Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kieltäytyy seksistä aviomiehensä kanssa. ..

Vierailija
23.08.2014 |

Pitääkö perustella kieltäytyminen jotenkin? !

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:53"]

34 ja ap, miksi olette näiden miesten kanssa??!!

[/quote]

Satuin menemään naimisiin tällaisen miehen kanssa. Eroa olen hakenut, koska joskus se henkinen pahoinpitely on tuntunut täysin musertavalta ja sitä on jatkunut kerta toisensa jälkeen, mutta sitäkin epäröin joka päivä, että vienkö loppuun asti vai vieläkö jaksan yrittää monen vuoden yrittämisen jälkeen. Jos ei olisi tuota virallista sidosta toisiimme, niin olisin varmasti eronnut miehestä jo kauan sitten. Joistain asioista on puhuttu ulkopuolisen tahon kanssa, mutta ei siitäkään ole ollut paljoa apua, vaikka ehkä mies on aukonut päätään vähän vähemmän. Ei se mies ärsyynny niin kauan kuin minä en valita mistään enkä vaadi enempää kuin mitä hän antaa. Eniten pelkään sitä, millaiseksi tämä suhde on tehnyt minut ja millaiseksi minä vielä muutun. Sisälläni on välillä todella voimakkaita vihan tunteita miestäni kohtaan ja pelkään, että jonain päivänä minä lyön miestäni vielä liian kovaa. Olen lyönytkin häntä joitain kertoja, kun hän on puhunut niin loukkaavasti, pilkannut ja nauranut päin naamaani, uhkaillut joillain asioilla tms.

Vierailija
22/70 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, kohta se varmaan alkaa jo ehdotella...!

Vierailija
24/70 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano sille etti huvita kun sillä on niin huono perse , pieni muna jne,.

Vierailija
25/70 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm musta on aina hyvä antaa syy. Ihan selvä "sori mutta nyt ei vain tee mieli " on hyvä ja hyväksyttävä syy :)

Vierailija
26/70 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuulkaas ole ikinä kieltäytynyt seksistä, siksi kysymys. Jotenkin pelottaa kertoa totuuskin, kun lasten takia en halua suututtaa miestä. Meneeköhän tämä nyt kuitenkin niin että suostun ja mies saa jatkaa loukkaamisiaan ilman mitään seuraamuksia...

ap

Vierailija
27/70 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/70 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 10:35"]No olisi asiasta ihan mukava keskustella, jotta tilanteen voisi saada korjattua. Näin meidän liitossa tapahtui ja kun vaimo kertoi syyt, niin osasin korjata omaa käytöstäni.

[/quote]

Näin meilläkin. Seksiin palasi into ja halu puhdistavan keskustelun (vaikkei pelkästään asiallisen) jälkeen.

Vierailija
29/70 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kyllä keskustelu enää auta mitään. Mies saattaa hyvinkin kuvitella, että kaikki on ok ja että kuten neuvoi, etten vain ottaisi sen satuttavia kommentteja tosissani. En oikeastaan edes halua enää puhua mitään aiheeseen liittyvää. En halua suututtaa miestä. Ap

Vierailija
30/70 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
31/70 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi mua on nyt halujeni menettämisen myötä alkanut häiritä miehen ylipaino todella paljon. Ap

Vierailija
32/70 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 10:37"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 10:35"]No olisi asiasta ihan mukava keskustella, jotta tilanteen voisi saada korjattua. Näin meidän liitossa tapahtui ja kun vaimo kertoi syyt, niin osasin korjata omaa käytöstäni.

[/quote] en usko että mun mies ikinä lopettaa haukkumistani. Ap

Ei se haukkuminen ainakaan pihtaamisella tule paranemaan.

[/quote]

Vierailija
33/70 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 11:53"]Itsemääräämisoikeus kehostaan ei lopu avioliittoon...

[/quote]

näin on!

Vierailija
34/70 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No MILLÄ sen loukkaamisen sitten saisi loppumaan, jos seksistä kieltäytyminenkään ei auta? Ei ole auttanut asiallinen puhe, ei huuto eikä itku. Ei mikään. Ap

Vierailija
35/70 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:51"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 11:53"]Itsemääräämisoikeus kehostaan ei lopu avioliittoon...

[/quote]

Ja miehen itsemääräämisoikeus menemisistään ei myöskään lopu avioliittoon. Tai se, kenen kanssa haluaa asua tai ei asua seksittömässä liitossa.

näin on!

[/quote]

Vierailija
36/70 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokaisessa parisuhteessa ole vähän erilaiset tavat puhua tai olla puhumatta näistä asioista.

Avioliittolakihan ei ota tähän asiaan kantaa.

Vierailija
37/70 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite te päätätte miten teette.

Vierailija
38/70 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisi asiasta ihan mukava keskustella, jotta tilanteen voisi saada korjattua. Näin meidän liitossa tapahtui ja kun vaimo kertoi syyt, niin osasin korjata omaa käytöstäni.

Vierailija
39/70 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mitään pakkoa, mutta turha odottaa pitkää liittoa.  keskusteleminen auttaa melkein mihin tahansa vaivaan että toinen voi ymmärtää mitä toisen pään sisällä liikkuu. miehet eivät edelleenkään ole ajatustenlukijoita. 

Vierailija
40/70 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai pakko ole, mutta kyllä sitten puoliso voi ottaa eron selittelemättä sen enenpää. Kyllähän siinä rakkaus on loppunut jos seksiä ei halua. Minulle naisena "en halua seksiä sinun kanssasi" = "en rakasta sinua"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan