Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö miehet uskalla sitoutua kauniiseen, fiksuun ja mukavaan naiseen

Vierailija
25.08.2014 |

Olen pistänyt merkille, että mitä mukavemman näköinen mies sitä rumempi nainen. Onko siis näin, että miehet ottaa kauniita naisia yhden yön jutuiksi ja ne ei niin kauniit kumppaniksi? Otat ruman, saat pitää ittelläs - tyyliin.

Olen kaunis nainen ja mielestäni ihan mukavakin, tavannut mukavia miehiä ja aina olisi vientiä yökerhoissa (en ole huorahtava). No sitten kun on juttu edennyt että sovitaan uusinta tapaamista, mies peruukin yhtäkkiä milloin milläkin syyllä. En ole tuolloin mitään kommentoinu ennen sitä ettei pitäisi mihinkään omaan kommenttiin liittyä. Jotta tässä nyt oma itsetunto jaksais näitä joa useampi vastaavia tilanteita, mietinkin voisiko kyseessä olla se etteivät miehet uskalla ajatella kanssani vakavaa suhdetta? Vai onko nykyajan miehet muuten vain omituisia?

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kaunis ja mukava. Paljon olis ottajia, mutta rakastan omaa miestäni jonka aikoinaan baarista pokasin. Ilmeisesti olen harvinaisen haluttava kaikin tavoin, kun muutama tuttukin mies on vinkunut minua jättämään mieheni ja menemään heidän kanssaan naimisiin :D Nytkin on kolme sinnikästä kosijaa jotka ei lopeta piirittämistä. Mitähän feromoneja mä oikeen eritän? Oma mieheni ainakin erittää jotain huumaavaa feromonia, koska mä menen ihan sekaisin, kun haistelen häntä. Olen ihan hulluna häneen.

Vierailija
42/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 12:46"]

Nuo ominaisuudet harvoin löytyvät yhdestä ja samasta naisesta. Kaunis nainen on harvoin mukava tai fiksu. Yleensä on itseään täynnä, joten on täysin ymmärrettävää, etteivät miehet sitoudu sellaisiin.

[/quote]

Hhahahahaha, viestisi kertoo sinusta karua kieltään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 12:55"]

Mä olen kaunis ja mukava. Paljon olis ottajia, mutta rakastan omaa miestäni jonka aikoinaan baarista pokasin. Ilmeisesti olen harvinaisen haluttava kaikin tavoin, kun muutama tuttukin mies on vinkunut minua jättämään mieheni ja menemään heidän kanssaan naimisiin :D Nytkin on kolme sinnikästä kosijaa jotka ei lopeta piirittämistä. Mitähän feromoneja mä oikeen eritän? Oma mieheni ainakin erittää jotain huumaavaa feromonia, koska mä menen ihan sekaisin, kun haistelen häntä. Olen ihan hulluna häneen.

[/quote]

Kuulostaa kyllä vaan siltä, että olet magneetti takertuvalle miestyypille :) Kaipa joku voi pitää sellaistakin sitten positiivisena...

Vierailija
44/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 11:08"]

Jos olet oikeasti edes jonninverran hyvännäköinen, niin yhden yön jutun jälkeen voi miehellä myös iskeä ujous ja itsetunto pettää. Että ei uskokkaan, että suhteella olisi mitään mahdollisuuksia. Itselläni on käynyt näin ja harmittaahan se, kun ei sitten tarttunut mahdollisuuteen, eikä rohkeus riittänyt. Ei aina ole kyse siitä, että se mies olisi "sika".

[/quote]

tää on totta. Itsellä kerran loppunut itseluottamus kesken, kun nainen oli niin ns tasokas. Pelkäsin tulevani jätetyksi, mutta vituttaahan se nyt myöhemmin ettei tullut lähdettyä, kun ei sellasia ihania naisia nyt ihan joka päivä vastaan tule. Varsinkaan sellasia jotka olis halukkaita meikäläistä tapailemaan.

Vierailija
45/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ja ikä oli?! :D

Vierailija
46/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsista olen kertonut heti ja tämän jälkeen ovat vielä ehdottaneet tapaamista. Mutta varmasti se on se yksi syy, mutta en kuitenkaan näissä tapauksissa näkisi sitä syynä koska olin heidän kanssaan käynyt keskusteluja ja avoimesti lapsista jutellut, eikä se tuntunut olevan ongelma. No ehkä sitten oli, tai mikä oli en tiedä. Eivät vaan olleet mua varten. Oikeestaan ihan sama mitä tässä yritän jauhaa, hienosti te minusta vian löydätte.

Sen kuitenkin tiedän että jos jotain kanssani ulos pyydän, niin teen sen koska niin haluan, eikä silloin ole tarvetta perua, ilman hyvää syytä.(sairastuminen yms) Ovatko nämä miehet sitten tietämättömiä mitä haluavat, kysyvät treffeille, vaikka eivät oikastaan edes tiedä haluavatko sitä. Sellaisiako on nykyajan miehet?

ap

Vierailija
47/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, joo joo. Uskotaan jo, että olet niin kaunis ja mukava, että yhdenkään miehen itsetunto ei kestä noin kaunista ja upeaa naista!

Vierailija
48/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, nämä "hetinaimisiin"-hullaantujamiehet ovat ihan oma lukunsa, ei kannata heitä sekottaa vakavasti otettaviin miehiin. Enkä kyllä alkaisi heillä kovaan ääneen kehuskelemaan, eivät ne nyt ole kenellekään naiselle meriitti - ja kyllä heitä löytyy kaikennäköisille naisille riipaksi, ei tarvi olla edes hehkeä prinsessa. Hyvä toki, jos oma itsetunto kohoaa tuollaisista kosiskelijoista, kun se pää ei ihan räjähdä. ;) Itse olen ollut ripustautujista lähinnä ahdistunut, en imarreltu. 

Vierailija
49/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele kaunis ja mukava.

Vierailija
50/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 13:09"]

Määrittele kaunis ja mukava.

[/quote]

Jeps ja fiksuuttakin on niin monenlaista.

Vierailija
51/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätävara, jos se lapseton fiksu, mukavan ja kaunis peruu niin on joku jonka kanssa lähteä treffeille. 

Vierailija
52/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen luokkakaveri on todella kaunis, vieläkin vaikka ollaan nyt 40+ vuotiaita.

Hän alkoi ihan nuorena seurustelemaan, silloin ulkonäkö oli ainoa joka merkkasi ja alkoi rippileirillä seurustelemaan, menivät reilu 20 vuotiaana, kun lukio ja 2 asteen koulu oli suoritettu ja työpaikat varmat, tuli lapsi, suunnitellusti. Meni vuosi, isä pimahti. Ei ollut valmis isäksi, ei ollut valmis sitoumaan.

Kun vierestä katsoin tätä  yh.n taivalta sinkkuna, en uskonut silmiä. Hänellä oli upea omakotitalo, kaunis lapsi, itse on todella vetävä daami vieläkin, mutta nuori ja pieni lapsi. A-luokan kansalaisesta tippui ö-luokan kansalaiseksi sekunneissa.

Hän deittaili ikäisiään yli 10 v, ei yhtään seurustelusuhdetta, vasta kun oli yli 35 v, tapasi nykyisen miehensä.

Tein itse johtopäätöksen nuori äiti ja vauva / taapero / lapsi ei ole hyvä yhdistelmä mutta kun ikää kuluu, lapsi ei olekaan enää niin hirveä rasite.

Vierailija
53/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei päde mun kohdalla. Mä kaunis ja avioliitto ja lapsia. Moni muukin olis halunnut olla kanssani, mutta ei mua voi jakaa. Luulen, että näillä sun kohtaamillasi miehillä on tyttöystävä. 

Vierailija
54/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin olen sitä mieltä, että suurin osa miehistä yrittää saada mahdollisimman kauniin, älykkään, mukavan vaimon.

Toi on ihan bullshittiä, että miehet pelkäisivät kauniita naisia. Ehkä juoni piilee siinä, että nykyään on tarjolla vain niin paljon niitä kauniita naisia, että muut tekijät ratkaisevat viennin parisuhdemarkkinoilla.

Ikä ja lapset voivat olla yksi kompastuskivi. Kolmekymppiset, varsinkin lapsettomat miehet, taitavat etsiä niitä kaksvitosia lapsettomia. 

Baarit ja yökerhot ovat mun mielestäni aina olleet huonoja paikkoja löytää, mitään syvällisempää. Ihmiset ovat usein siellä pitämässä hauskaa ja päästämässä paineita pihalle. Miten olisi harrastukset, työpaikka, kavereiden kaverit? Netti?

Yhdessä asiassa olen samaa mieltä. Miehet ovat ylipäätään nykyisin haluttomampia sitoutumaan kehenkään. Haluataan elää itsekkäästi, pitää hauskaa ja kuoria kermat kakun päältä. Miksi tyytyä yhteen, kun voi saada useammankin?

Vierailija
55/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämä miehet olleet vielä komeampia ja mukavampia kuin sinä? Samantasoisen kanssa voisi onnistaa paremmin.

Sry vaan mutta hieman kuulostat kehittymättömältä ja pinnalliselta.

Vierailija
56/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Nuuh nuuh :p

Vierailija
57/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä keskustelusta voi vetää kaksi johtopäätöstä:

-kaunis nainen ei voi olla mukava, vaan on aina täynnä itseään

-sinkut ovat huonoja ihmisiä ja parisuhteessa olevat täydellisiä.

way to go bitches!

Minä olen kaunis ja sinkku, eli siis täysi paska. Paras ystäväni on kaunis ja naimisissa ja todellakin yhtä paska kuin minä (olemme todella samanlaisia ihmisiä). Pahin ihminen jonka tunnen on ruma, lihava ja naimisissa, eli oikeasti mukava (on esimieheni, haukkunut minut mm. lorttoperseeksi avokonttorissa, on jatkuvasti ilkeä, juoruaa, valehtelee...). Näinkö se todellakin menee?

Vierailija
58/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 13:27"]

way to go bitches!

Minä olen kaunis ja sinkku, eli siis täysi paska. Paras ystäväni on kaunis ja naimisissa ja todellakin yhtä paska kuin minä (olemme todella samanlaisia ihmisiä). Pahin ihminen jonka tunnen on ruma, lihava ja naimisissa, eli oikeasti mukava (on esimieheni, haukkunut minut mm. lorttoperseeksi avokonttorissa, on jatkuvasti ilkeä, juoruaa, valehtelee...). Näinkö se todellakin menee?

[/quote]

Pahimpia martyyreja te ainakin olette sitten jeesuksen, jos tälläisellä ajanvietteenä käytettävällä palstalla kirjoitusten perusteella tehdään johtopäätöksiä.

Vierailija
59/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 13:30"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 13:27"]

way to go bitches!

[/quote]

Pahimpia martyyreja te ainakin olette sitten jeesuksen, jos tälläisellä ajanvietteenä käytettävällä palstalla kirjoitusten perusteella tehdään johtopäätöksiä.

[/quote]

Kannattaako tänne edes kirjoitella, jos jutut on vain tyhjänpäiväistä lötinää (ja usein tahallaan loukkaavaa), ja jos lukija ei saisi kirjoitusia tulkita millään tasolla?

Vierailija
60/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksukin on samaa mieltä kuin aloittaja - rumat kelpaa vaimoiksi, Tuksun kaltaiset upeat naiset ei. Lol.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi