Miksi jotkut miehet eivät halua harrastaa ja matkustella naisen kanssa?
Kommentit (41)
Tuuliviirit matkustelee ja matkustelee.
Ehkä miehellä ei ole rahaa. Meillä on ainaomat rahat molemmilla ja miehellä on ollut tiukkaa taloudellisesti, eikä ole halunnut matkustaa. Olen sitten matkustanut yksin.
Vierailija kirjoitti:
Ap, harrastaa mitä harrastuksia?
Erilaisia urheluharrastuksia, uimista, salia, tanssia. Kiva myös kulkea museoissa, näyttelyissä.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kovasti matkustella ja omia juttuja tehdä. Ei tulisi mieleenikään lähteä reissuun naisen kanssa. Naisilla oudot jutut ja säädöt. En pilaa lomaa kenelläkään naisella. Saan ihottumaa naisista.
Olet varmaan ho*mo
Varmaan koska miehen ja naisen haluamat asiat matkoilta tai harrastuksista eivät kohtaa.
No en halua turhaan matkustella kenenkään kanssa. Enkä yksin. Jos on joku syy matkustaa johonkin, niin sitten matkustan. Esimerkiksi laskettelukeskukseen laskettelemaan voin lähteä, mutta ei kiinnosta matkustaa johonkin rantalomakohteeseen tai kaupunkiin vain oleskelemaan ja katselemaan nähtävyyksiä.
Kaikki miehet eivät ole niin seksin perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kovasti matkustella ja omia juttuja tehdä. Ei tulisi mieleenikään lähteä reissuun naisen kanssa. Naisilla oudot jutut ja säädöt. En pilaa lomaa kenelläkään naisella. Saan ihottumaa naisista.
Olet varmaan ho*mo
Niin kai sitten. Matkustelenkin yhden Eeron kanssa, enkä kenenkään naisen.
Onko puhe nyt naisista yleensä vai tietyistä naisista joihin miehet ovat sitoutuneet?
Jotku miehet... eiköhän naisissakin löydy henkilöitä jotka eivät niin piittaa matkustelusta.
Turkkiin lomalle ja lattari tansseja. Aika pieni vähemmistö miehistä lähtee. Jos se on auttamattomasti rakastunut ja suhde on tuore, niin voi yrittää. Epätoivoiset voi myös saada mukaan.
Urheiluharrastusta naisen kanssa? Miehenä pitäisi laskea tehot puoleen että nainen pysyis edes perässä, ei kovin hyödyllistä :D
Kyllä sitä pari ekaa vuotta jaksaa. Sitten ei enää ollenkaan, haluaa matkustaa vain yksin ja harrastaa muissa porukoissa.
Lähtisitkö ap miehen matkaan moldovaan assembly-tyyppiseen pelitapahtumaan viikoksi?
Matkustelu ja harrastaminen oli teema?
Minä olen nainen, joka ei todellakaan halua matkustella eikä kyllä harrastaakaan (tai no, riippuu mitä harrastamisella tarkoitetaan) kumppanin kanssa. Kotosalla voidaan harrastaa vaikka puutarhanhoitoa tai jotakin. En vain tykkää reissata ja touhuta kovin meneviä ja sosiaalisia juttuja, kun työ on supersosiaalista.
Vierailija kirjoitti:
Urheiluharrastusta naisen kanssa? Miehenä pitäisi laskea tehot puoleen että nainen pysyis edes perässä, ei kovin hyödyllistä :D
Mentiin joskus vaimon kanssa minun palauttava pitkislenkki, hänen vauhtikestävyys. Toki jouduin jatkamaan lenkkiä sen jälkeen kun hän kääntyi takaisin, mutta ajatus oli tärkeintä.