Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö miehet uskalla sitoutua kauniiseen, fiksuun ja mukavaan naiseen

Vierailija
25.08.2014 |

Olen pistänyt merkille, että mitä mukavemman näköinen mies sitä rumempi nainen. Onko siis näin, että miehet ottaa kauniita naisia yhden yön jutuiksi ja ne ei niin kauniit kumppaniksi? Otat ruman, saat pitää ittelläs - tyyliin.

Olen kaunis nainen ja mielestäni ihan mukavakin, tavannut mukavia miehiä ja aina olisi vientiä yökerhoissa (en ole huorahtava). No sitten kun on juttu edennyt että sovitaan uusinta tapaamista, mies peruukin yhtäkkiä milloin milläkin syyllä. En ole tuolloin mitään kommentoinu ennen sitä ettei pitäisi mihinkään omaan kommenttiin liittyä. Jotta tässä nyt oma itsetunto jaksais näitä joa useampi vastaavia tilanteita, mietinkin voisiko kyseessä olla se etteivät miehet uskalla ajatella kanssani vakavaa suhdetta? Vai onko nykyajan miehet muuten vain omituisia?

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä syy varmaan on ne lapset miksi ei jutut etene. Aikuiset jotka pyörivät vielä yökerhoissa ovat usein sitoutumiskammoisia ja metsästävät vain seksiä.

Vierailija
62/87 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 23:50"]

Ehkä miehet tykkäävät machonaisista tai sitten tyrkkynaisista. Ulkonäköä heilläkin pitää tietysti olla. Sekä kiehtova ammatti ja mielenkiintoiset harrastukset. Kaunis, fiksu ja ns. liian tavallinen ei kelpaa. Pitää olla äksöniä. Mitkään kauniit perusmimmit ei nykymiehiä kiinnosta. Täytyy sanoa, että miehistä on tullut akkoja ja naisista jätkiä. Yksin tämäkin tavisnainen tallaa...

[/quote]

Tallaas joskus vastaan niin kävellään loppulenkki yhtä matkaa.

T. tavismies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri on kaunis nainen. Vientiä oli nuorena liikaakin ja erosi kiltistä erittäin hyvintoimeentulevasta miehestä. Seuraava mies olikin sitten vaikea, hyväksikäyttävä ja ystäväni kärsi. Kauneus ja seikkailunhalu (ADHD) teki sen että nainen rakastui aina vääriin miehiin.

Vierailija
64/87 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 11:03"]

Nääh, sulla on luulot vaan korkealla

[/quote]

Joo. Muut ei näe samaa kuin mitä sinä näet.

Vierailija
65/87 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ja naisia on kaikenlaisia. Oikeasti tosi tyhmää miettiä, että kaikki miehet on sellaisia tai tällaisia ja etsivät sitä tai tätä. Sinä olet yksilö ja tapaat toisia yksilöitä. Minäkin olen nätti, fiksu ja iloinen ja kesti aikansa löytää se oikea. Kun se löytyi, ei parempaa olisi voinut toivoa. Kyllä sinäkin löydät.

Vierailija
66/87 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sillä koulutuksella sen verran väliä, että harva mies ottaa itseään enemmän kouluttautuneen tahi tienaavan naisen.

Vierailija
67/87 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa koulutetuista naisista luulee olevansa älykkäitä. Ihan kokemuksesta puhun. 

Vierailija
68/87 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppi

Vierailija
69/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun mieheni ainakin uskalsi. ;) Ja lähipiirini perusteella muutenkin sanoisin, että uskaltaa.

Vierailija
70/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo, että kuvittelet miesten pelkäävän sinua, koska olet kaunis, tarkoittaa luultavasti sitä, että vain kuvittelet olevasi. :) Kaikki tuntemani kauniit ja fiksut naiset ovat saaneet komean ja älykkään miehen.

Vierailija
71/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on etsinyt miehiä väärästä paikkaa. Kyllä hyvä nainen ok miehiä kiinnostaa tosimielellä.

Vierailija
72/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 13:15"]

Yhdessä asiassa olen samaa mieltä. Miehet ovat ylipäätään nykyisin haluttomampia sitoutumaan kehenkään. Haluataan elää itsekkäästi, pitää hauskaa ja kuoria kermat kakun päältä. Miksi tyytyä yhteen, kun voi saada useammankin?

[/quote]

Toisaalta, minusta siinä ei ole mitään pahaa ettei halua sitoutua. Nykyään ei ole mitään sosiaalista painetta tai pakkoa sitoutua koskaan, voi ihan vapaasti elää sinkkuna vaikka koko ikänsä. Ei ole myöskään taloudellista pakkoa siihen useimmilla, ja joka tapauksessa sitä pidetäänkin epäilyttävänä jos etsiytyy parisuhteeseen parantaakseen elintasoaan. 

Eli jäljelle jäävät syyt sitoutua ovat oma aito halu olla saman ihmisen kanssa loppuikä ja/tai halu saada lapsia, joille toki perhe jossa on molemmat vanhemmat on hyvä asia. Mutta varsinkin ne, jotka eivät halua lapsia, aika usein nykyisin valitsevat elää sitoutumatta keneenkään. Näin olen itsekin tehnyt (olen keski-ikäinen nainen). Minun laillani moni tykkää elää vapaana minkäänlaisista "kahleista", olla jonkun kanssa niin kauan kuin se hyvältä tuntuu mutta olla täysin vapaa lähtemään jso siltä tuntuu. Moni myös nauttii yksinolosta, itsellänikin 9 vuotta viimeisimmästä seurustelusta, enkä erityisemmin uutta kaipaa.

Vierailija
73/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettiin nettiin, ei siinä ole mitään vikaa. Voi ensin kirjoitella pari meiliä ja sitten tavata ilman liian suuria paineita. Ei siinä häviä mitään.

t. Myöskin kaunis nainen ja 4v naimisissa netissä tapaamani miehen kanssa

Vierailija
74/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä ainakin tunnistan itsessäni epäuskon, jos joku mielestäni kaunis/viehättävä nainen osoittaa kiinnostusta minua kohtaan. Sitä on vaikea uskoa, koska aina tulee sellainen olo, että saisihan se nyt kenet vain (kuten sen imaginäärisen supermalli-miljonääri-hyväntekijä-huippututkijan). Vaatii mieheltä siis ainakin omaani kovempaa luottamusta itseensä, että voi olla sinut sen tosiasian kanssa että itsekin voi olla komea, mukava ja rikas vaikkei olisikaan se kaikkein komein, rikkain ja mukavin. Syytä tähän epävarmuuteen en tiedä, mutta syytän tietysti kasvatusta lama-Suomessa.

Vierailija
75/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 11:25"]

olisko syy siinä että ajattelet itsestäsi noin, olen kaunis, mukava ja fiksukin?

[/quote]

Oikeasti, mitä pahaa on ajatella itsestään näin? Se on eri asia jos on koppava, mutta eikö saisi olla hyvä itsetunto? Minäkin ajattelen, että olen fiksu, mukava ja kauniskin ja silti käyttäydyn hyvin. Kaikkea sitä...

Vierailija
76/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on kaunis ulkonäkösi. Sen vuoksi sinua haluavat panna miehet, joita ei kiinnosta mikään muu. Sen sijaan rumaa naista haluavat panna vain miehet, jotka ovat kiinnostuneita enemmänkin. 

Kyllä miehet haluaa sitoutua suhun (enemmän kuin rumiin naisiin) mutta vielä useampi mies haluaa panna sua. Myös itse toimin näin eli panen hyvännäköisiä naisia, en näe kuin pari kertaa, ja sitten samalla etsin ihastusta.

Vierailija
77/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 14:45"]

Ongelma on kaunis ulkonäkösi. Sen vuoksi sinua haluavat panna miehet, joita ei kiinnosta mikään muu. Sen sijaan rumaa naista haluavat panna vain miehet, jotka ovat kiinnostuneita enemmänkin. 

Kyllä miehet haluaa sitoutua suhun (enemmän kuin rumiin naisiin) mutta vielä useampi mies haluaa panna sua. Myös itse toimin näin eli panen hyvännäköisiä naisia, en näe kuin pari kertaa, ja sitten samalla etsin ihastusta.

[/quote]

Ap. ei pääse edes panemaan, kun miehet jo peruu tapaamisen! Hollilla käyvät härnäämässä, mutta...

Vierailija
78/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 11:31"]

Maailma on pullollaan näitä kauniita ja fiksuja naisia jotka ovat yksin. Hmmmm missähän olisi vika...

[/quote]

Mielenkiintoista todella on se, että yleensä jopa varsinaisilla kuvatuksilla on parisuhde, siis sekä vartaloltaan että kasvoiltaan epäviehättävillä naisilla, mutta sinkuista löytyy huomattavan paljon hoikkia, hyvännäköisiä, jopa kauniita naisia. Silti naiset olettavat ulkonäön olevan merkittävässä osassa parisuhdetta ja laitattavat itselleen ties mitä lisäkettä, meikkaavat ja hösäävät ulkonäkönsä kanssa. Olen tullut siihen johtopäätökseen, että vastoin naisten luuloja, miehet arvostavat sittenkin enemmän muita ominaisuuksia kuin ulkonäköä vaikka netistä ja hömppälehdistä voikin saada muunlaisen käsityksen.

Vierailija
79/87 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehet tykkäävät machonaisista tai sitten tyrkkynaisista. Ulkonäköä heilläkin pitää tietysti olla. Sekä kiehtova ammatti ja mielenkiintoiset harrastukset. Kaunis, fiksu ja ns. liian tavallinen ei kelpaa. Pitää olla äksöniä. Mitkään kauniit perusmimmit ei nykymiehiä kiinnosta. Täytyy sanoa, että miehistä on tullut akkoja ja naisista jätkiä. Yksin tämäkin tavisnainen tallaa...

Vierailija
80/87 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 11:00"]

Olen pistänyt merkille, että mitä mukavemman näköinen mies sitä rumempi nainen. Onko siis näin, että miehet ottaa kauniita naisia yhden yön jutuiksi ja ne ei niin kauniit kumppaniksi? Otat ruman, saat pitää ittelläs - tyyliin.

Olen kaunis nainen ja mielestäni ihan mukavakin, tavannut mukavia miehiä ja aina olisi vientiä yökerhoissa (en ole huorahtava). No sitten kun on juttu edennyt että sovitaan uusinta tapaamista, mies peruukin yhtäkkiä milloin milläkin syyllä. En ole tuolloin mitään kommentoinu ennen sitä ettei pitäisi mihinkään omaan kommenttiin liittyä. Jotta tässä nyt oma itsetunto jaksais näitä joa useampi vastaavia tilanteita, mietinkin voisiko kyseessä olla se etteivät miehet uskalla ajatella kanssani vakavaa suhdetta? Vai onko nykyajan miehet muuten vain omituisia?

[/quote]

joo ei 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi