Kuinka nopeesti oot laihtunut?
Miten laihdutit ja paljonko putos?
Mulla ois 15kg pudotusurakka edessä ja mietin millasia tuloksia uskaltaa odotella, vaikka aluksi parissa kuukaudessa.
Olen N31v/164/72
Kommentit (16)
puoli kiloa viikossa on hyvä tahti.
Jos putoaa nopeasti, niin nousee myös. Hiljaa hyvä tulee. Aloitin laihiksen 2 vkoa sitten ja paino on tippunut yht 700 grammaa. Hehe. Mutta pääasia, että suunta on alaspäin.
Ihmedieetillä paino on aiemmin tippunut jopa 2 kg vkossa, mutta takaisin on tullut joka kilo... Itselläni on siis vain 4 kg 300 g enää tiputettavaa. Kun ylipainoa ei ole paljon, niin onhan se haastavaa.., mutta pääasia, että putoaa :)
Mulla on parissa vuodessa tippunut 15 kg. Ei oo ollut kiirettä, normaalipainon ylärajalla olen tullut alas. Hyvin näyttää pysyvän.
Mihin kellon aikaan käytte vaa'alla ja mitä vaatteita teillä on päällä punnitessa?
Aamulla ennen syömistä, otan kaikki vaatteet pois.
Joo, hitaampaa tahtia ajattelin kun en halua nälkäkuurille alkaa. Laihduitteko pelkällä ruokavaliolla vai liikuitteko tavallista enemmän? Kun nykyään sanotaan että liikunta ei laihduttais. Mulla on liikuntaharrastukset jäänyt ja liikkumisen uudelleen alotus on mulle varmaan vaikeampaa ku ruokavalion noudattaminen.
Ja onnittelut -20kg! Ehkä mäkin vielä saan normaalipainon takas.
Kilo viikossa. Tuo parisataa grammaa on liian hidasta. Voi syödä kunnon mässyateriankin viikossa ettei av hidastu.
Mua ihmetyttää se, kuinka te huomaatte puolen kilon tai pienemmät pudotukset. Mulla heiluu paino normaalistikin 1-2kg, vaikka käyn aina punnituksessa aammulla ennen syömistä. Samoin kertoo eräs ystäväni, joka seuraa painoaan.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 22:24"]
Mua ihmetyttää se, kuinka te huomaatte puolen kilon tai pienemmät pudotukset. Mulla heiluu paino normaalistikin 1-2kg, vaikka käyn aina punnituksessa aammulla ennen syömistä. Samoin kertoo eräs ystäväni, joka seuraa painoaan.
[/quote]
No sanopa muuta. :( Aamulla vaaka näyttää 84,3 ja illalla 85,6, kumpi on oikea luku? Masentavaa tämä painonpudotus, tai sen yrittäminen. Pitäisi jaksaa olla niin hirveän pitkäjänteinen. Mies vieressä mussuttaa karkkipussia, äiti tulee kylään pullapussin kanssa... *huokaus*
Ensimmäisen lapsen jälkeen laihdutin 24 kg puolessa vuodessa. Silloin painoin 50 kg. Laihdutus oli mennyt veriin ja sain nälän tunteesta nautintoa. Laihduin ja laihduin. Kunnes painoin 41 ja olin tyytyväinen.
Siinä painossa pidin itseäni. Olin tarmokas ja kaikinpuolin kelpo äiti.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 22:24"]
[/quote]
No sanopa muuta. :( Aamulla vaaka näyttää 84,3 ja illalla 85,6, kumpi on oikea luku?
[/quote]
Eipä tuolla ole väliä, pääasia että numero pienenee? Aamupaino on sikäli luotettavampi, että joinakin päivinä tavaraa on enemmän sisällä kuin toisina. Aamupaino ilman vaatteita ja vessakäynnin jälkeen siis. 
Mullakin saattaa paino heittää monella kilolla, vaikka käyn sina alasti aamulla. Riippuu kai siitä miten on käynyt paskalla, miten on nestettä kropassa jne.
Itse kysymykseen, kolme kertaa olen laihduttanut sellaisia määriä, että oikeasta painonpudotuksesta voi puhua. Ensimmäisen kerran laihdutin tasan 20kg kolmessa kuukaudessa, 122->102kg. Toisen kerran 20kg noin 4kk 104->84, ja kolmannen kerran laihdutan nyt, lähtöpaino oli 85, nyt mennyt kuukaudessa 5kg, katsotaan miten jatkuu.
Olen siis aina ottanut tuollaisia 20kg spurtteja, ja sitten keskittynyt pitämään painon suunnilleen samassa, sitten taas muutaman vuoden päästä kun innostus iskee, aloittanut uudestaan
1 - 20 kiloa kuukaudessa on isolla miehellä mahdollista.
1 - 2 kiloa kuussa takaa ettei ala roikkumaan ja lihakset säilyvät vielä.
en heti osaa päättää kumpi on pahempi; olla hyytelö-ihminen vai luuviulu-ihminen
39 kg pois 16 viikossa. Nutraten lÄÄk.valvonnassa seitsemisen vuotta sitten. Poissa pysyneet, kaiken kaikkiaan laihduin reilut 50 kg.. Ja kyllÄ, on sairaalloisen ylip.
Puolisen vuotta, -20kg.
Kannattaa ottaa semmoinen asenne, ettei haittaa vaikka painoa ei joinakin viikkoina paljoa putoaisikaan. Vaikka se olisi vain -200g niin sekin on jo tosi hyvä, kunhan suunta on alaspäin!