Kukaan kommentoinut iltalehden kommenttiosioon?
Iltalehdellä uutisten alapuolella on se kommenttiosio, johon voi esim fb:llä kommentoida. Olen yrittänyt muutaman kerran kommentoida. Kommentti tulee näkyviin, mutta kun päivitän sivun kommenttini on poistunut. Lähettämäni kommentti ei näy myöskään eri koneelta tai eri ip:osoitteesta.
Kommentit (30)
valitettavasti kommenttisi on ollut herkkänahkaiselle toimittajalle liikaa. monet mediat päättävät puolestasi mikä on totuus.
Iltalehti sensuroi vahvasti. Tuula Malin ja Pauli Vahtera kirjoittavat hyviä blogeja sinne ja niissä julkaistaan kaikki kommentit, kannattaa käydä lukemassa. Iltasanomat on myönteisempi kaikille kommenteille kun ei nyt ihan mitä sylki suuhun tuo heittele. Alan Zalehdial kirjoittaa provo blogeja iltalehteen, käykää lukeen niin mietitte ihan oikeasti mitä hän ajaa takaa. Hän hyväksyy kommentit harvoin, mutta välillä niitä on siä enemmän, en tiedä lukeeko hän ajatuksella niitä kun seuraava blogi haukkuu taas pahasti suomalaisia.
älä koskaan luota arabin sanaan. Se on käärme, valehtelee.
Vierailija kirjoitti:
älä koskaan luota arabin sanaan. Se on käärme, valehtelee.
Juurikin tuota olen ihmetellyt, että keksiikö omasta päästä ja unohtaa mitä mieltä oli viimeksi vai onko vaan niin yksinkertainen, että luulee ihmisten unohtavan mitä on viimeksi kirjoittanut? Jotain näissä haetaan, mutta mun käsitys ei riitä tajuamaan mitä tämmöisestä hyötyy.
Kokoomuksen arvosteluja ei ilmeisesti julkaista. Vaikeasti niitä saa muihinkin lehtiin. Ei voi muuta päätellä, kuin että rahan valta ohjailee poliitikkoja ja lehdistöä. En usko että muukaan media toimii puolueettomasti.
Saa nähdä julkaistaanko tätäkään.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 13:07"]
En todellakaan kommentoi. Omalla naamallani esiintyisin niiden negatiivisten pölvästien jatkeena, jotka vain räksyttävät, kärjistävät, ymmärtävät tahallaan väärin, käyvät toisten kommentoijien kimppuun henkilökohtaisuuksissa, ovat äärioikeistolaisia, muukalaisvihamielisiä ressukoita?! :D
Olena ina ihmetellyt kuinka pöhköjä ihmisiä niihin kokoontumisajoihin kertyykin.
Minulla onkin kuvaton valeprofiili, jota käytin. Onko tämä syy?
Eräs kommenttini oli rankasti Venäjämyönteinen (niin kuin olen), joten olisiko tämä voinut vaikuttaa asiaan?
Silloinhan lehti on toiminut oikein. Terroristivaltio Venäjän vasallikommentteja ei tulekaan suomalaisessa lehdessa julkaista.
Iltalehden kommentoijat ovat iäkäs pääminiseteriä vihaava persuporukka, joka syö makkaraa, eikä usko mihinkään terveysasioihin koska tietää paremmin, että kaikki vain valehtelevat.
Viime aikoina ovat vaatineet vähän asiallisempaa puhetta, siksi ei esim. naisia enää saa halventaa ja puhua tyttöhallituksesta.
Ap tuntuisi hyvin sopivan porukkaan, jos siistisi kieltään.
En ole yrittänytkään. Iltalehden keskustelupalsta oli paras. Harmi kun se loppui.
Itse mietin kanssa samaa. Sitten kun tulee että joku on vastannut kommentiisi niin niitä ei näy ollenkaan saati et itse nää viestiä jonka olet vastannut jonkun kirjoitukseen.