Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voitais kaikki vastata siihen ilmotukseen jossa haetaan kodinhoitajaa
25.08.2014 |
surkeella palkalla. Perhe luulee pääsevänsä (ja pääseekin) helpolla kun kikkailevat. Saavat juuri sen haluamansa palvelijan.
Kommentit (2)
Tyhmää porukkaa joo kun eivät tajua, että tarkotus ei olekkaan saada työnhakuilmotuksia!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Niillähän on siis tiedossa tietty henkilö jonka haluavat tuohon työhön. Jotta menee lain puitteissa niin ilmoitus on laitettava ja kun se on tollanen niin kukaanhan ei sitä hae ja saavat palkata sen jo ennalta sovitun. Hakemuksia vaan menemään niin sotkeentuun työn tarjoajan suunnitelmat.