IKEA:n kassin tarkastukset kassalla
Minua kiinnostaisi tietää, kun olen monesti tuommoiseen tarkistukseen ilman mitään syytä joutunut, enkä edes asioi usein kyseisessä liikkeessä, että onko teille muille useinkin sattunut kohdalle tuo kassien tarkastus? Jos on, minkä näköisiä olette, tummat/vaaleat hiukset, siniset/ruskeat/joku muun väri silmissä?
Olen vaan alkanut epäillä, että tietyn näköisiä ihmisiä ratsataan tuolla kassalla useammin. :/
Kommentit (30)
Kerran olen joutunut pistotarkastukseen, ja olen käyttänyt melkeinpä pelkästään noita itsepalvelukassoja sen jälkeen kun ne lanseerattiin. Käyn IKEA:ssa n. kerran kuukaudessa, ehkä vähän harvemmin.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 20:59"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 15:26"]
Käyn noin kerran kuukaudessa. Ikinä ei ole tehty mitään tarkastuksia. Olen 23v raskaana ja aina on aviomies ja esikoinen mukana. Tavallinen perhe :)
[/quote]
Aina on mies ja esikoinen mukana. LOL. Varsinainen tossumies siis, eikö ne voi jäädä joskus kotiin?
[/quote]
Jos sillä vastaajalla ei vaikkapa ole autoa tai edes ajokorttia niin tarttee kuskin mukaan?
Nykyään käyn harvoin Ikeassa, ennen kävin ehkä muutaman kerran vuodessa. Koskaan ei tarkastettu. Olen punahiuksinen ja vihreäsilmäinen.
En ole koskaan edes nähnyt, että jonkun kassi tarkistettaisiin, vaikka saatan käydä Ikeassa jopa kerran viikossa. Minulla on vaaleat hiukset, tummansiniset silmät ja en meikkaa. Usein käytän colllegehousuja ja näytän elämääni kyllästyneeltä silmäpussineen päivineen, kun on vauva-aika jättänyt univelka jälkensä, on kuin mikäkin zombi olo välillä.
En ole koskaan edes nähnyt, että jonkun kassi tarkistettaisiin, vaikka saatan käydä Ikeassa jopa kerran viikossa. Minulla on vaaleat hiukset, tummansiniset silmät ja en meikkaa. Usein käytän colllegehousuja ja näytän elämääni kyllästyneeltä silmäpussineen päivineen, kun on vauva-aika jättänyt univelka jälkensä, on kuin mikäkin zombi olo välillä. Yleensä itsepalvelu kassaa käytän.
Oho! Onpa yllättävää toimintaa? Kai sitä hävikkiä sitten on
No ihmekös tuo kun on ne itsepalveluautomaatit.
En koskaan. Vaaleat hiukset ja vihreät silmät.
Ei ole koskaan käynyt. Ikeassa olen käynyt vuodesta 1990 lähtien (tosin silloin Saksassa, myöhemmin Ruotsissa ja vasta tällä vuosituhannella Suomessa).
Olen ylipainoinen, ruma, sinisilmäinen ja hiukset ovat milloin mitäkin. Nyt likaiset.
Ei kertaakaan vaikka monta kertaa käyttänyt itsepalvelukassaa.
Ei ikinä :-O Ei normikassalla eikä itsepalvelukassalla. Kuulutko johonkin etniseen vähemmistöön?
En ole ikinä edes nähnyt että jonkun kassi tarkastettaisiin.
Olen 34v ruskeatukkainen hieman ylipainoinen mutta siisti suomalainen nainen joka pukeutuu ikeaan usein joko farkkuihin tai sitten jopa college-housuihin.
Ei olla kertaakaan tarkastettu. Aina olen käyttänyt itsepalvelukassaa ja usein käyn Ikeassa. Välillä olen miettinyt, tehdäänkö niitä tarkastuksia oikeasti ollenkaan, mutta näköjään siis tehdään:D
Käyn melko usein Ikeassa. Olen keski-ikäinen nainen, lyhyt, hoikka, tumma polkkatukka. Monesti minulla on lapset mukana. Pukeudun farkkuihin tms. siisteihin vapaa-ajan vaatteisiin. Käytän nykyään aina itsepalvelukassaa. Kertaakaan ei ole tutkittu kassia
Kuka niitä kasseja tarkastaa? Lain mukaan laukkuja saa tarkastaa vain poliisi.
Ei ole ikinä tarkistettu enkä ole koskaan nähnyt keneltäkään tarkistettavan. Ja olen IKEA:ssa hypännyt varmaan satoja kertoja... Olen pitkä ja roteva, silmälasipäinen, tummahiuksinen ja ikeassa yleensä farkuissa ja t-paidassa/neulepuserossa.
Joskus kun olen itse käyttäytynyt 'epäilyttävästi' eli koheltanut kahden lapsen kanssa ehkä vähän disorientoituneena... Pari kertaa näin on käynyt.
Eihän ne sano, että ne tarkistaa kasseja, se on jotain laaduntarkkailua.
Ei ole ikinä tarkastettu. Useimmiten on itsepalvelukassaa käytetty ja Ikeassa käyty sen sata kertaa. En ole ikinä edes nähnyt kenenkään kassia tarkistettavan, mutta näköjään niin siis tehdään :)
Mustat hiukset ja ruskeat silmät, jos sen haluat tietää.
Mä olen habitukseltani hyvin siisti, vaaleahiuksinen ja vihreäsilmäinen, sitähän tässä kysyttiin. Kerran mun ostokset on kuitin kanssa laskettu, ilmeisesti sit käyttäydyin jotenkin epäilyttävästi. Ihan sama mulle, eipä mulla ole mitään salattavaa. Ilman tarkastuksia oon käyttäny itsepalvelukassaa noin 10 kertaa.
Jäi epäselväksi, että minkä kassan kohdalla tällaista on sattunut? Itsepalvelun vai? Jos niin, niin sen kyllä pystyy ymmärtämään.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 15:26"]
Käyn noin kerran kuukaudessa. Ikinä ei ole tehty mitään tarkastuksia. Olen 23v raskaana ja aina on aviomies ja esikoinen mukana. Tavallinen perhe :)
[/quote]
Aina on mies ja esikoinen mukana. LOL. Varsinainen tossumies siis, eikö ne voi jäädä joskus kotiin?