Sanomien lehtimyyjä löi luurin korvaan.
Olin hänelle ystävällinen, mutta kieltäydyin tarjouksesta. Löipä sitten fiksusti luurin mulle korvaan.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Soittaako ne todella juhannuksenakin?
Ei.
Aloitus on elokuulta 2014.
Voiko olla enempää suomalaista taas tämä!
Ikuinen kitinä, haukkuminen, solvaaminen, , ihme että kukaan enää jaksaa tehdä työtä missä joutuu ihmisiä kohtaamaan!
Mikä teitä vaivaa? Onko elämä todellakin noin vaikeaa?
Minkäänlaista keskutelua ei voi aloittaa ilman että lauma katkeroituneita ulisijoita hyökkää haukkumaan.
Mitenkään ei voi pukeutua ettei lauma katkeroituneita jostain pahasti osattomaksi jääneitä mölisijöitä kävisi kimppuun.
Nyt kesällä ulvotaaan mökkinaapureista, kauheista sukulaisista, milloin mistäkin. Kaupungissa nostetaan älämölö jos naapuri kulkee rapussa tai vetää vessan suihkusta puhumattakaan.
Jos lapsilta jää leluja pihalle, on kolmas maailmansota valmis.
Kaikki, ihan kaikki on niin kamalaa ja hirveää ja mahdotonta. Elämä tuntuu teidän kohdallanne olevan pelkkää loputonta kärsimystä. Vai nautitteko jotenkin sairaasti tuosta?
Vierailija kirjoitti:
Voiko olla enempää suomalaista taas tämä!
Ikuinen kitinä, haukkuminen, solvaaminen, , ihme että kukaan enää jaksaa tehdä työtä missä joutuu ihmisiä kohtaamaan!
Mikä teitä vaivaa? Onko elämä todellakin noin vaikeaa?
Minkäänlaista keskutelua ei voi aloittaa ilman että lauma katkeroituneita ulisijoita hyökkää haukkumaan.
Mitenkään ei voi pukeutua ettei lauma katkeroituneita jostain pahasti osattomaksi jääneitä mölisijöitä kävisi kimppuun.
Nyt kesällä ulvotaaan mökkinaapureista, kauheista sukulaisista, milloin mistäkin. Kaupungissa nostetaan älämölö jos naapuri kulkee rapussa tai vetää vessan suihkusta puhumattakaan.
Jos lapsilta jää leluja pihalle, on kolmas maailmansota valmis.
Kaikki, ihan kaikki on niin kamalaa ja hirveää ja mahdotonta. Elämä tuntuu teidän kohdallanne olevan pelkkää loputonta kärsimystä. Vai nautitteko jotenkin sairaasti tuosta?
Ja tiedän, aloitus on vanha mutta asia ei ole miksikään muuttunut lähes kymmenessä vuodessa joten sama pätee tänä päivänä. Taitaa vain olla entistä pahempaa.
Onpa ikävä tapaus, siellä Espanjan auringossa on enempi lämmintä, sieltähän nää soittelee!
Myyjällä hiki otsalla on ,
lämpögalvauksen vaara on saattanut, tulla heikkous tila kun auringossa istuu ja soittelee Suomessa asuville mahdollisille asiakkaille!
Kilpailu on kovaa , pitää saada myyntiä , kyllä se väkisinkin hermot menee, kun kukaan tilaa lehtiä!
Ja alkaa olla, että joka iltaiset bileet ovat tehneet tilille ison kiven! , sitä vaan kun totuttu
loikoileen Espanjan auringossa makeaan puhelin myyjän elämään !Kyllä se siitä kenkä puristaa.
Vattenfall on sitkeä soittaja!
heillä on monta numeroa, olen kymnen kertaa kieltäytynyt , etten tilaa Vattenfallilta sähköä , ei ole lyönt luuria korvaan .
Sehän näytettiin sellainen dokumentti, kun nää puhrlinmyyjät loikoilikkn Espanjassa!
🌞🏝🍾🍹🗣📲🐂🥵
Vierailija kirjoitti:
Onpa ikävä tapaus, siellä Espanjan auringossa on enempi lämmintä, sieltähän nää soittelee!
Myyjällä hiki otsalla on ,lämpögalvauksen vaara on saattanut, tulla heikkous tila kun auringossa istuu ja soittelee Suomessa asuville mahdollisille asiakkaille!
Kilpailu on kovaa , pitää saada myyntiä , kyllä se väkisinkin hermot menee, kun kukaan tilaa lehtiä!
Ja alkaa olla, että joka iltaiset bileet ovat tehneet tilille ison kiven! , sitä vaan kun totuttu
loikoileen Espanjan auringossa makeaan puhelin myyjän elämään !Kyllä se siitä kenkä puristaa.
Vattenfall on sitkeä soittaja!
heillä on monta numeroa, olen kymnen kertaa kieltäytynyt , etten tilaa Vattenfallilta sähköä , ei ole lyönt luuria korvaan .
Sehän näytettiin sellainen dokumentti, kun nää puhrlinmyyjät loikoilikkn Espanjassa!
🌞🏝🍾🍹🗣📲🐂🥵
Joo siellä ne on kaikki. Ei Suomesta kukaan soita, kuka hullu nyt puhelinmyyjäksi alkaisi kun muitakin töitä on tarjolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelleni soitti sähkönmyyjä, ja kun mies ei sähkösopimusta halinnut muuttaa, niin myyjä oli tokaissut, että no en olis sulle halunnu myydäkään! ja löi luurin korvaan :)
Miehelleni soitti alkuviikosta Fortumin sähkömyyjä , joku nuorehko nainen , joka aloitti myyntipuhelunsa näin : "Alensimme sähkönhintoja...."..no mieheni sanavalmiina vastasi samantien näin: älä nyt saa tana valehtele, ja äläkä nyt juma lauta näinä aikoina sähköpuhelua vaan noin aloita".... no puhelu päättyi siihen :) , mahtoikohan aloittaa seuraavan puhelun eri tavalla
.
No on sua lykästynyt kun noin nokkelan miehen olet saanut
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs näin kännyköiden ja handsfreen aikana ihan oikeasti "lyödään luuri korvaan"?
Onko olemassa sellaista appia jolla saisi kunnolla lyötyä luurin korvaan?
Minulle kävi sama tässä kuussa. :D
Itse olen asiallinen (vaikka jatkuva myyntitulva ärsyttää), joten myyjän töykeys tuli puskista. Kovat työolot, kun ei ehdi töksäyttää edes yhtä hei-sanaa linjoille.
Höpöhöpö nyt taas. Minua on useamman kerran syytetty siit', että lyön luurin korvaan. En lyö luuria korvaan, mutta älypuhelimella puhelun pystyy lopettamaan todella nopeasti, kun on näppäräsorminen.
Niin, kyllä yhteiskunnan elättinä pärjää paremmin.