Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

YLE: Räty muunsi sivutyönsä tuloja verottomiksi osingoiksi

Vierailija
25.08.2014 |

http://yle.fi/uutiset/laura_raty_muunsi_sivutyonsa_tuloja_verottomiksi_osingoiksi/7425752

sillälailla! suomi nousuun, tviit tviit! kansalaisten verot ylös!

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 10:52"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 08:16"]

Verot on naiveille. Itse tienaan yli 100000 euro vuodessa ja veroja alle 9 %. Ei tosin Suomessa.

[/quote]

 

Missä? Mä tienaan satkun ja koska maksan veroni saan käteen 54000e...

[/quote]

Eikö sitä solidaarisuusveroa taas nostettu, eli ensi vuonna tienaat vielä vähemmän. Tämä maa on sairas.

Vierailija
42/43 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 10:43"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 10:35"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 08:32"]

No hei ne pelastaa ihmisiä ja on lukenut pääsykokeeseen (pl. Virossa yms opiskelleet), joten oikeus ja kohtuus on, että säännötkin ovat erilaiset lääkäreille kuin muille.

[/quote]

Säännöt ovat tismalleen samat kaikille. Myy sinäkin omaa osaamistasi yhtiön kautta, ja tee kuten Räty ja tuhannet muut ovat tehneet vuosikausia.

[/quote]

 

Säännöissähän se ongelma onkin, ei niiden noudattajissa. Mitä parempiosainen ja lahjakkaampi on, sitä enemmän pitäisi tehdä yhteisen hyvän eteen, ei suinkaan päinvastoin.

[/quote]

En ota kantaa itse sääntöihin, totesin vain että ne ovat samat kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 11:04"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 10:43"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 10:35"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 08:32"]

No hei ne pelastaa ihmisiä ja on lukenut pääsykokeeseen (pl. Virossa yms opiskelleet), joten oikeus ja kohtuus on, että säännötkin ovat erilaiset lääkäreille kuin muille.

[/quote]

Säännöt ovat tismalleen samat kaikille. Myy sinäkin omaa osaamistasi yhtiön kautta, ja tee kuten Räty ja tuhannet muut ovat tehneet vuosikausia.

[/quote]

 

Säännöissähän se ongelma onkin, ei niiden noudattajissa. Mitä parempiosainen ja lahjakkaampi on, sitä enemmän pitäisi tehdä yhteisen hyvän eteen, ei suinkaan päinvastoin.

[/quote]

En ota kantaa itse sääntöihin, totesin vain että ne ovat samat kaikille.

[/quote]

Niinhän ne ovat, toisia vaan autetaan ottamaan kaikki hyöty irti. Tuloeroissa ei ole mitään vikaa, kunhan hyvät tulot perustuvat avoimuuten ja läpinäkyvyyteen. Kikkailu luo epätasa-arvoa, mikä ei ole hyväksi yhteiskunnalle.