Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö miehet uskalla sitoutua kauniiseen, fiksuun ja mukavaan naiseen

Vierailija
25.08.2014 |

Olen pistänyt merkille, että mitä mukavemman näköinen mies sitä rumempi nainen. Onko siis näin, että miehet ottaa kauniita naisia yhden yön jutuiksi ja ne ei niin kauniit kumppaniksi? Otat ruman, saat pitää ittelläs - tyyliin.

Olen kaunis nainen ja mielestäni ihan mukavakin, tavannut mukavia miehiä ja aina olisi vientiä yökerhoissa (en ole huorahtava). No sitten kun on juttu edennyt että sovitaan uusinta tapaamista, mies peruukin yhtäkkiä milloin milläkin syyllä. En ole tuolloin mitään kommentoinu ennen sitä ettei pitäisi mihinkään omaan kommenttiin liittyä. Jotta tässä nyt oma itsetunto jaksais näitä joa useampi vastaavia tilanteita, mietinkin voisiko kyseessä olla se etteivät miehet uskalla ajatella kanssani vakavaa suhdetta? Vai onko nykyajan miehet muuten vain omituisia?

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on pullollaan näitä kauniita ja fiksuja naisia jotka ovat yksin. Hmmmm missähän olisi vika...

Vierailija
22/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle ainakin kelpaisi kaunis, fiksu ja mukava nainen. Mikäs sen mukavampaa?

T. Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole itserakas, olen saanut ulkonäöstäni kehuja niin naisilta kuin miehiltä. Muutamat naiset ovat jopa ihmetelleet kuinka olen sinkku, vaikka olen hyvän näköinen. En itse ajattele itsestäni niin, mutta totta kai kehumiset ovat itsetuntoa nostaneet. En ole malli tai missi ulkonäöltäni enemmänkin sellainen luonnonkaunis. ja mielestäni luonteeni on mukava, ainakin tulen ihmisten kanssa hyvin juttuun ja pystyn nauramaan myös itselleni. Elämäni on sinänsä aika malliillaan, enkä kaipaa miehiltä huolenpitoa, olen siis itsenäinen, saattaahan sekin miehiä säikäyttää

ap

Vierailija
24/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 11:10"]

On ne tapahtunut yökerhoissa, mutta itse miehet ovat ehdottaneet että tavataan uudestaan, jälkeenpäin ei silloin illalla. Ja kun ollaan tapaamisesta sovittu, peruvatkin sitten lähellä tapaamispäivää. Kaveripiirissä kaikki jo varattuina, työpaikalla kaikki jo itseäni vanhempia, harrastuksissa ei uskalla lähteä kyselemään jos sattuukin olemaan esim. työkaverin mies. Huonosti on siis vaihtoehtoja löytää mies muualta kuin yökerhosta. Nettiin en haluaisi lähteä, saisi vielä kauheampia kokemuksia, kun ei edes ensinäkemisen tuomaa tunnetta olisi alla.

ap

[/quote]

Luulen kyllä että niiltä nettideiteiltä olisi paljon suurempi todennäköisyys löytää vakisuhde. 

Kauneus voi ihan oikeasti olla haitta juuri kun tavataan noin "ulkokuori edellä" yökerhoissa. Kauniista todennäköisimmin kiinnostuvat itsevarmat miehet jotka eivät välttämättä ole oikein parisuhdemateriaalia. Niille on juuri tavanomaista tuollainen käytös että joka naiselle sanotaan että haluaa tavata uusiksi, ja toisinaan ne haluaakin, mutta usein vain että saisi seksiä taas kun se oli hyvää, ei välttämättä mitään aietta parisuhteeseen pyrkiä. Ja moni käyttäytyy kuten ap:n tapaukset, eli vaikka kiinnostaisikin tavata, niin iskee kumminkin olo että njaah, ei jaksa, uutta verkkoa vaan vesille. Moni tuontyyppisistä miehistä kun oikein pelkää sitä että suhteesta on riski tulla vakava, joten parempi olla tapaamatta uusiksi. 

Vähemmän kauniita naisia usein lähestyy ihan erilaiset miehet, ja siksi todennäköisyys löytää parisuhde jopa yökerhoalulla on suurempi. Mutta kyllä silloin aina on melko todennäköistä että ei siitä mitään enempää tule. Itse ainakin olen aina oletusarvoisesti lähtenyt siitä, että jos yhdenillan hommaan lähdetään, sellaisena se todnäk pysyy, eikä voi muuta olettaa. Kerran on kyllä minulla alkanut parin vuoden seurustelu tuollaisesta, että mies oikeasti alkoi haluta tapailla yhden illan seksin jälkeen. 

Nettideiteissä kuitenkin voisi sinulle olla tilanne helpompi siinä mielessä, että siinä miehet ei ihastu pelkästään ulkonäköösi, joten voisi semmoisia vähän syvällisempiä suhteita syntyä.

Vierailija
25/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sanoisin, että et ole vaan törmännyt itsellesi sopivaan mieheen. Maa on täynnä pariskuntia, joissa nainen ei ole kaunis, fiksu eikä mukava ja pariskuntia, joissa nainen on tuota kaikkea kolmea. Sama sinkkujen kohdalla.

Kyse on siitä kehen sattuu törmäämään ja sopiiko kaksi yksilöä yhteen. Vetoaminen yksittäisiin piirteisiin on turha, koska kokonaisuus ja yhteensopivuus ovat niitä seikkoja, joita katsotaan kun puhutaan parisuhteesta.

Sinuna yrittäisin tutustua miehiin baarien ulkopuolella jos vain mahdollista, esim. nettideittailu.

Vierailija
26/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on ehkä vain kohteliaita kun niin kehuvat. Kyllä välillä kuulee että ihan tavallisille Pirkoille sanotaan, että "voi että sä oot kaunis! miten voit vielä olla sinkku".. Niin.

No mutta kai sullekin vielä joku löytyy!

Vierailija
27/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa oman kokemuksen mukaan jos olet kaunis, vientiä riittää ja vielä älykästä seuraakin niin miehet haluavat rengastaa sinut saman tien. Minulla ollut kolme pidempää suhdetta. Kaksi miehistä kosi heti puolen vuoden jälkeen, kieltäydyin ja sanoin että katsellaan ihan rauhassa. Noin vuoden jatkui molempien kanssa kosinnan jälkeen, eroon päättyi. Nykyiselle miehelleni kerroin heti alkuun että mitään pikakihloja en halua ja lapsiakaan ei heti ole tulossa. Mies kuitenkin ilmoitti että haluaa kanssani perheen ja naimisii . Nyt 4v yhdessä ja esikoista odotetaan :)

Saman ovat huomanneet monet naispuoliset ystäväni. Jos mies sattuu saamaan kauniin ja oikeasti mukavan naisen niin se halutaan heti jotenkin merkata omaksi. Joko halutaan naimisiin tai lapsia. Mullakin yksi eksä joka minun kanssa halusi hirveästi perheen ja lapsia, sanoi että ei elämältä tarvitse muuta.. Nyt myöhemmin olen kuullut että nykyinen tyttöystävänsä haluaisi vauvan mutta mues ei suostukaan......

Vierailija
28/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökerho = lihatiski

Ehkä vika on siinä, eikä "sinussa" tai miesten itsetunnossa. Niissä paikoissa kuitenkin käy vaan ihmiset, joille ihmissuhteet on kertakäyttötavaraa ja nuoret, jotka ei vielä parisuhdetta hae.

Sinun ikäsi muuten?!

Vierailija
29/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 30 vee ja on minullekin parisuhteita löytynyt, yksi pitkä josta kaksi lasta. Toki tämäkin varmasti tilanteeseen vaikuttaa (lapset siis), ja ehkä en vain sitten enää nykyään osaa näitä asioita. Joku kommentoikin tuolla että toisaalta jos mies ei uskallakaan, on hänellä varmasti huono itsetunto, näin haluan itsekin ajatella. Ehkäpä siksi hyvä ettei heidän kanssaan mitään ole tullut. Ehkä mä alan nyt harkitsemaan sitä nettideittailua. Kiirehän mulla ei ole mihinkään, mutta kyllä mä miestä kaipaan, olen kyllä varmasti itsekin tarkka mitä valitsen, koska enää en haluaisi tehdä "huono valintaa". Mutta vaikeahan tuo on aloittaa jos ei edes tosille treffeille pääse. Niin ja korostan siis sitä vielä, että kyseiset miehet eivät ole yökerhossa minulle tapaamista ehdottaneet, vaan ottaneet jälkeenpäin yhteyttä.

ap

Vierailija
30/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko nyt kuitenkin niin että luonteessasi on joku ikävä puoli jota et tässä suostu myöntämään? Loppuviimetteksi kun se luonne on kuitenkin tärkeämpi kuin ulkonäkö pitemmässä suhteessa. Eikä se tarvi olla mitään kuolemanvakavaa vaan esim turhamaisuus ja pinnallisuus on aika lailla rasittavia ominaisuuksia yhteiselämän ja ihan normaali arjen puitteissa.

Vierailija
31/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko treffit peruttu vasta sitten, kun olet maininnut lapsista? Moni mies ei jaksa lähteä uusperhekuvioon säätämään ellei nainen ole vienyt totaalisesti jalkoja alta.

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 12:25"]

Olen yli 30 vee ja on minullekin parisuhteita löytynyt, yksi pitkä josta kaksi lasta. Toki tämäkin varmasti tilanteeseen vaikuttaa (lapset siis), ja ehkä en vain sitten enää nykyään osaa näitä asioita.

[/quote]

Vierailija
32/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo keksinyt niille miehille perheen yhteistä tekemistä kyseisenä ajankohtana ja mies joutuu perumaan treffit. 

Milloin olet kertonut, että sinulla on kaksi lasta. Lapset voi kuulostaa aluksi ihan ok jutulta, mutta hetken asioita hartessaan mieli saattaa muuttua.

Vierailija
33/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JaΗ

Vierailija
34/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-haa...jätitkin jotakin oleellista kertomatta aloituksessasi. Kyllä se on ne lapset, eikä sinun luonne tai ulkonäkö. 

Vierailija
35/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää legenda on, että miehet pelkäisi joitain tiettyjä naisia ja siksi ne naiset ei saa miehiä... Eikö selitys voisi olla, että miehiä ei ole kiinnostanut tarpeeksi/ väärää tyyppiä? Tunnen monia naisia, jotka on omasta mielestään älykkäitä ja kauniita ja miehethän siis pelkää heitä. Todellisuudessa luulisin syyn olevan enemmänkin siinä, että ovat tylsiä/vailla sitä pilkettä silmäkulmassa tai katselevat vääriä miehiä. Toisaalta tiedän huikean kauniita ja fiksuja naisia, joiden perässä miehet roikkuu.

Vierailija
36/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ominaisuudet harvoin löytyvät yhdestä ja samasta naisesta. Kaunis nainen on harvoin mukava tai fiksu. Yleensä on itseään täynnä, joten on täysin ymmärrettävää, etteivät miehet sitoudu sellaisiin.

Vierailija
37/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa yli kolmekymppisen kahden lapsen äidin taakakseen. Johan siinä on oltava joku vika, kun ei ole muillekkaan kelvannut, ei vaikka on lapsiakin suhteeseen pykätty. Olet käytetty, jonkun toisen jämä. Jonka helmoissa pyörii toisen äijän siittämiä pentuja. Joo kiitos ei. Ihan sama kuinka kaunis ja mukava mielestäsi olet.

Vierailija
38/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on vaikea pala, kun itsellä ei ole omia lapsia eikä ole tottunut lasten kanssa olemaan. Ei ainakaan saisi tulla sellaista vaikutelmaa, että voi joutua ottamaan vastuuta toisen lapsista.

Vierailija
39/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 12:35"]

Vaimo keksinyt niille miehille perheen yhteistä tekemistä kyseisenä ajankohtana ja mies joutuu perumaan treffit. 

Milloin olet kertonut, että sinulla on kaksi lasta. Lapset voi kuulostaa aluksi ihan ok jutulta, mutta hetken asioita hartessaan mieli saattaa muuttua.

[/quote]

Jokainen varmasti peruun mielummin viimehetkellä, kun heti joilloin kuulee lapsista.

Vierailija
40/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitouduin kauniiseen naiseen, yhdessä 5v ja sitten nainen lähti etsimään parempaa. lapsi jäi kotiin kun äiti biletti monta kertaa viikossa. lopuksi potkaisin ämmän pihalle. 

toivoisin kyllä löytäväni kauniin ja fiksun ja sitoutuneen naisen, jolla bile aika on ohi. 

t. mies 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän