Minkälainen on sinun helleasusi ?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Naked.
Samoin.
Tällä hellekaudella on ollutmm. Pellavainen maksimekko, t-paita ja väljät trikoohousut, tai maksihame ja pellavapaita
Voit ap ihan vapaasti kertoa omasi.
Runkkausmateriaaliko pervo täällä taas kyselee?
Riippuu missä olen. Nyt olen töissä, niin on pukeuduttava asiallisesti eli mekko tai kevyet housut ja paita. Kotona sitten jossain mahdollisimman vähissä vaatteissa
Väljiä ihania ohuita puuvillamekkoja. Polvipituisesta lähes nilkkoihin.
Kuivuu sekunneissa täällä yli 30 asteessa. Jos teen töitä auringossa minulla on väljä lyhyt tunikamekko ja polvipituiset trikoot alla
Työpaita, caprit, lippis ja lenkkarit
Nii ja tietysti eriparisukat 😃
Helmasta väljä mekko, tässä ehkä 2 m, kuinka en ole tätä ymmärtänyt ennen.
Perse-stringi-biksut. Perse ei ole häävin näköinen, mutta pukeudun "koska mä voin!"
Mekko tai pyöräilyshortsit ja toppi.
En todellakaan mene ulos helteellä ja sisällä olen joko alasti tai isossa t-paidassa.
Shortsit ja t-paita, kotona yöpaita.
Vaatteita olen käyttänyt: väljiä, vaaleita tai värikkäitä, jos on ollu pakko kävellä keskipäivän arskan käristyksessä treenikämpille. Muutoin vaatteet ovat tyylipuhtaasti mustia, ettei kukaan luule poseriksi tms muuta hölmöä.
Vierailija kirjoitti:
Pellavaa.
Sama. Kotona alasti, mut kylillä erilaisia pellavakolttuja, ei pikkareita
Nilkkoihin asti ulottuva, 3/4-hihainen ohut viskoosista tehty väljä mekko jonka solmin nyörillä vyötärölle tyköistuvasti ettei ole mallia teltta (rintavalla melkoinen hemulikaapu ilman tyköistuvaa vyötäröä.) Väritys ei ole kovin tumma. Parempaa hellevaatetta ei ole
Naked.