Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikkivätkö 7-luokkalaisenne vielä joillain leluilla?

Vierailija
24.08.2014 |

Mulla on tyttö ja leikkii littlest pet shopeilla js schleiz-eläimillä. Ei nyt joka päivä, mutta toisinaan

Minusta jotenkin tervehenkisempää kuin se, että hän notkuu liikaskin netissä. Eli kannustan leikkimistä vaivihkaa.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 7-luokkalainen tyttö rakentelee pikkuveljien kanssa Legoilla silloin tällöin. Ei juuri muuta. Mutta ei henno luopua vielä barbeista eikä baby bornista, ne odottavat laatikossa joko vintille tai kirppiksrlle vientiä. Pehmoista ei luovu!

Vierailija
22/57 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika 13 v. leikkii edelleen pehmoleluilla pikkusiskon kanssa. Ja nukkuu niiden kanssa myös. Mutta se onkin ihanan herkkis muutenkin <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nuorin on 11-vuotias poika ja hän ei leiki. En edes muista milloin olisi edes kavereiden kanssa viimeksi rakentanut Legoilla. Isosisko (nyt 15v) leikki pitkään, mutta lopetti ehkä siinä kutosen tienoilla. 

Vierailija
24/57 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa, että osa muistakin saman ikäisistä leikkii vielä.

Noita pehmoleluja on lapsellamme myös sängyssään.

Tytöllä on myös se teinimpi puoli. On paljon skypessä ja nettikirjoittelussa poikienkin kanssa ja haluaa teineille tyypillisiä vaatteita. (Sellaisia, joka kokee teineille tyypillisiksi)

ap

Vierailija
25/57 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 20 ja ajetaan välillä autoradalla kilpaa kavereiden kans.

Vierailija
26/57 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani leikkii petseillä ja filmaa leikkejään videokameralla joskus.

Vierailija
27/57 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakentelee pienempien sisarusten kanssa legoilla ja jaksaa leikkiä heidän kanssaan todella paljon erilaisia mielikuvitusleikkejä. Ihanaa kun ei aikuisten maailma vielä vie! :) 

Vierailija
28/57 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että seiskaluokkalaiset leikkii. Voin sitten hyvillä mielin ostaa leluja vielä vitosluokkalaiselle joululahjaksi.

Vierailija
29/57 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen itse seitsemännellä luokalla. En yleensä yksin leiki, mutta kavereiden kanssa joskus leikimme esimerkiksi petseillä ja Schleich-eläimillä :)

Vierailija
30/57 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ xD

Vierailija
31/57 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 Tyttäreni leikkisi toki mieluummin ikäistensä kanssa yhdessä, mutta kukaan ei ole ilmoittautunut yhä leikkiväksi ja hän ei uskalla uudessa luokassa yläkoulussa sitä luokkakavereiltaankaan kysyä. Voisivat ruveta kiusaamaan, pelkää. Ei uskalla kertoa, kun voisivat haukkua lapselliseksi.

Vierailija
32/57 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 15:51"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 15:50"]Oon ite seiskaluokkalainen ja mitä oon huomannu ni epäsuositut lapset leikkii. Suositut notkuu somessa jne. Jos teijan lapset on viel kaiken lisäks rumia ni ne todennäkösesti kuuluu epäsuosittuihin tai kiusattuihin mikä taas vaikuttaa niitten itsetuntoon. Iteppähän kannustatte mukuloitanne.

[/quote]Sanooko seiskaluokkalainen ikätovereitaan lapsiksi? Ei mee läpi.

[/quote][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 15:51"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 15:50"]Oon ite seiskaluokkalainen ja mitä oon huomannu ni epäsuositut lapset leikkii. Suositut notkuu somessa jne. Jos teijan lapset on viel kaiken lisäks rumia ni ne todennäkösesti kuuluu epäsuosittuihin tai kiusattuihin mikä taas vaikuttaa niitten itsetuntoon. Iteppähän kannustatte mukuloitanne.

[/quote]Sanooko seiskaluokkalainen ikätovereitaan lapsiksi? Ei mee läpi.

[/quote]tämä seiskaluokkalainen ei sanonut ettei itse olisi :D itse kasilla ja samaa mieltä. Menee läpi.

Vierailija
33/57 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 Oli ap. (Eli tyttö leikkisi mieluiten jonkun ikätoverinsa kanssa, muttei tietenkään uskalla kysyä)

Ap

Vierailija
34/57 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä en usko et kukaan normaali 13 v leikkisi vielä muutakun sisaruksia huvittaakseen. En vaan usko. Toki ei sekään ole fiksua että jo viidennellä oltiin omasta tahdosta isojen poikien ja miestenkin kanssa. Mut ei se kaduta kuitenkaan, en silti halua et omat tytöt on ala-asteella jo poikien kanssa. Mut eikö kukaan muu seurustellut jo ala-asteella? Kaverini oli yli 30 v kanssa, itse siis halusi ja järjesti tapaamiset.

Vierailija
35/57 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ei normaali 13-vuotias leiki ja normaalia taasen olisi olla aikuisten miesten kanssa jo alakoululaisena. Mielestäni tossa meni normaaliuden määrittely väärin päin. Miksi provoilet mukavassa ketjussa?

Vierailija
36/57 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuveljen kanssa leikkii kyllä, hyvä niin - ja on urheilullinen, suosittu, komea ja hyvä koulussa.

Vierailija
37/57 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa pikkusisaruksia muttei ole. Leikin joskus harvoin itse tyttönu kanssa, jos se kovasti pyytää.

Ap

Vierailija
38/57 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukee Marxia ja käy pioneerikerhossa.

Vierailija
39/57 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 18:07"]Vai ei normaali 13-vuotias leiki ja normaalia taasen olisi olla aikuisten miesten kanssa jo alakoululaisena. Mielestäni tossa meni normaaliuden määrittely väärin päin. Miksi provoilet mukavassa ketjussa?

[/quote]Kai tähän kohta joku tulee toteamaan, että "Afrikassa saadaan jo lapsia tuon ikäisenä, me länsimaalaiset ollaan vaan niin hitaasti kehittyviä!".

Vierailija
40/57 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toki, lapseni on jo 14-vuotias ja 8. luokalla, ja silti hän tykkää joskus pukea ja asetella noita Pullip- ja BJD-nukkejaan. Jos häneltä kysyy, se ei "tietenkään" ole leikkimistä, mutta en minä nyt sitä muuksikaan sano. Kiva on, että leikkii, ja tuo nukkeharrastus on edistänyt kovasti hänen käsityötaitojaan, koska niille nukeille ommellaan myös vaatteita ja tehdään huonekaluja ja sisustuksia. Likka ompelee omalla ompelukoneellaan erittäin taitavasti jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi