Onko sinulla muutoksia kuukautisissa korona-rokotteen jälkeen?
Puhun sit suoraan että kuukautis-kammoiset alkaa lukeko, terveys asiaa.
Pohdin tässä että onko kyse sattumasta vai tosiaan korona-rokotteen vaikutteista. Ennen kuukautiset oli että eka niukkaa vuotoa, ja sitten runsasta keskivaiheessa ja lopuksi niukkaa. Ja ihan punaista verta. Nyt on ollut niukempia kuukautisia tässä 2 korona-rokotteen ekaa jälkeistä ja veri on ruskeampaa eikä normaalin väristä. Tässä on ollut stressiä myös mutta jotenkin ihmettelen... Vuotoa on vähemmän. Minulle tämä ei ole ok eikä hyvä merkki, koska tämä on outo muutos. Olen saanut 1.pfizerin mutta en 2 annosta, aion siirtää 2.annoksen ottamisen jotta selvitän tätä asiaa. Mielestäni nämä 2 oudot kuukautiset rokotteen jälkeen on tosi kummalliset nyt vaan. Ja ne nimenomaan rokotteen jälkeen otetut.
Kommentit (103)
Jtn outoa on kierrossa, MUTTA en ole ajatellut sen johtuvan rokotteesta. Enemmän ajattelin kohtutulehdusta yms
Ensimmäiset kuukautiset alkoi kaksiviikkoa rokotuksen jälkeen.
Niin ja olen mies. Jost ämän olisin tiennyt niin en olisi ottanut koko rokotetta.
Joo, mutta en ilkeä syyttää rokotetta, kun siitä ei ole tutkimusta, että se aiheuttaisi mitään.
Piikkiä seuraavat latistuivat pääosin tiputteluksi ja kestivät yhdeksän päivää. Nyt odottelen myöhässä olevia.
Mutta aion silti käydä ottamassa toisen piikin. Mieluummin vähän sekoilevat kuukautiset kuin tappava tauti.
Olen aloittanut liikunnan lisäämisen tässä toukokuussa ja koko ajan lisännyt sitä miten paljon teen ja pikkuhiljaa. Laihdutan hitaasti ja syön kunnolla, tämän ei pitäisi mielestäni vaikuttaa koska etenen hitaasti jotten ylirasitus, mutta voiko liikunnan lisääminen vaikuttaa kuukautisveren väriin, ja mitkä elämäntapa-muutokset voi vaikuttaa vuotoon?
Toki tutkin asiaa ja otan yhteyttä terveydenhuoltoon maanantaina. Mutta muiden kokemukset myös kiinnostaa. Etenkin kun rokote ei ole kauaa ollut markkinoilla. Eihän sen kaikista vaikutteista voida tietää joten kysyn täällä miten muilla. Kun voiko se rokote näihin nyt vaikuttaa. En halua pilata rokotteella kohtuani mahdollisesti!
-Ap
On, vuoto hohtaa kuin siinä olisi fosforia :/
Rokotteen saaminen aiheuttaa onnellisuuden tilan, joka voi ilmetä muutoksina kuukautiskierrossa.
Niin minullekin kävi.
T. Mikä Rämet
Sama kuin ap:llä. Vuoto ruskeampaa ja jotenkin erilaista, ehkä limaisempaa? Molemmat rokotteet otettu.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta en ilkeä syyttää rokotetta, kun siitä ei ole tutkimusta, että se aiheuttaisi mitään.
Piikkiä seuraavat latistuivat pääosin tiputteluksi ja kestivät yhdeksän päivää. Nyt odottelen myöhässä olevia.
Mutta aion silti käydä ottamassa toisen piikin. Mieluummin vähän sekoilevat kuukautiset kuin tappava tauti.
Ymmärrätko että tappava tautisi on liioiteltu flunssa? Johon kuolee eniten ne joilla valmiiksi pohjasairauksia
Vierailija kirjoitti:
Olen aloittanut liikunnan lisäämisen tässä toukokuussa ja koko ajan lisännyt sitä miten paljon teen ja pikkuhiljaa. Laihdutan hitaasti ja syön kunnolla, tämän ei pitäisi mielestäni vaikuttaa koska etenen hitaasti jotten ylirasitus, mutta voiko liikunnan lisääminen vaikuttaa kuukautisveren väriin, ja mitkä elämäntapa-muutokset voi vaikuttaa vuotoon?
Toki tutkin asiaa ja otan yhteyttä terveydenhuoltoon maanantaina. Mutta muiden kokemukset myös kiinnostaa. Etenkin kun rokote ei ole kauaa ollut markkinoilla. Eihän sen kaikista vaikutteista voida tietää joten kysyn täällä miten muilla. Kun voiko se rokote näihin nyt vaikuttaa. En halua pilata rokotteella kohtuani mahdollisesti!
-Ap
Noniin, paljastuit taas rokotevastaiseksi propagandaspammaajaksi joka levittää täällä disinfoemaatoota, huhuja ja mutuja. Nolaat itsesi.
Löysin käytetystä kuukautissiteestästäni lähettimen, josta kuului Bill Gatesin muminaa! Salaliitto!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap
Noniin, paljastuit taas rokotevastaiseksi propagandaspammaajaksi joka levittää täällä disinfoemaatoota, huhuja ja mutuja. Nolaat itsesi.
Olenko rokotevastainen jos olen ottanut 1.rokotteen ja selvitän onko turvallista ottaa 2.annos?
:D
- ap
Ainoastaan idiootit väittää heti rokotevastaiseksi heti jos sanoo mitään kriittistä niistä.
Kuukautisissa on todettu häiriöitä rokotuksen jälkeen, mutta palaavat pian normaaliin. Näin kävi myös minulle, ylimääräinen vuoto 1 annoksen jälkeen. Nyt normaalisti, vaikka 2 annos otettu jo muutama viikko sitten. Stressi myös voi herkästi sotkea kiertoa.
Mulla on ollut muistaakseni kahdet kuukautiset rokotuksen jälkeen, ehkä normaalia pienemmällä vuodolla. Pari viikkoa sitten olisi pitänyt olla taas kuukautiset, mutta ei ole tullut. Muuten valkovuoto ja olo oli sellainen, että kohta ne alkaa, mutta meni ohi. Mulla on ollut näitä häiriöitä ennenkin joskus pari vuotta sitten, niin en tiedä johtuu samasta asiasta vai rokotteesta. Silloin seuraavat kuukautiset oli tosi runsaat ja kesti monta viikkoa. Terolut- kuuri auttoi. Nyt pelkään, että käy samalla tavalla.
Miettikääpä miksi se rokote kuukautisiin vaikuttaa…
Vierailija kirjoitti:
Kuukautisissa on todettu häiriöitä rokotuksen jälkeen, mutta palaavat pian normaaliin. Näin kävi myös minulle, ylimääräinen vuoto 1 annoksen jälkeen. Nyt normaalisti, vaikka 2 annos otettu jo muutama viikko sitten. Stressi myös voi herkästi sotkea kiertoa.
Onko sulla linkata lähdettä tai uutista tai nettisivua missä tästä, vai mistä kuulit?
Väri saattaa muuttua ihan muutenkin hormonaalisten muutosten vuoksi tai vaikka ferritiinin muutosten vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Miettikääpä miksi se rokote kuukautisiin vaikuttaa…
No kerropa miksi. Olen jo miettinyt.
Ei ole ollut muutoksia. Ihan kellontarkasti tulee niinku ennenkin.
Rokotteen jälkeen saadut kuukautiset ei otetut!