Kysyn mielipidettänne, blogiasiaa
Mulla on blogi josta on vuosien saatossa tullut minulle äärimmäinen rakas, kiva harrastus. Kirjoittelen puolitosissani, enimmäkseen tehdyistä matkoista eikä minulla ole paljoa lukijoita - se ei haittaa.
Mulla vaan on yks stalkkeri, ja tiedän tasan kuka hän on. Aika ajoin kirjoittaa jotakin tosi ala-arvoista kommenttia. Menee törkeästi henkilökohtaisuuksiin, kuten "mulla on suhde sun miehes kanssa, ai miksi? no siksi kun et osaa antaa oikein sängyssä".
Olen monta kertaa ajatellut lopettaa blogni pitämisen mutten haluaisi, syy olisi ainoastaan tuon yhden idiootin.
Mitä sinä tekisit sijassani? Kiitos vastaajille
Kommentit (2)
Laita stalkkaajalle viestiä niin häpeää ensin silmät päästään ja sen jälkeen jättää sut rauhaan. Älä anna sille sitä iloa että lopettaisit blogisi :)
Jos muutat blogisi hetkeksi salasanalliseksi, ja annat salasanan vain muille lukijoille? Tai paljastat stalkkerille tietäväsi kuka hän on (vai tietääkö jo että tiedät?). Jos kommentit ovat todella törkeitä, kysyisin myös joltakin lakimieheltä tai poliisilta, jos sellaisia tuttavapiirissä on, miten niihin kannattaisi suhtautua/mitä vastata. Jos heillä olisi joku hyvä vinkki, tai osaisivatko sanoa voisitko pahimmassa tapauksessa tehdä rikosilmoituksen herjauksesta tai solvauksesta. Vaikket sitten oikeasti tekisikään, niin voisit ainakin uhata stalkkeria tällä.