Ihastutko miehiin, joihin sinulla ei ole mitään mahdollisuutta?
Kommentit (15)
Se on kaikkein turvallisinta, koska olen naimisissa.
niihän nuo tekee
ei haittaa, nautin
kerran kaataa.... ja sit seuraava
Joskus. Ei se ole niin vakavaa, ihastuksia tulee ja menee.
En ihastu, vaan minuun ihastutaan.
Ja minä olen se 60 vuotias nuoren ammattilentäjän näköinen jolla olisi naisia joka sormelle. Kaikki ihastuvat mutta minua ei voi saada.
Ikävä tuottaa pettymys, mutta sinulla ei todellakaan ole mitään mahdollisuutta
M47
Jos suljetaan pois julkkikset yms. joita ei ikinä tapaa, niin mistä sen tietää keneen ei ole mitään mahdollisuuksia?
Kyllä. Koska suojelen itseäni, enkä haluakaan ihastua tavoiteltavaan. Haaveilen vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja minä olen se 60 vuotias nuoren ammattilentäjän näköinen jolla olisi naisia joka sormelle. Kaikki ihastuvat mutta minua ei voi saada.
Opettelethan vielä pilkun käytön. Älykkyys on seksikästä.
Kyllä.
Olen sitä monesti tuskaillut, että miksi en koskaan ihastu niihin miehiin, jotka osoittavat kiinnostusta minua kohtaan tai ovat ihastuneet minuun? Miksi ihastun kerta toisensa jälkeen vain sellaisiin miehiin, jotka eivät selkeästi edes halua minua.
En. En ihastu kovin helposti ja kyllä minulla on mahdollisuus saada kuka vaan, ellei kyseessä ole homoseksuaali tai harvinainen yksisarvinen eli varattu ja uskollinen.
Ihastuin,alle puolen sekunnin.Reilu kaksi vuotta sitten. En ole edes vilaukselta nähnyt häntä pariin vuoteen mutta eipä Hra mielestäni poistu! Haaveilen varmaan lopun elämääni hänestä!
En yleensä. Nyt ihastuin, mutta järki palaa ja kuljen eteenpäin. Tilanne söi minua elävältä. Ahdistuin.
Voit sä silti saada housut pois.