Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä maassa elit edellisessä elämässäsi?

Vierailija
10.08.2021 |

Siis omasta mielestäsi. Jos uskot edelliseen elämään.

Kommentit (925)

Vierailija
221/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ja täällä Lappeenrannassa missä nytkin elän! Unieni perusteella olen näin päätellyt. Ei ole kovin isot piirit miulla, varmaan vietän seuraavankin elämäni täällä! 🤣

Vierailija
222/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monasti ihmetellyt omien tuikitavallisten 30 -luvulla syntyneiden tapakristittyjen vanhempieni asennetta. He suhtautuivat ihmeen neutraalisti kertomiini tarinoihin. Saatoin kylpyammeessa istuessani tokaista äidilleni, että minua ahdistaa pulppuava vesi, sillä olen hukkunut edellisessä elämässäni. Kaupungilla kävellessämme olin totinen ja hiljainen, sillä koin liikenteen melun ahdistavana. Totesin syntyneeni nyt liian meluisaan maailmaan ja kaipailin entisaikojen hiljaisuutta.

Vanhempani eivät milloinkaan suitsineet juttujani, eivät liioin lähteneet niihin mukaan. Antoivat minun vapaasti höpötellä 💛 Lapsella vilkas mielikuvitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvostoliitossa kasakkina. Aina pienestä pitäen tuntenut mielenkiintoa ja kunnioitusta itänaapuriamme kohtaan. Tietynlaista yhteenkuuluvuuden tunnetta. Yllätys oli kuitenkin kova, kun sukututkimuksesta selvisi, että sukujuureni juontavatkin neuvostoliiton kasakeihin asti. Koko elämäni minua on luultu venäläiseksi ja pienenä lapsena näin usein samaa unta, jossa ratsastin hevosella Venäjän maaseudulla kun yhtäkkiä pellolla syntyy taistelu, piiloudun jossain vaiheessa ojaan, ja loppujen lopuksi tein haavoittuneena kuolemaa siellä. Toki todennäkösemmin tuo uneni johtuu siitä, että isäni tykkäsi katsoa sotadokkareita yms 😅

Vierailija
224/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös sukututkimus osoitti itselleni todeksi kaiken, minkä olin tiennyt aina, mutta uskotellut itselleni kaiken olevan vain mielikuvituksen tuotetta.

Moneen maahan, kaupunkiin ja ajankohtaan, missä olen tuntenut joskus eläväni, on minulla ollut suora yhteys esivanhempiini.

Tapahtumat sijoittuvat noin vuodesta 800 eteenpäin, sukututkimus yltää vielä paljon pidemmälle, kiitos valtaapitävien aatelisten juurien.

Vierailija
225/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brasiliassa. Selkeä mielikuva miehestäni ja kahdesta lapsesta. Miehen kuoltua ampumahaavaan, jäin lasten kanssa kaksin. Vieläkin rauhoitun, kun kuulen portugalin-kieltä! Minulla on myös paljon tapoja, joiden alkuperä on Brasiliassa vaikka en koskaan ole siellä käynyt. Jostain syystä en kuitenkaan haluaisi palata Brasiliaan..

Vierailija
226/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan Suomessa, metsäisellä järviseudulla. Kuten nytkin.

Vierailija
227/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa ja Saksassa. Myös muistikuva 1850-luvun lopulta, mutta en tiedä missä maassa. Vuosiluvun päättelen vaatteista.

Kummassakin elämässä menetin puolisoni jo nuorena ja elin yksin lopun ikääni. Tein käsitöitä, soitin musiikkia. Klassinen musiikki herättää muistoja niistä ajoista, kuten vaatteiden kirjailuista ja rakennusten huoneista ja puutarhoista. Useimmat muistot ovat onnellisia.

Vierailija
228/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

USA;ssa, olin yksi rakkauden kesän -69 hipeistä ja kuolin väkivaltaisen kuoleman.

Vierailija
229/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vanha sielu, jossain edellisessä elämässäni ainakin amerikanitalialainen mies. Asuin Yhdysvalloissa aikuisena ainakin 1930-60-luvuilla jossain isossa kaupungissa ”Little Italyssa”. Armeijaura USA:ssa laivaston soittokunnassa, olen soittanut lautasia tai muuta lyömäsoitinta. Olen aina tuntenut selittämätöntä vetoa marssimusiikkiin, laivastoon ja ”marching bandeihin”. Jossain vielä aikaisemmassa elämässä olen asunut Karibian suunnalla, ehkä Puerto Ricossa.

Vierailija
230/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teitä petetään. Luojamme mukaan: "Ja samoinkuin ihmisille on määrätty, että heidän kerran on kuoleminen, mutta senjälkeen tulee tuomio.."  (Hebrealaiskirje 9:27 Raamatussa). Meillä on vain yksi elämä. Sen jälkeen alkaa ikuisuus joko Jumalan luona tai ikuisesti Hänestä erossa riippuen olemmeko tulleet uskoon elämämme aikana vai emme eli onko Jeesus Vapahtajamme ja Pelastajamme vaiko Tuomarimme. Saatana, langennut enkeli, tekeytyy valkeuden enkeliksikin pettääkseen ihmisiä. Jälleensyntymisoppi on yksi noista petoksista. Se valehtelee, että olisi monta mahdollisuutta eikä vastuuta omista valinnoistamme Luojan edessä. 

Kirkkoisä Origenes luennoi jällensyntymästä noin 200 jKr. jolloin monet muutkin luterilaiset kirkkoisät uskoivat siihen. Raamattua muokattiin ja 'puhdistettiin' silloisen hallitsijan käskystä, koska hän julisti pannaan he, jotka levittävät jälleensyntymäoppia. Hän ja muu ylimystö ei halunnut uskoa, että he voisivat syntyä uudelleen esim. köyhiksi ihmisiksi. Origenes myönsi julkisesti, että kirkko ei usko jälleensyntymään, mutta hän kertoi jälleensyntymästä, eli oli siitä ilmeisesti kiinnostunut. Hän kirjoitti yli 6000 kirjaa ja hänet mestattiin lopulta, koska hän ei luopunut uskostaan.

On tänäänkin olemassa kristittyjä, jotka ovat kokeneet muistikuvia entisestä elämästä. Jos ihminen syntyy uudelleen, voisihan olla niin, että hän saa uuden mahdollisuuden, ennen viimeistä Tuomiopäivää. Ihmisen sielu on ikuinen, kuten Raamattu opettaa. Missä elävät sielut olisivat kaikki ne tuhannet vuodet, odottamassa Jeesuksen tulemista ? Raamattu kyllä sanoo, että kuolleetkin herätetään viimeisenä päivänä, mutta ei sekään poista mahdollisuutta jälleensyntymästä, jos tarkoitetaan kuolleilla siinä kohtaa Jumalasta pois kuolleita. 

Jotkut tämän päivän kristityt muistavat olleensa edellisessä elämässäkin luterilaisia kristittyjä.

Jälleensyntymäteoria ei poista mitenkään vastuuta omista teoista. Vastuu on tässä elämässä mitä elämme, johan sen lakikin määrää. Jos teet rikoksen, joudut vankilaan.

En sano varmasti, että ihminen elää monta elämää, tai ei elä, kukapa sen tietää. Ei kukaan muu kuin Kaikkivaltias. Viimeisenä päivänä se meille kerrotaan.

Vierailija
231/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjällä

Vierailija
232/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinassa. Olin myös edellisessä elämässä mies, nyt nainen.

Vierailija
233/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Suomen-Ruotsalainen porvari. Asustelin Kauniaissa ja matkustelin joka päivä keskustaan stockmannille. Lopulta joku suomalainen juntti ampu mut.

Vierailija
234/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin aikaisemmassa elämässä Hitler.

Ja tässä elämässä persu.

Vierailija
235/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että edellinen elämäni on ollut niin erilaista ja vauhdikasta, että sain nyt erilaisen tylsemmän ja surullisenkin elämän. Olen kuitenkin sisältä edelleen myös se joka haluaa olla erilainen ja elää omalla tavallaan. Nyt tämä hahmo on vaan jäänyt sivuun. Mietin monesti, että olen edellisessä elämässä rikkonut rajoja ja ehkä "suututtanut" jonkun, että sain tämän elämän. Matkustellut en ole oikein missään, mutta pidän vieraista maista. Uskon, että olisin ollut sosiaalinen, rohkea ja vähän erikoinen ihminen. Tuskin koskaan naimisissa tai lapsia. Maailmanmatkaaja tai kulkuri. Viihtynyt hyvin maaseudulla ja tuntenut monenlaisia ihmisiä. Suomessa en olisi asunut vaan jossain muussa neljän vuoden ajan maassa. Olisin ehkä purjehtinut isolla puisella laivalla. En aina edes tiedä olinko edes nainen. Jos olin niin hyvin itsenäinen ja erilainen.

Tai sitten olin mies. On kai pakko se kirjoittaa, että olen nuoresta lähtien lukenut niin paljon miesten välisistä suhteista tai katsonut elokuvia, että mietin joskus, että minun täytyi olla mies joskus entisessä elämässä. Ehkä sellainen joka on ollut suhteessa mieheen joskus historian vaarallisena aikana. Minulla olisi ainakin ollut pitkät hiukset. Tämä nyt vaan pohdintaa ja joskus saan sellaisen ajatuksen, että jos olisin mies niin näyttäisin tuolta tai olisin jossain ammatissa tai harrastaisin jotain sekä pukeutuisin niin. Musiikki olisi jollakin tavalla osa elämääni. Hevoset myös ja esim intiaanit kiinnostaisivat. Nyt meni aika sekavaksi ja en siis osaa tarkasti mitään sanoa. Tuntuu vain silti, että olen elänyt niin hyvää elämää aiemmin tai tehnyt jotain niin rohkeaa, että nyt sattui jokin "välielämä" tähän väliin. Olen varmasti ollut onnellisempi. Nyt maksan jotain hintaa siitä. Näin koen asiat jos haluan niin uskoa.

Edellisessä elämässä olen ehkä elänyt välillä raskasta elämää, mutta olen ollut tyytyväinen. Oikeastaan olen varmaan tuntenut yhden ihmisen (nuoren miehen) jo aiemmin ja ehkä elänyt lähellä häntä. Sen myötä olisin asunut Venäjällä ja uskonut ihmeisiin. Hän kun vieläkin uskoo ja sen kertoo. Itse en tässä nykyisessä elämässä siihen aina pysty niin hyvin. Ja USA on myös jotenkin voinut olla elämässäni mukana. Tunnen kaipuuta sinne, vaikka en ole koskaan siellä käynyt. Jonnekin pohjoisempaan osavaltioon. Surin myös yhden ihmisen kuolemaa, joka siellä asui, vaikka en tuntenut häntä. Se vaikutti paljon minuun. Haikeutta aiheuttaa jokin elokuva tai ohjelma Usasta. Vuoden aikani on varmaan syksy ja se on kaikista ristiriitaisin. Tunnen iloa syksystä ja pidän siitä, mutta kova haikeus myös ja ikivä kesää. Tämä kaikki nyt ihan ajatusten virtaa ja en osaa tarkasti kirjoittaa.

Vierailija
236/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain läntisessä Afrikassa. Silloin maiden rajoja ei ollut olemassakaan, maita ei oltu vielä keksitty länsimaalaisten tavoin. Oli heimojen ylläpitämiä alueita. 

Olin vanha ja viisas nainen. Minulla oli valtameren, Atlantin voima ja jumalattarien suosio. Osasin ennnustaa kaurikotiloilla.

Vierailija
237/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitte kun tapaatte sieluperhettä, saatika kaksoisliekkinne, silloin oivallatte taas jotain suurta ja mahtavaa.

Vierailija
238/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ja taistelin vuonna 1918 työläisten oikeuksista sekä Suomen itsenäisyyden puolesta porvareita ja ulkomaalaisia valloittajia vastaan

Vierailija
239/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleensyntyminen selittäisi myös transihmisten kokemukset hyvin.

Vierailija
240/925 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelliset elämät ovat olleet näköjään joko niissä paikoissa, joista koulun hissantunneilla kertotaan paljon, tai sitten sellaisissa paikoissa, joiden menneisyys tulee TV-fiktiossa koko ajan päälle.

Odottelen yhä niitä Intiassa ja Kiinassa eläneitä. Heitä pitäisi olla vähintään 30%.

Minä olen elänyt Intiassa n. 4000 vuotta sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän