Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan kommentoinut iltalehden kommenttiosioon?

Vierailija
24.08.2014 |

Iltalehdellä uutisten alapuolella on se kommenttiosio, johon voi esim fb:llä kommentoida. Olen yrittänyt muutaman kerran kommentoida. Kommentti tulee näkyviin, mutta kun päivitän sivun kommenttini on poistunut. Lähettämäni kommentti ei näy myöskään eri koneelta tai eri ip:osoitteesta. 

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentit kai odottavat tarkistusta tai tulevat viiveellä

Vierailija
2/30 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt tuntien viive? Ja ihan arkena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan kommentoi. Omalla naamallani esiintyisin niiden negatiivisten pölvästien jatkeena, jotka vain räksyttävät, kärjistävät, ymmärtävät tahallaan väärin, käyvät toisten kommentoijien kimppuun henkilökohtaisuuksissa, ovat äärioikeistolaisia, muukalaisvihamielisiä ressukoita?! :D

Olena ina ihmetellyt kuinka pöhköjä ihmisiä niihin kokoontumisajoihin kertyykin.

Vierailija
4/30 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 13:07"]

En todellakaan kommentoi. Omalla naamallani esiintyisin niiden negatiivisten pölvästien jatkeena, jotka vain räksyttävät, kärjistävät, ymmärtävät tahallaan väärin, käyvät toisten kommentoijien kimppuun henkilökohtaisuuksissa, ovat äärioikeistolaisia, muukalaisvihamielisiä ressukoita?! :D

Olena ina ihmetellyt kuinka pöhköjä ihmisiä niihin kokoontumisajoihin kertyykin.

[/quote]

Minulla onkin kuvaton valeprofiili, jota käytin. Onko tämä syy?

Eräs kommenttini oli rankasti Venäjämyönteinen (niin kuin olen), joten olisiko tämä voinut vaikuttaa asiaan?

Vierailija
5/30 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei munkaan näy. Kokoomusta pilkkaan aina siellä.

Vierailija
6/30 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentteja hallitsee täysin kokoomukselainen nimimerkki Liike.

24/7/365 tulee sitä ihtiään vasten naamaa jos erehtyy arvostelemaan Kokoomusta. Tämä Lapuanliike myös on jaellut tappotuomioita ISISin malliin 'putinisteille, lakkolaisille, kommunisteille'...kaikille jotka poikkeavat Kokoomuksen ajattelusta. Mitkään lehden omat moderointisäännöt eivät tätä nimimerkkiä koske.

Kommentoijia täytyy olla useita. Tuskin kukaan yksi henkilö jaksaisi kauniin syksyisen viikonlopun aikana vääntää 42 kommenttia.

Tämän nimimerkin kommentit eivät menisi missään muussa mediassa läpi, niin rivoja ovat.

Vain 1 blogisti on rohjennut kieltää tämän nimimerkin kommentoinnin kirjoituksissaan. En tiedä onko blogistia uhattu poistamisella palstalta.

'Vain kokoomuslaiset tekevät työtä Suomessa. Kaikki muuta ovat loisia jotka vievät makaronitkin pienyrittäjän lautaselta'.

'Liikettä ei voi vastustaa kukaan!'

'Olet putinisti. Tapan sinut silmää räpäyttämättä. Sen olen sotilasvalassani luvannut!'

'Olen valmis lähtemään mukaan kuolemanpartioon jonka tehtävänä on tappaa Israelin pääministeri!'

Sitä rataa, päivästä, viikosta, kuukaudesta toiseen. Ei puutu mode, ei JSN, ei nettipoliisi.

Vierailija
7/30 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 13:07"]

[/quote]

ja sitten kirjoitat täällä, jossa terroristit, äärivasemmistolaiset mamupatjat hourailee päivästä toiseen kun kukaan ei käy töissä eikä mikään ole koskaan onnistunut. Taitaa se iltalehden paskatunkio olla sulle vähän liian korkeatasoinen sitten kuitenkin.

Vierailija
8/30 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä IL:n nimimerkki Liike päätti antaa jatkokauden eräälle kokoomuslaiselle Euromepille. Voi taivahan kellot sitä rummutusta! Tiellä oli kuitenkin myös toinen Kokoomuksen meppi jonka mielipiteet eivät olleet ihan Liikkeen muilutustasoa.

Liike käski tämän meppikanditaatin 'menemään kotionsa kun vielä rauhassa saa mennä, eikä ikinä saisi tulla Puolueen lähellekään, koska Liike käskee.'

No ei mennyt kotionsa. Meni Brysseliin. Tämä Liikkeen määräämä ehdokas putosi. Liikkeen rivo päällepainaminen sai, osittain, ihmiset kyllästymään. Mutta nyt on tekemässä jo ministeriä tästä tuhatvuotisesta...

Vierailija
9/30 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 13:07"]En todellakaan kommentoi. Omalla naamallani esiintyisin niiden negatiivisten pölvästien jatkeena, jotka vain räksyttävät, kärjistävät, ymmärtävät tahallaan väärin, käyvät toisten kommentoijien kimppuun henkilökohtaisuuksissa, ovat äärioikeistolaisia, muukalaisvihamielisiä ressukoita?! :D

[/quote]

Mulla on vahva tunne, ettei kaikki edes tajua näkyvänsä kaikelle kansalle.Niin syvältä on suurin osa kommenteista.

Vierailija
10/30 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vastaan Ilta-Sanomien kommentteihin, ne näkyy jutun alla nopeammin.

Vierailija
11/30 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 12:55"]

Ei kai nyt tuntien viive? Ja ihan arkena.

[/quote]

Voi mennä useampikin tunti

Vierailija
12/30 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatanan kokoomuskätyrit sensuroi kaiken!!!! eletäänn kui natsisaksaasa!!! EI SAA MIELIPIDETTÄ KERTOA KUN SE EROAA KOKOMOMUKSENSTA!!!!!! vasemmistoSSA N TOTUUUS !!! VASEMMISTO ON TOTUUSPUOLUE

Vierailija
13/30 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 12:51"]

Kukaan kommentoinut iltalehden kommenttiosioon?

[/quote]

Kysymyslauseestasi puuttuu predikaatti. Sen pitäisi olla: "Onko kukaan kommentoinut iltalehden kommenttiosioon?"

Taitaisi olla vain hyvä, jos et kirjoittelisi nettiin.

Vierailija
14/30 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy, ei ne julkaise enää mitään kommenttejani. Kookomusta ei saa näköjään arvostella lainkaan tai ne bannaa.

Vierailija
15/30 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltalehden kommentit eivät enää  näy - miksi.

Vierailija
16/30 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 02:34"]

Itse vastaan Ilta-Sanomien kommentteihin, ne näkyy jutun alla nopeammin

Ei näy ainakaan mulla. Ilta-sanoma on vielä pahempi. Ne toimittajat julkaisevat vaan jotain oman kaverin tai kaverin kaverin kommentteja. Sehän siinä onkin aika helvetin törkeätä, että ne ei voi julkaista niitä kaikkien kommentteja, vaan joku omahyväinen nilkki siellä päättää.

Vierailija
17/30 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama juttu mulla. Ei näy. Ennen näkyi kaikki ihan normaalisti. Olen sallinut eväisteiden käytön sun muun. Ihmetyttää suuresti. Kai meidät on bannattu.

Vierailija
18/30 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meh, omat kommenttini näkyvät hyvin. Oletteko huomanneet, että ne siirtyy kirjoittamisen jälkeen jossain vaiheessa alemmas?

ps varmenne oli 6666, petokuusikko? :)

Vierailija
19/30 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tietää että koko kommenttiosio ei näy jos tracking on estetty.

(privacy.trackingprotection.enabled = true). Jos tuon laittaa false, niin kommenttiosio näkyy jälleen.

Vierailija
20/30 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin kommentointia ekaa kertaa. Vastauksista tuli ilmoitus Facebookin puolelle. Kuitenkin kun menin artikkeliin katsomaan, näin vastauksista vain puolet. Facen puolella siis näin kuka oli vastannut, mutta en nähnyt kommenttiaan viestini alla. Mistä tämä johtuu? Kirjoitettiinko minulle törkeyksiä, ja kommentit poistettiin ennen kuin ehdin ne lukea?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi