Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selvisi etten ole lapseni isä

Vierailija
26.08.2014 |

Lapseni syntyi 6 kuukautta sitten. Jokin vaisto sanoi että kaikki ei ole kunnossa, vaimoni reaktiot minuun ja eleet, se miten kylmästi hän suhtautui minuun raskausaikana... Päätin että en jätä nyt tätä kiveä kääntämättä ja vaadin isyystestiä. Itselläni ei ole käynyt mielessäkään pettää ja oli vaikea ajatella vaimostanikaan sitä, mutta tuntui siltä että jokin on vain pahasti pielessä. Vaimo tietysti veti aivan uskomattomat pultit, mutta kävin ottamassa lapsen syliin tai lähdin kävelylle aina kun valitus alkoi. Sillä selvittiin vähän aikaa.

Testin tulokset tulivat kuukausi sitten. Sanoin vaimolle että otetaan nyt yksi vapaa ilta ja viedään lapsi äidillesi. En tarjonnut vaimolle kynttiläillallista vaan sellaiset huudot ettei ole ikinä kuullut. Muuttui kyllä niin säälittäväksi nurkassa itkeväksi rievuksi koko akka. Lähdin hotelliin ja ennen lähtemistäni kävin sylkäisemässä vaimon naamalle. Olisi tehnyt mieli lyödä, mutta parempi etten anna hänelle mitään aseita.

Tein vielä pienen soittokierroksen sukulaisille ja ystäville sekä työnantajalle ja kerroin kaiken mitä oli tapahtunut. Aika moni sanoi, ettei halua enää nähdä koko naista, kun teki minulle tuollaisen tempun, vaikka olen aina antanut kaikkeni parisuhteelle ja perheelle. Pomo sanoi että pitää miettiä että ottaako hänet takaisin äitiysloman jälkeen, kun ei taida olla luotettava ihminen kyseessä. Aika moni hänen sukulaisensa ja ystävänsä näkyy hänet poistaneen facebook-kavereistaankin. Sitä voi jokainen miettiä, että onko tosiaan riskin arvoista. Mies voi meinaa pilata aika hyvin elämäsi etkä voi enää vierittää mitään miehen niskoille, kun hän voi näyttää ihmisille mustaa valkoisella siitä, ettei ole isä.

Kommentit (239)

Vierailija
101/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 18:09"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:36"]

Pomo sanoi että pitää miettiä että ottaako hänet takaisin äitiysloman jälkeen, kun ei taida olla luotettava ihminen kyseessä.

[/quote]

Uskottomuus omalle puolisolle ei taida olla peruste irtisanomiselle. Merkintä työtodistuksessa kohdassa 'työsuhteen päättymisen syy' :"jakoi persettään vapaa-ajallaan". XD

Onko teillä sama työnantaja, vai mistä sait päähäsi kilauttaa puolisosi työnantajalle. Okei, muija teki inhottavan tempun, mutta pitääkö sunkin vajota samalle tasolle?

[/quote]

Useinhan syyt irtisanomiselle on jotain muuta kuin mitä virallisesti kerrotaan. Ei tarvita kuin "kysynnän ei-väliaikainen lasku", niin ap:n vaimon voi irtisanoa vaikka ensimmäisenä.

Vierailija
102/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 19:15"]

Jos tämä on totta: Mies on joka tapauksessa seurannut kun lapsi kasvaa kohdussa ja puoli vuotta ollut lapsen elämässä. Jos on vielä esikoinen, niin luulisi olevan vielä ihmeellisempää kaikki ensimmäiset hymyt, kääntymiset sun muut. Mietin vain että eikö miehelle ole syntynyt mitään sidettä lapseen? Joku kysyi, että mitenkäs suu pantaisiin, jos asia olisikin toisinpäin. Jos tuo nyt olisi biologisesti mahdollista, tai vaikka olisi käynyt niin, että vauva olisi vaikka vaihtunut synnärillä ja tämä huomattaisiin vasta puolen vuoden iässä, niin kyllä minä äitinä olisin aivan rikki enkä tietäisi mitä tehdä. Ensisijaisesti en kyllä haluaisi luopua tuosta kasvattamastani lapsesta.

Toisin sanoen, en osaa sanoa miten pitäisi suhtautua tuollaiseen uutiseen ettei ole bioisä. Mutta eikö isyys ja äitiys ole kuitenkin ihan jotakin muuta kuin se sperma ja munasolu? Parisuhdeasiat sitten erikseen.

[/quote]

Eikös naiset perustele raiskauksen jälkeen tehtyjä abortteja juuri sillä, että se lapsi muistuttaa ikävästä tapahtumasta lopun ikääsi. Voisin kuvitella miehen kohdalla vähän samanlaista, että lapsi on siinä koko ajan muistuttamassa valtavasta valheesta. Voi olla että siinä kohtaa miettii, että parempi häipyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:53"]

Päätin että en jätä nyt tätä kiveä kääntämättä ja vaadin isyystestiä. Itselläni ei ole käynyt mielessäkään pettää ja oli vaikea ajatella vaimostanikaan sitä, mutta tuntui siltä että jokin on vain pahasti pielessä.

Miettikääpä kun tämäkin mies olisi ajattelut, että "ei se varmaan mitään ole, eihän tuo vaimoni ole pettäjätyyppiä". Olisi siinä sitten kasvattanut, ehkä vuosia ehkä koko ikänsä, vieraan miehen lasta. Mutta tuolla toisessa ketjussa akat ovat kovasti sitä mieltä, ettei miehellä ole mitään oikeutta isyystestiin. Kertokaapa mistä mies voi olla varma, niin ei sitten tarvitse teidän pyhiä korkeuksianne epäillä mistään?

[/quote]

Jos olisin mies vaatisin isyystestin.

Vierailija
104/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahahhaa :D:D:D ai ihan pomolle soitat sillonku äiti on vielä äityislomalla?

Kuule , sun on pakko lähteä kehittämään elämääsi. Pakko. Huonojen provojen sepittäminen av:lla , varsinkin

sellaisia fantasioita missä nöyryytät sinua väärin kohdeltuja naisia kertoo aidosti siitä, että sulla on rakas ystävä pahoja ongelmia. Ymmärrän, että jankutat mielelläsi naisvihamielisiä "faktojasi" täällä, mutta muisya että suomen työssäkyvät naiset rahoittavat sunkin kotona loisimisesi verorahoillaan, Henri.

Vierailija
105/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jokaisen miehen pitäisi vain vaatia se isyystesti  ja äidin myös. Näin ei kenellekkään jää mitään aihetta epäluuloihin jos lapsi ei näytä yhtään isältään. Onneksi useimmiten lapsi kuitenkin muistuttaa myös isäänsä.

Vierailija
106/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole lapseni isä, mutta olen tyytyväinen elämääni ja perheeseeni.

Vierailija
107/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnostaisi paskan vertaa, kuka on työntekijäni lapsen isä. Eikä kiinnosta muitakaan.

Provo.

Vierailija
108/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 19:15"]

Jos tämä on totta: Mies on joka tapauksessa seurannut kun lapsi kasvaa kohdussa ja puoli vuotta ollut lapsen elämässä. Jos on vielä esikoinen, niin luulisi olevan vielä ihmeellisempää kaikki ensimmäiset hymyt, kääntymiset sun muut. Mietin vain että eikö miehelle ole syntynyt mitään sidettä lapseen? Joku kysyi, että mitenkäs suu pantaisiin, jos asia olisikin toisinpäin. Jos tuo nyt olisi biologisesti mahdollista, tai vaikka olisi käynyt niin, että vauva olisi vaikka vaihtunut synnärillä ja tämä huomattaisiin vasta puolen vuoden iässä, niin kyllä minä äitinä olisin aivan rikki enkä tietäisi mitä tehdä. Ensisijaisesti en kyllä haluaisi luopua tuosta kasvattamastani lapsesta.

Toisin sanoen, en osaa sanoa miten pitäisi suhtautua tuollaiseen uutiseen ettei ole bioisä. Mutta eikö isyys ja äitiys ole kuitenkin ihan jotakin muuta kuin se sperma ja munasolu? Parisuhdeasiat sitten erikseen.

[/quote]

Oletko ihan tosissasi? Oikeustoimikelpoinen ihminen?

Pettäjälutkan aikaansaannos ei ole oikean miehen silmissä mitään.

Vierailija
109/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilusti tehty. Itse en pystyisi luultavasti koko tyyppiä enää tapaamaan silmästä silmään. Ihmetyttää että kukaan arvostelee petettyä miestä tälläisestä. Nainen pääsi mielestäni vähällä.

Vierailija
110/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 20:24"]

Minua ei kiinnostaisi paskan vertaa, kuka on työntekijäni lapsen isä. Eikä kiinnosta muitakaan.

Provo.

[/quote]

Kyllä kiinnostaa. Mun mielestäni ihan varkauteen samaistettava rikos. Jos pystyy kumppaniaan noin pettämäänja huijaamaan systemaattisesti niin mihin kaikkeen pystyykään työpaikalla. 

Vierailija
111/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 20:45"]

Reilusti tehty. Itse en pystyisi luultavasti koko tyyppiä enää tapaamaan silmästä silmään. Ihmetyttää että kukaan arvostelee petettyä miestä tälläisestä. Nainen pääsi mielestäni vähällä.

[/quote]

Niinpä... jossain lämpimässä maassa jossa huiveja käytetään taisi tulla kivityskuolema kun virkavalta siitä tietää sai..

Vierailija
112/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 19:15"]

[/quote]

Eikös naiset perustele raiskauksen jälkeen tehtyjä abortteja juuri sillä, että se lapsi muistuttaa ikävästä tapahtumasta lopun ikääsi. Voisin kuvitella miehen kohdalla vähän samanlaista, että lapsi on siinä koko ajan muistuttamassa valtavasta valheesta. Voi olla että siinä kohtaa miettii, että parempi häipyä.
[/quote] Vähän ehkö eri tilanne. Mies on kuitenkin kasvattanut lasta jo puoli vuotta ennen kuin asia kävi ilmi. Edelleen, en tiedä mitä kuuluisi tehdä. Totesin vain että eikö puolessa vuodessa lapsesta tule jo läheinen ja rakas vanhemmalleen? Millainen ihminen ei kiinny vastasyntyneeseen puolessa vuodessa? (ja nyt ei olemistään masennuksista kyde)

Vierailija
113/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 19:15"]

[/quote]

Oletko ihan tosissasi? Oikeustoimikelpoinen ihminen?

Pettäjälutkan aikaansaannos ei ole oikean miehen silmissä mitään.
[/quote] no herran jumala, olkoon äiti vaikka itse saatana, ei se sen pienen ihmisen asia ole! Se on tarvinnut tätä isäänsä (ei-bio) jo puoli vuotta, se mies on äidin lisäksi ollut tärkein sen lapsen maailmassa tähän paljastukseen asti. Paska ämmä joo. Mutta ihmettelen vain miten mies voi olla rakastamatta tuota kaikkeen viatonta lasta?

Vierailija
114/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 23:25"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 19:15"] Jos tämä on totta: Mies on joka tapauksessa seurannut kun lapsi kasvaa kohdussa ja puoli vuotta ollut lapsen elämässä. Jos on vielä esikoinen, niin luulisi olevan vielä ihmeellisempää kaikki ensimmäiset hymyt, kääntymiset sun muut. Mietin vain että eikö miehelle ole syntynyt mitään sidettä lapseen? Joku kysyi, että mitenkäs suu pantaisiin, jos asia olisikin toisinpäin. Jos tuo nyt olisi biologisesti mahdollista, tai vaikka olisi käynyt niin, että vauva olisi vaikka vaihtunut synnärillä ja tämä huomattaisiin vasta puolen vuoden iässä, niin kyllä minä äitinä olisin aivan rikki enkä tietäisi mitä tehdä. Ensisijaisesti en kyllä haluaisi luopua tuosta kasvattamastani lapsesta. Toisin sanoen, en osaa sanoa miten pitäisi suhtautua tuollaiseen uutiseen ettei ole bioisä. Mutta eikö isyys ja äitiys ole kuitenkin ihan jotakin muuta kuin se sperma ja munasolu? Parisuhdeasiat sitten erikseen. [/quote]   Oletko ihan tosissasi? Oikeustoimikelpoinen ihminen?   Pettäjälutkan aikaansaannos ei ole oikean miehen silmissä mitään. [/quote] no herran jumala, olkoon äiti vaikka itse saatana, ei se sen pienen ihmisen asia ole! Se on tarvinnut tätä isäänsä (ei-bio) jo puoli vuotta, se mies on äidin lisäksi ollut tärkein sen lapsen maailmassa tähän paljastukseen asti. Paska ämmä joo. Mutta ihmettelen vain miten mies voi olla rakastamatta tuota kaikkeen viatonta lasta?

[/quote]

No samalla tavallahan raiskauksesta syntyneet lapset on kuulemma oikeus abortoida, koska ei niihin muodostu oikeaa suhdetta. Okei, hieman eri tilanne, mutta ymmärrän kyllä että negatiiviset tunteet voivat olla kiintymystä suurempia tuossa kohtaa.

Vierailija
115/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 23:33"][quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 23:25"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 19:15"] Jos tämä on totta: Mies on joka tapauksessa seurannut kun lapsi kasvaa kohdussa ja puoli vuotta ollut lapsen elämässä. Jos on vielä esikoinen, niin luulisi olevan vielä ihmeellisempää kaikki ensimmäiset hymyt, kääntymiset sun muut. Mietin vain että eikö miehelle ole syntynyt mitään sidettä lapseen? Joku kysyi, että mitenkäs suu pantaisiin, jos asia olisikin toisinpäin. Jos tuo nyt olisi biologisesti mahdollista, tai vaikka olisi käynyt niin, että vauva olisi vaikka vaihtunut synnärillä ja tämä huomattaisiin vasta puolen vuoden iässä, niin kyllä minä äitinä olisin aivan rikki enkä tietäisi mitä tehdä. Ensisijaisesti en kyllä haluaisi luopua tuosta kasvattamastani lapsesta. Toisin sanoen, en osaa sanoa miten pitäisi suhtautua tuollaiseen uutiseen ettei ole bioisä. Mutta eikö isyys ja äitiys ole kuitenkin ihan jotakin muuta kuin se sperma ja munasolu? Parisuhdeasiat sitten erikseen. [/quote]   Oletko ihan tosissasi? Oikeustoimikelpoinen ihminen?   Pettäjälutkan aikaansaannos ei ole oikean miehen silmissä mitään. [/quote] no herran jumala, olkoon äiti vaikka itse saatana, ei se sen pienen ihmisen asia ole! Se on tarvinnut tätä isäänsä (ei-bio) jo puoli vuotta, se mies on äidin lisäksi ollut tärkein sen lapsen maailmassa tähän paljastukseen asti. Paska ämmä joo. Mutta ihmettelen vain miten mies voi olla rakastamatta tuota kaikkeen viatonta lasta?

[/quote]

No samalla tavallahan raiskauksesta syntyneet lapset on kuulemma oikeus abortoida, koska ei niihin muodostu oikeaa suhdetta. Okei, hieman eri tilanne, mutta ymmärrän kyllä että negatiiviset tunteet voivat olla kiintymystä suurempia tuossa kohtaa.
[/quote] Musta analogia ontuu siinä että miehellehän paljastui asia vasta lapsen ollessa jo noin puolivuotias. Mitä ihmeen kaunaa se siihwn lapseen sitä ennen liitti? Ja muutenkin musta huono analogia. Raiskaus voi olla todella traumatisoiva väkivaltainen kokemus joka voi horjuttaa mielenterveyttä. Ajatus että kantaisit tuon kokemuksen hedelmää ei ole mieltäylentävä. Se syntynyt lapsi voi aiheuttaa muistoja ja ahdistusta joihin tarvitsee terapiaa ja lääkkeitä. Tässä ei nyt ehkä ihan näin dramaattisesta ole kyse. Ja niinkuin tuolla ylempänä kirjoitti, ei ole tavatonta kasvattaa toisen lasta omanaan. Ja siinä kun kasvattaa niin eikö normaalisti itswkin kasva rakastamaan? En vain voi käsittää, että se lapsi olisi ollut tälle miehelle vain vihattava lihamöykky, josta nähtävästi mies on onnensa kukkuloulla päästessään eroon.

Vierailija
116/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva nainenkaan OIKEASTI on niin kiintynyt vauvaan niin ettei vaihtaisi sitä siinä silmänräpäyksessä kun kävisi ilmi että on vaihtunut sairaalassa. Käytäntö kertoo että näin tapahtuu niin miten ihmeessä mies joka kuulee ettei ole lapsen isä olisi niin "kiintynyt"vauvaan. varsinkin kun siinä samassa kuolee rakkaus ja luottamus uskottomaan puolisoon?

Ilmeisesti osa naisista on niin aivokuolleita että luulevat että vauva sinällään, olkoon mikä ja kenen vauva vaan sitoo aikuisia ihmisiä itseensä ihan vaan olemalla siinä läsnä hoidettavana. Kauheaa bullshittia.

Mä olen itse neljän lapsen äiti ja nähnyt niin tunteetonta käytöstä äiti-ihmisiltä pieniä vauvoja kohtaan että joskus on kurkkua kuristanut. Tunteettomasti on tämä petturiäitikin käyttänyt PIENTÄ JA VIATONTA lasta omana kilpenään. Olisi kertonut ennen viattoman syntymää...

Vierailija
117/239 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 23:57"]Harva nainenkaan OIKEASTI on niin kiintynyt vauvaan niin ettei vaihtaisi sitä siinä silmänräpäyksessä kun kävisi ilmi että on vaihtunut sairaalassa. Käytäntö kertoo että näin tapahtuu niin miten ihmeessä mies joka kuulee ettei ole lapsen isä olisi niin "kiintynyt"vauvaan. varsinkin kun siinä samassa kuolee rakkaus ja luottamus uskottomaan puolisoon?

Ilmeisesti osa naisista on niin aivokuolleita että luulevat että vauva sinällään, olkoon mikä ja kenen vauva vaan sitoo aikuisia ihmisiä itseensä ihan vaan olemalla siinä läsnä hoidettavana. Kauheaa bullshittia.

Mä olen itse neljän lapsen äiti ja nähnyt niin tunteetonta käytöstä äiti-ihmisiltä pieniä vauvoja kohtaan että joskus on kurkkua kuristanut. Tunteettomasti on tämä petturiäitikin käyttänyt PIENTÄ JA VIATONTA lasta omana kilpenään. Olisi kertonut ennen viattoman syntymää...
[/quote] huomaan jankkaavani, mutta jos joku olisi oman lapseni ollessa puolivuotias tullut sanomaan minulle että vauva onkin väärä, niin en todellakaan missään tapauksesaa olisi tuosta vain siitä luopunut. Se oli jo niin oma tuttu ihana persoonansa ja niin rakas minulle. Puoleen vuoteen mahtuu jo niin paljon. Ja edelleen, nainen on täysi mulkku, siitä enole missään vaiheessa ole ollut eri mieltä.

Vierailija
118/239 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin dna-testin voi tehdä kiertotietä eli ei isyystestiä pyytäen vaan muuta tarkoitusta varten ihan laillisestikin. Kaikki ei vaan tajua kuinka helppo juttu kyseessä;)

Vierailija
119/239 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 23:53"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 23:33"][quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 23:25"] [quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 19:15"] Jos tämä on totta: Mies on joka tapauksessa seurannut kun lapsi kasvaa kohdussa ja puoli vuotta ollut lapsen elämässä. Jos on vielä esikoinen, niin luulisi olevan vielä ihmeellisempää kaikki ensimmäiset hymyt, kääntymiset sun muut. Mietin vain että eikö miehelle ole syntynyt mitään sidettä lapseen? Joku kysyi, että mitenkäs suu pantaisiin, jos asia olisikin toisinpäin. Jos tuo nyt olisi biologisesti mahdollista, tai vaikka olisi käynyt niin, että vauva olisi vaikka vaihtunut synnärillä ja tämä huomattaisiin vasta puolen vuoden iässä, niin kyllä minä äitinä olisin aivan rikki enkä tietäisi mitä tehdä. Ensisijaisesti en kyllä haluaisi luopua tuosta kasvattamastani lapsesta. Toisin sanoen, en osaa sanoa miten pitäisi suhtautua tuollaiseen uutiseen ettei ole bioisä. Mutta eikö isyys ja äitiys ole kuitenkin ihan jotakin muuta kuin se sperma ja munasolu? Parisuhdeasiat sitten erikseen. [/quote]   Oletko ihan tosissasi? Oikeustoimikelpoinen ihminen?   Pettäjälutkan aikaansaannos ei ole oikean miehen silmissä mitään. [/quote] no herran jumala, olkoon äiti vaikka itse saatana, ei se sen pienen ihmisen asia ole! Se on tarvinnut tätä isäänsä (ei-bio) jo puoli vuotta, se mies on äidin lisäksi ollut tärkein sen lapsen maailmassa tähän paljastukseen asti. Paska ämmä joo. Mutta ihmettelen vain miten mies voi olla rakastamatta tuota kaikkeen viatonta lasta? [/quote] No samalla tavallahan raiskauksesta syntyneet lapset on kuulemma oikeus abortoida, koska ei niihin muodostu oikeaa suhdetta. Okei, hieman eri tilanne, mutta ymmärrän kyllä että negatiiviset tunteet voivat olla kiintymystä suurempia tuossa kohtaa. [/quote] Musta analogia ontuu siinä että miehellehän paljastui asia vasta lapsen ollessa jo noin puolivuotias. Mitä ihmeen kaunaa se siihwn lapseen sitä ennen liitti? Ja muutenkin musta huono analogia. Raiskaus voi olla todella traumatisoiva väkivaltainen kokemus joka voi horjuttaa mielenterveyttä. Ajatus että kantaisit tuon kokemuksen hedelmää ei ole mieltäylentävä. Se syntynyt lapsi voi aiheuttaa muistoja ja ahdistusta joihin tarvitsee terapiaa ja lääkkeitä. Tässä ei nyt ehkä ihan näin dramaattisesta ole kyse. Ja niinkuin tuolla ylempänä kirjoitti, ei ole tavatonta kasvattaa toisen lasta omanaan. Ja siinä kun kasvattaa niin eikö normaalisti itswkin kasva rakastamaan? En vain voi käsittää, että se lapsi olisi ollut tälle miehelle vain vihattava lihamöykky, josta nähtävästi mies on onnensa kukkuloulla päästessään eroon.

[/quote]

Pitää muistaa, että AP oli jo pitkään epäillyt jotain. Tokihan se jättää varjonsa. Raiskaus on toki vielä rankempi paikka, mutta varmaan puoli vuotta on vielä aika lyhyt aika ja mies voi haluta vain unohtaa koko vanhan elämän pimeän naisen kanssa.

Vierailija
120/239 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 00:10"]

Ai niin dna-testin voi tehdä kiertotietä eli ei isyystestiä pyytäen vaan muuta tarkoitusta varten ihan laillisestikin. Kaikki ei vaan tajua kuinka helppo juttu kyseessä;)

[/quote]

Pitääpä selvittää. Kiitti. Vois käydä tekemässä sen salaa jos tuleva vaimo ei hyväksyisi.