Lue keskustelun säännöt.
Näen kivoja unia
14.08.2014 |
Näen kivoja unia kouluaikaisista ystävistäni ja ensirakkaudesta. Unet ovat toden tuntuisia ja mukavia. Olenko outo jos vielä yli 20-vuoden takaisista hyvistä tapahtumista näen unta ja vielä villejä, mitä todellisuudessa ei tapahtunut?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jotain om jäänyt käsittelemättä jos koet onnellisuuden olleen kymmeniä vuosia sitten.