Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kieltäytyy seksistä aviomiehensä kanssa. ..

Vierailija
23.08.2014 |

Pitääkö perustella kieltäytyminen jotenkin? !

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

34, olen myös lyönyt, monta vuotta sitten. Olin raskaana ja miehen ivallinen suunsoitto meni sietokykyni yli. Enää en anna sille sitä iloa, että pääsisi syyttämään toistuvasta väkivaltaisuudesta.

Ap

Vierailija
2/70 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä suu kiinni ja anna sille nyt vaan persettä.

Jookosta ! Se on sinun tehtäväsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi v...un kynnysmatott! Kasvattakaa tosiaan aikuista miestä.

Avioliitto on kahden kauppa. Jos toinen katsoo asiakseen huutaa, haukkua tai räyhätä ilman todella painavaa syytä on hän itse allekirjoittanut joa avioeropaperit. Tapailkoot siinä lapsiaan, silloin kun siis minulle sopii.

Asian omalle vätykselleen riittävän selväksi tehnyt.

Vierailija
4/70 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hae apua ap eihän tuo ole mukavaa. Tiedät ainakin mistä kenkä puristaa; olet "säälittävä huonoitsetuntoinen tossukka". Nyt ryhdyt tekemään sille asialle jotain. Koska sä pystyt ja osaat. Aloita nyt heti. Mistä sä voisit hakea apua? Kellään vinkkejä ap:lle?

Vierailija
5/70 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä ap: <3

45

Vierailija
6/70 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 13:23"]

34, olen myös lyönyt, monta vuotta sitten. Olin raskaana ja miehen ivallinen suunsoitto meni sietokykyni yli. Enää en anna sille sitä iloa, että pääsisi syyttämään toistuvasta väkivaltaisuudesta.

Ap

[/quote]

Niin. Minunkin mieheni käyttää väkivaltaisuuttani lyömäaseena minua vastaan. Syyllistää ja yrittää saada minut tuntemaan itseni huonoksi vihjailemalla, että mitä muut ihmiset ajattelisivat minusta, jos tietäisivät millainen olen oikeasti. Hän itse ei siis ole lyönyt minua kuin pari kertaa takaisin ja hän itse on niin hyvä ja katso nyt mitä kaikkea hän on tehnyt minun hyväkseni. Mitä nyt herjaa ja pilkkaa välillä, pihtaa seksiä ja rahaakin antaa yhteiseen talouteen niin vähän kuin mahdollista ja kaiken tämän tekee hymyssä suin ja silminnähden nauttii provosoinnista ja siitä, että palaako minulla pinna, jotta pääsisi nälvimään siitä, että taas minä olen lyönyt häntä.

Ensimmäisen kerran löin häntä ollessani raskaana. Hänellä oli epävarma työtilanne ja työttymyyttä. Hän oli riippuvainen minusta taloudellisesti ennen kuin omat raha-asiat alkoivat rullata jotenkin. Hän oli siinä tilanteessa aivan persaukinen. Hän alkoi puhua minulle miten hän on valmis tekemään epätoivoisia ja epärehellisiä asioita saadakseen rahaa. Sanoin, etten hyväksy sitä, että hän alkaa tukea mitään rikollista toimintaa. Hän intti, hymyili ja nauroi päin naamaa, että kylläpäs tekee niin. Silloin pamautin häntä kädellä päähän niin kovaa, että vieläkin muistan, miten en ole ikinä lyönyt niin kovaa. Suutuin siitä, että hän ajatteli vain itseään ja sitä, että hän on valmis saamaan rahaa millä tahansa keinolla välittämättä siitä, että itse joutuisin valehtelemaan miehen tuloista viranomaisille, jos hän tekisi niin. Tämä uhkailu epärehellisestä työstä kiitoksena siitä, että minä olin elättänyt häntä jonkin aikaa omilla palkkatuloillani. Sittemmin tehnyt ihan rehellistä työtä ainakin sen osalta mitä minä tiedän.

34

Vierailija
7/70 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria-Akatemia?

Tarjoamme tukea naisille, jotka käyttävät tai pelkäävät käyttävänsä väkivaltaa, sekä ammattilaisille, jotka kohtaavat työssään tai työyhteisöissään väkivallan eri muotoja ja siihen liittyviä ilmiöitä. Asiakkaille tarjoamme maksutta kolmivaiheisen työskentelyjakson, joka koostuu auttavasta puhelimesta, yksilökeskusteluista ja ammatillisesti ohjatusta vertaisryhmästä.

http://www.maria-akatemia.fi/ehkaiseva_vakivaltatyo_naisille

Itse olen menossa tuonne, vaikka en ole käyttänyt väkivaltaa, eikä miehenikään käytä. Mutta tunnistan itselläni sellaisia tuntemuksia, että voisin käyttää ja uskon niiden johtuvan lapsuudestani, jossa minua ei arvostettu. Ei siis varmaankaan tarvitse olla väkivaltainen hullu tai suhteen ongelmapesä jotta voisi saada tukea tuolta?

Vierailija
8/70 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei 34... Toivottavasti viet eron loppuun asti. Mun lyömiseni oli säälittävää huitomista tohon verrattuna. Mun mies ei ole ikinä lyönyt mua. Eikä meillä muutenkaan ole muita isompia ongelmia sen lisäksi, että mies on välillä niin paha suustaan ja minä en pääse loukkaantumiisista yli. Ap

Vierailija
9/70 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittain meillä samanlaista nro 34 kanssa. Mies oli erityisen törkeä raskausaikana, mutta siinä vaiheessa ei ollut voimia ottaa eroa. Nyt suhteessa menee paremmin, mutta edelleen riidat kääntyy mun syyksi ja ei pyytäisi ikinä anteeksi. Kaiken lisäksi siis pihtari äijä kyseessä. Pärjään myös ilman seksiä, mutta miehelleni olen sanonut että jos ei ole mitään läheisyyttä ja rakkautta, niin otan eron. Kämppiksinä en jaksa loppuelämään elää. Tsemppiä ap ja kerro ihmeessä miehellesi syy. Ei se ainakaan suhdetta voi pahentaa, kun tilanne on tuolla mallilla. Yritä kääntää myös asia niin, että jos ei arvosta sinua ja käyttäydy sen mukaan, niin sinä otat eron. Vaikuttaa nimittäin siltä että mies ei olisi kuitenkaan valmis eroamaan.

Vierailija
10/70 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ajattelin sanoa, että seksihaluni hävisivät viimeisimmän loukkauksensa myötä (itse asiassa olen jo sanonut sen, mutta en usko miehen painaneen sitä mieleensä), kun ei edes pyytänyt anteeksi. Niinhän siinä kävikin. Monta ikävää kommenttia sulatin, mutta se viimeisin oli liikaa. Ap

Vierailija
11/70 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/70 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua ei pysty lukemaan, koska tietyt kirjoittajat eivät tunne kappalejaon merkitystä.

Vierailija
13/70 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta, mies sanoi juuri että on viime aikoina runkatessaan ajatellut vain mua. En vastannut mitään. Ihmettelen vain tykönäni, miksi se halusi tuon mulle kertoa. Toki tuo muutos johtuu siitä, että olin useamman viikon niin aktiivinen. Nyt en siis vielä kertonut, että omat haluni sitä kohtaan ovat viimein kuolleet kiitos miehen loukkaavien sanomisten.

Ap, joka pyrkii tästä lähtien olemaan mahdollisimman epäviehättävä miehen nähden

Vierailija
14/70 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/70 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa nyt jotenkin vielä pliis...

ap

Vierailija
16/70 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 17:09"]Auttakaa nyt jotenkin vielä pliis...

ap

[/quote] kun mies käyttäytyy muutenkin jotenkin omituisesti. Ehkä se aistii jo sen, että en halua sitä enää yhtään ja on hämmentynyt. Ei siis yhtään tajua, mistä muutos johtuu!

Ap

Vierailija
17/70 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

34 ja ap, miksi olette näiden miesten kanssa??!!

Vierailija
18/70 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 10:47"]

Avioliittoon kuuluu seksi, peruslähtökohtaisesti. Jos molemmat puolisot eivät halua lainkaan seksiä, ok. Mutta jos toinen haluaa, ei toisella ole oikeutta kokonaan kieltäytyä, ainakaan pitemmäksi aikaa, ellei ole oikeasti painava syy, joita on esim juuri synnyttäminen (varsinkin, jos episiotomia), vakava tai seksuaalisesti kyvytömäksi tekevä sairaus, lapsen kuolema tai muu tosi järkyttävä tragedia.

Ilman syytä toisen seksuaalisten tarpeiden täyttämisen kieltäminen avioliitossa ei ole oikein. Usein sellainen ajaa sen loputtomasti puutteessa olevan etsimään korviketta, vaikka oman puolison tehtävä olisi täyttää tuo puute.

Seksi on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa! Pitkälti on kyse asenteista ja suhtautumisesta sekä omaan vartaloonsa että puolisoonsa kokonaisvaltaisesti. Jos inhoaa puolisoaan, esim epähygieenisyyttä, asenteita itseään kohtaan, tms, niistä on keskustelemalla päästävä eteenpäin, ja varmastikin tuo puoliso tekee asian eteen jotain, jos siitä on hyvä seksi ollut kiinni.

Raiskaaminen avioliitossa on rikos. Törkeänä pidän myös pihtaamista, siis ilman mitään syytä kieltäytymistä. Myös törkeänä pidän sitä, jos mies pitää oikeutenaan vetää itsekkäästi ja jättää vaimonsa täysin huomioimatta.

Tasapuolinen molempia tyydyttävä seksi rikastuttaa avioliittoa, yhdistää ja lujittaa puolisoiden suhdetta toisiinsa, antaa voimaa ja vireyttä päivän askareisiin, pitää yllä säpinää puolisoiden välillä, nostaa molempien itsetuntoa, on hyvää yhteistä liikuntaa. Miksi siis kieltäytyisit, jos mitään syytä ei ole?

[/quote]

Eli mikä on ilman syytä kieltäytymistä? Jos miehellä ei seiso silloin kun vaimo haluaa yhdyntää niin onko se ilman syytä kieltäytymistä? Entäs jos vaimo ei kostu? Itse en ainakaan voi kostumatta yhtyä, sattuu todella paljon. Myöskään liukkarista ei ole apua, yhdyntä ei silti tunnu hyvältä. Eli jos en kostu joku kerta, ei meillä ole yhdyntäseksiä. Miksi minun pitäisi antaa kuivaan rakoon saamatta siitä itse mitään ja kärsien kivuista?

Vierailija
19/70 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:20"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 11:20"]

Juuri viimeksi kun puhuttiin sanoin, että eniten loukkaa se, ettei mies pyydä koskaan mitään anteeksi. Miehen mielestä ratkaisu olisi vain se, etten ottaisi niin tosissani kaikkea mitä se suutuspäissään tai leikillään (kiusaten) sanoo. Ap

[/quote]

Se on liian ylpeä pyytämään anteeksi. Minunkin mieheni puhuu välillä todella törkeästi - siis jos ylipäänsä puhuu yhtään mitään. Se on niin harvasanainen, ettei sen kanssa saa ikinä edes mitään keskustelua aikaan, kun keskustelu loppuu jo ensimmäiseen lauseeseen. Keskustelu on täysin mahdotonta. Eikä se ikinä pyydä anteeksi mitään. Jos loukkaannun hänen sanomisistaan, niin hän suuttuu minulle siitä, että minä suutun. Parhaimmillaankin kääntää asian niin, että minä olen huumorintajuton. Manipuloi minua kuvittelemaan, että syy on aina minussa. On puhunut niin törkeästi, ettei minulla ole enää oikein mitään rakkauden ja armon tunteita sitä kohtaan. On haukkunut kaikki entiset miessuhteeni ja muistuttanut minua kaikista aiemmista virheistäni ja kärsimyksistäni. Joskus tultuaan kotiin ensimmäinen sana on valitus siitä, miten en ole tehnyt sitä ja tätä asiaa ja miksi olen tehnyt noin. Sen lisäksi, että mies puhuu paskaa (haukkuu, valehtelee jne.), mieheni on meidän parisuhteessa se pihtaava osapuoli. On aina ollut minun näkökulmastani katsottuna pihtaaja. Ne kerrat, kun hän on suostunut seksiin yritettyäni jotain, ovat niin harvinaisia, etten edes muista milloin hän olisi lämmennyt heti ajatukselle. Yleensä joudun asennoitumaan niin, että jos yritän lämmitellä häntä, niin hän torjuu minut tänään eikä vielä muutaman päivän päästäkään osoita mitään kiinnostusta tai vaikutusta. Suostuu seksiin korkeintaan kerran tai kaksi kuukaudessa ja sekin hänen omilla ehdoillaan silloin kun hän itse päättää tehdä sen. Mitään ennakkovaroitusta ja -merkkiä hän ei anna siitä, että nyt hän olisi ehkä sillä tuulella. Saattaa kohdella minua yhtä välinpitämättömästi kuin yleensäkin päivästä toiseen ja sitten ilman mitään varoitusta alkaa kouria ja tiedän, että ahaa, sitä olisi taas kuukauden seksiä tarjolla. Sitten kun hän tekee sen pihdattuaan seksiä monta viikkoa, hän naureskelee seksin jälkeen, että nyt olen taas onnellinen, kun sain seksiä, mitä minulla ei ilmeisesti ole oikeus edes haluta. Minä en saa pussata häntä ikinä suulle (korkeintaan poskelle pikaisesti), en halata enkä oikein koskeakaan, kun mies murahtelee ja tuuppii minua pois ärsyyntyneenä. Minun pitää maata kuin kuollut lahna. En oikein ikinä tiedä, että kehtaanko alkaa lämmitellä itseäni sille tuulelle, kun en tiedä, että härnääkö mies vaan ja sitten taas naureskelee pilkallisesti tai ärsyyntyneenä, että ajattelen seksiä "koko ajan". Se, että minä ajattelen seksiä miehen mielestä "koko ajan" tuntuu erityisen loukkaavalta, kun katsoo siihen, miten paljon seksiä saan todellisuudessa. Usein mennyt kevyesti 4-6 viikkoakin, ettei mies ole tehnyt mitään aloitetta ja senkin jälkeen vain velvollisuudesta hoitaakseen senkin taas pois alta, jotta voi pihdata taas hyvällä omallatunnolla seuraavat 2-6 viikkoa. Ymmärrän, ettei ketään huvita aina, mutta se, ettei huvita ikinä ja enimmän aikaa, niin ei minulta heru ymmärrystä sen enempää miehille kuin naisillekaan, jotka harrastavat pihtaamista. Miksi mennä edes suhteeseen, jos seksi ei kiinnosta ylipäänsä tai sen henkilön kanssa? Mielestäni, jos joku ei halua seksiä, niin silloin sellaiselle ihmiselle riittää täysin pelkkä ystävyyssuhde. Ei ole pakko olla parisuhteessa. Miesten pihtaaminen on niin suuri tabu, ettei siitä voi edes puhua ilman häpeää, että on naisena jotenkin erityisen vastenmielinen

[/quote]

Eroa jo! Kamalalta kuulostaa teidän suhde. Ja onko miehellä edes niin vähäiset seksihalut kun antaa ymmärtää? Tuli mieleen että haluaa nöyryyttää ja alistaa sua sillä käytöksellä.

Vierailija
20/70 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:53"]34 ja ap, miksi olette näiden miesten kanssa??!!

[/quote] no mä ainakin olen säälittävä huonoitsetuntoinen tossukka.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi