ne takaisin. Minulla oli ystävätär, joka oli lapseton papin vaimo. Olen tavannut tämän ystävällisen henkilön myös tässä elämässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan