Kesäkuun Kullanmurut! Eka pinkka, vk 35! =D
Laitetaanpa pino pystyyn, kun meitä on jo näin monta porukassa mukana!
Kommentit (51)
Ilmottautuisin mukaan joukkoon. Tipahdin torstaina toukokuisista ja nyt palaisin taas kirjoittelemaan. Eli tervehdys kaikki tutut ja tuntemattomat kirjoittelijat.
Meillä alkaa nyt 5. yrityskierto ja kovasti toivotaan, että nyt tärppäisi. Ennestään meillä on -02 syntynyt poika. Kuume on kova ja varsinkin viime kierrossa, kun tuli eka ovisplussa olivat myös toiveet todella korkealla. No, ehkä se meidän vauveli haluaakin juhlia synttäreitä äitin ja veljen kanssa samassa kuussa ja syntyykin vasta kesäkuussa ;) Toivotaan niin.
Tässä kierrossa yritän vähän hillitä tätä kuumeilua, kun tuntuu, että liian paljon ajatukset on nyt tässä vauva-asiassa. Nyt alkukierrosta on vielä ihan helppoa olla liikaa miettimättä, mutta kierron puolivälistä lähtien se onkin vähän vaikeampaa :)
Oli muuten tosi ihana toi kesäkuisten listan alkuteksti. Ihan tuli tippa linssiin kun luin sitä :)
Laru kp 5/29-31
Tipahdin tuolta toukokuisista,kun menkathan ne sieltä alkoivat :(
Oireista olin aivan varma,että raskaana ollaan,mutta ei.
Nyt olis la 2.6 jos tärppää.
Ostin ovis-tikut jo valmiiksi (ekan kerran).
Pikku-kolmosta kuumeilen.
Tämä vauvakuume on ihanaa, mutta samalla niin stressaavaa, joka kuukausi on kova yritys, jännitys ja mahdollinen pettymys....huoh....Toivottavasti meillä monella käy tärppi onni.
Hieman itsestäni, meillä yritetään pikku kakkosta ja yritys aloitettu heinäkuussa/06 eli ihan hiljattain. Meidän esikoinen on syntynyt heinäkuussa 2004 ja nyt on kova kuume toisesta.
-MV-
Tervehdys kaikille tutuille ja tuntemattomille, kohtapa tutustutaan.
Vauvakuume on täälläkin kovana, mutta onneksi töiden aloitus on sen verran vienyt ajatuksia muualle, ettei koko aikaa tarvitse pähkäillä. Toki tuo välikuukausikin tervehdytti kuumetta. Merkillistä, mitä kuukaudessa voikin tapahtua. Viimeisimmän km jälkeen olin niin maassa, että en jaksanut edes ajatella uutta yritystä, mutta nyt olen taas täysillä kp laskemassa. Toivottavasti viimeistä kertaa tänä vuonna :)
Pirteätä sadepäivää!
Iksu kp 4
Uutta palstailijaa pukkaa... ;)
Nyt olen sitten ihan ensimmäistä kertaa palstailemassa. Ompas jännää :) Olen seuraillut näitä kirjoituksia tuossa viime kierron ajan kun päätimme alkaa yrittämään meidän ensimmäistä kullanmurua. No, eihän se ekasta kerrasta ottanut onkeensa ja nyt sitten päätin liittyä tänne kesäkuisiin oikein virallisesti jännittämään teidän kanssa.
Kp olis 4/29 joten alussa ollaan taas. Tuo täti kun pääsi yllättämään kaikista " varmoista" raskaus oireista huolimatta.
Mukavata illan jatkoa vaan kaikille!!!
Täällä ollaan pojan kanssa flunsassa ja kuumeessa.
Ja nyt päästiin kunnolla yrittämään pikku kakossata meille,viralisesti tänään kp 1/28. Toivottavasti tärppää. Esikoista ( 02/05) kun odoteltiin n 1,5v.Kattellaan kk kerralaan.
Mieshän meillä alkoi ensiksi minua lämmimmitelemään ja minä sulin ajatikselle heti. Ja nyt olen tässä ketjussa mukana jakamassa omia mietteitä.
Marlene78 kp 1
Jonnekin purettava ajatuksia ja tää siihen varmaan hyvä paikka. Pillerit jäi heinäkuussa, mutta vieläkään ei mitään merkkejä menkoista. Kierron pituus nyt viidenkymmenen tietämissä. Mietityttää ja huolestuttaa, miten tästä lähtee sujumaan. Ennen pillereitä (joita napsin reilut 1,5 v) kierto oli suunnilleen 31 pv.
Jos ei vauvatoiveita olisi, niin oma kroppa ja sen toiminta ei näin paljon pyörisi mielessä. Nyt kuitenkin tarkkailee jokaista finniä tai sellaisen alkua ja selkä- ja mahasärkyjä toiveessa, että olisivat merkkinä samana tai seuraavana päivänä alkavasta vuodosta. Mutta ei niin mitään. Eikä stressaaminen aikanaan auta.
Käsittääkseni monet muutkin kohtaavat samanlaisia ongelmia pillereiden poisjätön jälkeen, mutta sitä olisi niin paljon mieluummin niiden joukossa, joilla kierto on heti normaali tai edes sinnepäin.
Tällaista aamunurinaa... Helpottaa vaan kun jonnekin asian jakaa. Onneksi kaikki muut asiat hyvin ja itsekin muilta osin terve.
Kaikille hyvin sujuvaa päivää, kaikin tavoin!
Ilmottauduin minäkin mukaan, kun vauvakuume nosti päätään ja olisi toisen lapsen aika jo tulla:)!
Ennestään mulla on helmityttö 2004,ja vauhtia ja tohinaa senkin kanssa riittää.
Olin ilmeisesti toukokuisiin menossa jo odottajaksi, kuitenkin menkat alkoivat ja nyt odotetaan seuraavaa yritystä.
Mulla meni ekan kanssa pillereiden poisjätön jälkeen 5kk ennenkuin tärppäsi,ja nyttemmin olemme käyttäneet vain keskeytettyä muutaman vuoden.
Minäkin olin kovasti oireilemassa toukokuisissa, mutta täti pisti taas suunnitelmat uusiksi! Pieni masennuksen aiheuttama kirjoituskatko tuossa oli, mutta nyt taasen yritetään ajatella positiivisesti että täältä mennään sitten isolla joukolla odottajiin! Kolmas yrityskierto menossa. Esikoistyttö on 2,5 vuotias ja nyt on kova kuume pikku-kakkoseen. Viime kierrosta bongasin oviksen ekaa kertaa tikuilla ja senkin takia yllätys oli suuri kun ei tärpännytkään täydellisistä ajoituksista huolimatta. Esikoinen sai alkunsa puoli-vahingossa (toivottu vahinko kuitenkin!) joten tämä kp-laskeminen on siltä osin ollut uutta ja ihmeellistä ja outoa.
-Emik kp 4/27
Minäkin täällä nyt ihan uutena julkisesti kuumeilen..hui tuntuu kummalta purkaa kuumeilua muillekin kuin vain miehelle. Sukulaisille jne. ei olla vielä edes uskallettu vihjaista, että vauvaa toivotaan, koska on sitten mukavampi jännittää ilman turhia kyselyjä -jos tiedätte mitä tarkoitan. Parisen vuotta kuumeilua jo takana eikä koskaan ole vielä ollut olevinaan sopiva aika todella jättää pillerit pois ja kokeilla voisiko sitä itsekin joskus vauvan saada. Nyt koulu jo siinä mallissa, että keväällä pitäis valmistua, joten sekään ei keskeytyisi jos onni omalle kohdalle osuisi ;). Yritys alkaa siis vasta todenteolla syyskuun puolella ja mahdollinen laskettu aika ehkä olisi sitten kesäkuun puolenvälin jälkeen, mutta meidän harjoittelut on vielä niiin alkuvaiheessa, että saas nyt nähdä miten kierto tasaantuu.
Toiset meistä täällä pyörii kuukaudesta toiseen, mutta aina mukaan ilmaantuu uusiakin, kiva juttu!
Toivottavasti saadaan tästä yhtä kiva ja aktviinen porukka kuin tuhisijoissakin on!
Ja mikä tärkeintä, toivottavasti mahdollisimman moni meistä saa plussan testiin! ;)
Tärppionnea kaikille!