Kesäkuun Kullanmurut! Eka pinkka, vk 35! =D
Laitetaanpa pino pystyyn, kun meitä on jo näin monta porukassa mukana!
Kommentit (51)
Pahoittelut kaikille kiusalaisen kiusaamille. Mutta eiköhän kesävauvan kanssa olisi kiva köllötellä ensi kesänä puolipukeissa nurtsilla peiton päällä, ei tarvitse heti pukea villavaatekerrastoa ja toppapukua töppösineen. :) Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee tuosta " auringonotosta" nauttimaan.
Siivoilen tätiä pois ja palailen varmaan lähempänä ovista taas palstailemaan. Ostin tikkujakin paketillisen, niin pääsen taas täsmäiskemään pupuilutouhuissa, jos se auttaisi asiaa. Ja tietenkin lämmönmittailu ja limojen tarkkailu turbovaihteelle. Onnea muillekin ovista etsiskeleville!
Tervetuloa myös mukaan kaikki uudet yrittäjät!
Hei vaan kaikille ja tervetuloa uusille ja vanhoille!
Toissapäivänä kävin pinoa lukemassa ja nyt oli yhtäkkiä hurahtanut nelisivuiseksi.
Piipaalle onnittelut tädistä! Kyllä se on mukavaa joskus tädistäkin iloita.
Täällä odotellaan vaan ovista, ei ole oikein jaksanut edes harjoitella, kun on töissä niin kiirus ja stressi pukkaa päälle. Täytyy yrittää vähän rauhottaa menoa viikon päästä, että jaksaa pupuilla.
Iksu kp6/28-35
Ja näin ensi alkuun heti kovasti pahoittelen tädin vierailuita! On se vaan kumma eukko kun ei tajua pysyä pois silloin kun käsketään!
Tänään tuli ensimmäisen kerran oikein sellainen syksyinen olo kun tulin illalla töistä kotiin. Alkoi hämärtyä ja ilta oli jo viilennyt. Aurinko värjäsi taivaanrannan ihanan punaiseksi. Ahhh... Ikuinen romantikko täällä fiilistelee. Harmi vaan kun mies on taas työmatkalla. Nyt olis ihan kainalon paikka!
Kp 6/29 menossa ja luulisin ettei vuoto voi enää runsaammaksi muuttua. Tosin olen yleensä väärässä tässä asiassa. Kyllä se näköjään voi...
Nyt alkaa mieli taas kohentumaan kun pääsee pian yrittämään uutta matoa koukkuun. Laski tuo täti meinaan hieman mielialaa...
Mukavaa syysillan jatkoa kaikille - oviksia odotellessa!!! :)
On ollut vähän hoppua töissä joten olen käynyt nopeasti vain vilkaisemassa kuulumisia. Ja pakko myöntää, että illat on menneet BigBrotherin seurassa, hih! Hyvä kun alkaa ¿kunnon¿ ohjelmat taas pyöriä töllössä niin saa iltoihin muutakin tekemistä kuin vauvakuumeilu!! Vaikka eihän täältä kokonaan nyt tietenkään pois voi olla.
Täti taitaa olla lähdössä juuri ovesta ulos (tervemenoa ja seuraavaksi nähdään vasta vuoden päästä!!!) joten nyt taas ovista bongailemaan. Tosin tänä aamuna pelästyin tuossa töihin tullessa kun alavatsaa juili niin että meinasi jalat mennä alta... Yleensä nämä menkkakivut ei kyllä enää tässä vaiheessa kiusaa!! Nyt sitten pienessä mielessä alkoi surrata, josko jotain onkin pielessä ja mietin pitäisikö ottaa luurin käteen ja soittaa gynikselle... Vaikka onkin menossa vasta kolmas yrityskierto niin silti epäilyttää josko kaikki on kunnossa. Samaa taisi Sanna-P miettiä myös.. Kun ovis on tosiaan bongattu viime kierrostakin ja ajoitukset ¿täydellisiä¿ niin ihmetyttää miksei sitten tärpännyt. Ja esikoinen oli se ihana tahallinen ¿vahinko¿... Täytyy varmaan oman mielenrauhan takia käydä tarkistuttamassa paikat.
Ihanan paljon tuntuu olevan jo kirjoittelijoita! Meitä ¿vanhoja tippuneita¿ näyttäisi olevan aika paljon: piipaa, laru, marikko, wintergirl, sanna-p, @ruusu@, medison... pitkä listä, huh! Tiedoksenne, arvon naiset, sekä vanhat että uudet, että täältä menemme todellakin porukalla sitten odottajiin!!
Positiivisia tuulia puhallellen,
-Emik kp 6/27
toukokuisissa vielä vakituisesti olen, mutta aamuinen puhdas nega saa mielen aika harmaaksi ja epätoivoiseksi mahdollisen plussan suhteen. Tädistä ei vielä tietoakaan, mutta alan jo pikkuhiljaa taustailla ja tutustua valmiiksi teihin kesäkuisiin. Pian varmaankin tavataan paremmin. Viimeistään seuraavan oviksen aikoihin.
Minulla kaksi alle kouluikäistä lasta, päivisin käyn töissä ja länsi suomessa asustellaan. Perheeseen kuuluu myös mies joka ei kuumeile kanssani. Ehkäisyä ei kuitenkaan käytössä ja joka kuukausi on ollut hyvät mahdollisuudet raskautumiseen ajoituksen kannalta. (tikutkin käytössä)
odottelevin ja hieman pettynein tunnelmin
babyunelma kp 27/28-30
Nostellaanpa meitä hieman ylöspäin...
Medisonille: kommentoinnista kiitos.
Mä edelleenkin odottelen tätiä. Heinäkuun alussa viimeisen pillerin ottaessani toivoin ja melkein oletin kierron lähtevän hieman paremmin käyntiin. Mutta ei näitä asioita voi näköjään tietää. Mahdollisimman vähän yritän asiaa miettiä; välillä onnistuu paremmin, välillä huonommin.
Mielenkiinnolla seuraan teidän muiden tilanteiden kehittymistä!
Heliliina
' kannustamana' tulin sitten myos mina itteni kirjanneeksi talle puolelle; virallisesti ei tatosia oo viela tullu ja toivottavasti eivat sitten kokonaan katoa; toiveet olis korkealla tahan kiertoon ja kesakuinen suurempana haaveena kun tuo toukokuinen!
Olo on mita mainioin noin muuten; kp siis 31/29-31 toistaiseksi, vatsassa nippailee kylla punaisten oloisesti!
heliliina: täällä myös odotellaan ekoja luomumenkkoja. rengas jätetty pois elokuun alussa. jänskättää kyllä miten pitkäks kierto venyy. haluis jo niin kovasti touhuamaan.
niin ja tervetuloa kaikki toukokuisista siirtyneet ja muutkin uudet! tehdään sitten yhdessä rynnäkkö o-puolelle!
nyt menen haukkaamaan aamupalaa ja sitten nauttimaan vapaapäivästä ennen kuuden päivän työputken aloittamista. no, menee ainakin ensi viikko nopeasti.
heltsy kp 23/?
Kiitokset kaikille tätionnitteluista! =D Se on kyllä totta, että harvoin siitä voi näin iloinen ollakkaan. Monien kun on pitäny sitä ootella km:n jälkeen kuuskin viikkoa ja mun tapauksessa se ois tienny sitä, että ukko ois kerenny menemään takas laivaansa ennen ovista joten ois jääny koko yrityskierto väliin. Mut nythän siis ei oo siitä pelkoa! =)
Tervetuloa taas kaikille uusille ja vanhoille tutuille ja pahoitteluni samalla. Kyllä teille kaikille toukuisista tippuneille oisin sen plussan mieluusti suonut, mutta koska täti on ollu näin armoton toukokuuta kohtaan sen täytyy tarkottaa sitä, että se lomailee sitten tämän kesäkuun! ;) Eiks oo hyvä logiikka! =D
[b]S@nde! *vilkutus* Mukavaa oli huomata sut tuolla pinkan jatkona! Kiva, kun olet palannut! =D [/b]
En ole tainnut itsestäni mitään tarkempaa vielä kertoa joten naputellaanpa nyt pari riviä. Meillä on kaksi ihanaista tyttöä, esikoinen täyttää parin viikon päästä kokonaiset 3v ja kuopus on iloinen puolitoistavuotias. Tällä hetkellä kylläkin kipeenä pieni raukka, taitaa olla ensimmäinen hampaiden aiheuttama kuume meillä, koska kuolaa valuu ihan tolkuttomasti .Tai sit se on vesikauhu.. ;)
Me asustellaan Turun saaristossa, itse olen ansiosidonnaisella ja ukko merellä. Ja kolmatta vaavia ollaan nyt yritetty kutakuinkin vuosi. Viime vuoden kesäkuu taisi olla eka lista jossa pinouduin tässä kuumeessa.
Takana siis muutama kemiallinen raskaus/alkuraskauden km ja nyt heinäkuussa sitten hiukan pidemmälle päässyt km joka kaavittiin rv 10.
Täti tässä pakkailee kamojaan ja kaapissa odottaa kasa ovistikkuja jotka aion ottaa käyttöön heti, kun alkaa ilmaantua minimaalisiakin oireita oviksesta.
Mut nyt hoivailemaan pikkurinsessaista!
Tärppionnea kaikille toivottelee
piipaa kp 4/29(32)
Heippa vaan!!
Päätin nyt siirtyä tänne kun tuota toukokuista meille ei todennäköisesti suoda.
HELILIINA, mä olen samassa tilanteessa kun sä, heinäkuun lopulla jäi pilsut pois (10 vuoden jälkeen) ja nyt vaan kärsimättömänä tätiä odotellaan. Me toki ollaan puuhasteltu tässä välissä, mutta ei raskautta, eikä liiemmin tätiäkään. Kolme negaa olen ehtinyt jo testaamaan suuressa raskauden toivossa, mutta nej.
Tsempataan toinen toisiamme sitä helvatin tätiä odotellessa, tai mieluummin tietty plussaa. =) Ja just sitä että kun JOKAISTA oiretta tarkkailee ja valkovuotoa ja kaikkea ihan eri tavalla kuin ikinä. Vähemmästäkin ressaantuu...
Niin kovasti mäkin toivoin normaalia kiertoa, mutta ehkä tää tästä.. Kärsimättömyys vaan vaivaa kamalasti.
Eli siis,
Jushka on 28vee sairaanhoitaja Turuust, insinöörismiehen kanssa naimisissa nyt toista vuotta, yli 11 vuotta yhdessä. Ekaa touhutaan tulevaksi, perheessä lapsen virkaa on tehnyt cockeriherra kohta 7v.
Heips vaan kaikille!
Ensinnäkin piipaalle tsemppiä jatkossa sen kolmosen suhteen! Eiköhän me ne murut vielä saada, eiks jee!! Kiitoksia muistamisesta ;-)
Joo kiiruinen Porilais äiti täällä kirjoittelee keskellä yötä =) Pikkuisen taustaa meiltäkin. Olemme kolmekymppinen pari ja yhdessä olemme olleet jo 13-vuotta, joista naimisissa 4. Meillä on kesäkuussa 2-wee täyttänyt poika, jolle olemme nyt reilun vuoden yrittäneet sisarusta. Vuodenvaihteessa annoin periksi hetkeksi ja nyt pukkaa taas hirmusta vauvakuumetta!!!
Rakennusprojektia aloitellaan juuri. Tiedä sitten onko järkevä yhdistelmä!? No, se ainakin on hyvä asia, ettei kerkiä liikaa miettimään raskautumista, kun on työ, raksa ja uhmaikäinen. Kesäkuussa esikko täyttää jo kolme ja ois kumminkin ihana saada jo vauvakin....
Tsemppiä teille kaikille.... Pidetään täti kurissa ja miehet tyytyväisinä... eikös vaan =D
Öisin terveisin S@nde,joka menee aamulla töihin, HÖH!
Nopeasti tässä vaan kirjoittelen. Meillä yritys alkoi kesäkuussa, mutta täti tuli taas eilen... mutta nythän ne onnistumis prosentit alkaa vasta olla puolellamme, sillä pillereitä olin käyttänyt pari vuotta, joten ei ole ihme, ettei vielä ole onnistanut. ensimmäistä toivotaan, ja toiveet on niin kovat, että on ihanaa, kun on tälläinen paikka, jonne voi tulla purkautumaan ja lukemaan kanssasiskojen edesottamuksista!
Tsemppiä teille kaikille, nautitaan kuumeesta huolimatta näistä elämän jännittävimmistä ajoista!! :)
Tuun ens kerralla paremalla ajalla!
-Hansuhelinä kp 2/28-32
Kesäkuusta asti ollaan yritetty kaveria 2-vuotiaalle nupullemme :) Aloitin eilen syömään teroja... Kokemusta ei ole kyseisitä pillereistä, eli saapi nähdä tuovatko iloisia uutisia meidän perheeseemme :) Onko täällä muita ketkä syövät teroja?! ....elikkäs syön niitä erittäin sekaisin olevien kuukautisten vuoksi...
Paljon tsemppiä meille kaikille bd.
toukokuusta tiputtiin ja tätillä ollaan kp 2/25-35 tai jotain..
ite oon 25v ja ukko jo 32v eli miehen puolelta ainakin vauva toiveissa ja anoppi odottaa pieniä kuin kuuta nousevaa.. ;).. eli pientä painetta tämän suhteen, etenki ei se noin vaa onnistukkaan..
pilsut jätin maaliskuussa, eikä vieläkään oo tärpänny.. kesävauva ois kyl kiva.. toivossa on hyvä elää..
Heippa,
mä oon vähän aikaa lueskellu näitä palstoja ja tuntuvat niin kivoilta et aattelin liittyä mukaan. Olen 26.v kotiäiti Helsingistä ja toista vauvaa alettiin yrittämään ihan äskettäin eli pillerit jätin vasta reilu vko sitten pois. Kesäkuu vauva ei siis ehkä ole kovin realistinen, mutta eihän sitä koskaan tiedä ;) Kuume on ainakin kova :)
Meillä on siis 1v9kk poitsu entuudestaan ja hän sai alkunsa siitä että kerran unohdin pillerin ottaa (senkin otin sitten seuraavana iltana). Vaikka vauvaa ei silloin tarkoituksella tehty, niin ihana yllätys se meille molemmille oli :) Silloin söin e-pillereitä ja kierto niin tarkka, että heti tiesin mitä oli käynyt kun menkat ei tullu. Nyt lopetin Cerazette nimiset minipillerit ja niitten kanssa kierto on ollut aivan sekaisin. Siis menkkojen väli voi olla jopa 4kk :/ Onko teillä muilla kokemuksia kyseisistä pilsuista? Että miten nopeasti on kierto palautunut entiselleen tai edes milloin ekat menkat on tullut? Tyhmää kun ei yhtään tiedä, että missä mennään ja miten kauan saa odottaa, että ois edes mahdollista tulla raskaaksi. Jätin pillerit viime perjantaina pois ja keskiviikkona olikin yllätys kun kävin vessassa kun housut olikin ihan punaiset. Illalla tuli vielä vähän vuotoa ja seuraavana päivänä ihan pikkasen ja sitten se loppu siihen. Onko kellään kokemuksia, että mikäköhän se oli?
Tosi kiva on päästä tutustumaan teihin ja jännäämään yhdessä teidän kaa :) Toivottavasti saadaan monta iloista plussauutista!!!
Yasmin
En siis näissä kuukausi pinoissa ole koskaan ollut vaikka muuten palstaillut kyllä. nyt kuitenkin päästään meilläkin yritys puuhiin ja kesävauvasta haaveilllaan.
la oisi 9.6, jos tästä tärppäisi.
ennestään meiltä löytyy tyttö 4/01 ja poika 12/03. sekä kolme koiraa ja kissa. Asustellaan espoossa.
täti saapui tänään jotenka kp 1/25-32, saa nähä mikä onnistumis prosentti kun kierto noin sekava. kaksi aijempaa kuitenkin lähtenyt jo ekasta kierrosta.
mutta kiva päästä joukkoonne. toivotaan että tulee paljon plussia!!!
Iso pino ollaan saatu jo pystyyn, ja kunhan tästä päästään tosi toimiin niin varmasti juttua taas piisaa.
Kp5/28 menossa ja täti pakkailee kimpsujaan. Sitten taas peittoja pöllyttelemään. Ajattelin että tästä kierrosta olisi hyvä yrittää vähän osuvampaan aikaan touhuta, jospa sitten olisi paremmat toiveetkin. Mulla on yleensä ollut ovis hiukan puolenvälin jälkeen, joten täytyy vielä osuvaa aikaa odotella.
Eipä tässä tämän ihmeempiä vielä. Katsellaan jahka aika vähän kuluu (kui sen täytyykin mennä niiiin hitaasti kun odottelee)
Medison
etta muistatte avata uuden pinon huomen aamulla!!!
Hyvat yot
Mie siirryn kanssa tänne tuolta toukokuisista. Menkkoja odottelin vasta huomiseksi, mutta ne alkoikin jo tänään :(
4. yrityskierto alkaa siis nyt. Vielä en oo huolissani, mutta vähän kuitenkin epäilyttää onko nyt jossain jotain vikaa..
Yksi lapsi ollaan jo saatu huhtikuussa -05. Hää sai alkunsa vähän kuin vahingossa; meillä ei ollut minkäänlaista yritystä päällä. Toivottu ja onnellinen vahinko oli kuitenkin! <3 Nyt siis ihmetyttää, kun muka niin osaan oviksen bongata joka kuukausi eikä siltä tärppää. Mutta eipä niitä lapsia tosiaan tekemällä tehdä, vaan niitä saadaan.
Mun tarvii varmaan lukea tää kasa vielä uudestaan, että ketä täällä on. Mukavaa illan jatkoa! =)
S kp 1/26-27