Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla muutoksia kuukautisissa korona-rokotteen jälkeen?

Vierailija
07.08.2021 |

Puhun sit suoraan että kuukautis-kammoiset alkaa lukeko, terveys asiaa.

Pohdin tässä että onko kyse sattumasta vai tosiaan korona-rokotteen vaikutteista. Ennen kuukautiset oli että eka niukkaa vuotoa, ja sitten runsasta keskivaiheessa ja lopuksi niukkaa. Ja ihan punaista verta. Nyt on ollut niukempia kuukautisia tässä 2 korona-rokotteen ekaa jälkeistä ja veri on ruskeampaa eikä normaalin väristä. Tässä on ollut stressiä myös mutta jotenkin ihmettelen... Vuotoa on vähemmän. Minulle tämä ei ole ok eikä hyvä merkki, koska tämä on outo muutos. Olen saanut 1.pfizerin mutta en 2 annosta, aion siirtää 2.annoksen ottamisen jotta selvitän tätä asiaa. Mielestäni nämä 2 oudot kuukautiset rokotteen jälkeen on tosi kummalliset nyt vaan. Ja ne nimenomaan rokotteen jälkeen otetut.

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse otin just ensimmäisen rokotteen vähän sen jälkeen, kun sain ensimmäisen kierukan. Jännityksellä nyt tässä odotan, millaisen kaaoksen tämä kombo saa aikaan! Toivottavasti ei kuitenkaan mitään, vaikka lähipiirissäni kaikki rokotuksen saaneet naiset ovat saaneet jonkinasteisia kuukautisongelmia.

Lueskelin, että kohdun limakalvo on osaltaan immuunipuolustukseen liittyvä. Koska rokotus vaikuttaa immuunipuolustukseen, limakalvo irtoaa osana "hyi virukset pois"-prosessia ja voi mennä sekaisin tästä syystä. Eli ei tosiaankaan mitään Suomen terveydenhuollon 1800-luvun julkisia hysteria-helpotusjorinoita.

Keskenmenoja on tapahtunut paljon koronarokotteesta juuri tuosta syystä. Limakalvo kuoriintuu ja sikiö menee mukana.

Vierailija
82/103 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppui kokonaan 2. rokotteen jälkeen, mutta olenkin vaihdevuosi-ikäinen. Oli syy-yhteyttä tai ei, olen iloinen että loppui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse otin just ensimmäisen rokotteen vähän sen jälkeen, kun sain ensimmäisen kierukan. Jännityksellä nyt tässä odotan, millaisen kaaoksen tämä kombo saa aikaan! Toivottavasti ei kuitenkaan mitään, vaikka lähipiirissäni kaikki rokotuksen saaneet naiset ovat saaneet jonkinasteisia kuukautisongelmia.

Lueskelin, että kohdun limakalvo on osaltaan immuunipuolustukseen liittyvä. Koska rokotus vaikuttaa immuunipuolustukseen, limakalvo irtoaa osana "hyi virukset pois"-prosessia ja voi mennä sekaisin tästä syystä. Eli ei tosiaankaan mitään Suomen terveydenhuollon 1800-luvun julkisia hysteria-helpotusjorinoita.

Keskenmenoja on tapahtunut paljon koronarokotteesta juuri tuosta syystä. Limakalvo kuoriintuu ja sikiö menee mukana.

Varmaan löytyy lähteeksi joku uskottavakin tutkimus noille keskenmenoille? Minun lukemissani ei havaittu kohonnutta keskenmenon riskiä.

Vierailija
85/103 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistäkin sanottiin, että naiset ovat vain huojentuneita, kun saivat rokotteen.. Joten siksi tapahtuu näin.

Yllätys, että taaskaan naisia ei kuunneltu ja naisten ongelmat laitettin tunteiden piikkiin. Ovathan naiset hysteerisiä ja menevät tunteiden perässä..

Oli niin vaikea myöntää, että kyllä se rokotteesta johtuu.

Vierailija
86/103 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohdunpoisto oli vuonna 2018, ja nyt ovat säännölliset kuukautiset alkaneet jälleen. Aika erikoista. onkohan mulle kasvanut uusi kohtu ja voisin saada taas lapsia?

Syövältä kuulostaa.

Vierailija
87/103 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ekaa kiertoa toisen piikin jälkeen aivan sekaisin, mutta on liian varhaista sanoa korjaantuuko tämä vielä. Tämä ei ole mikään mitätön haitta elämässä. En haluaisi ottaa kolmatta rokotusta. Jos en sen takia saa jotain helkutin passia tai käydä töissä niin voin mä kotiinkin jäädä.

Vierailija
88/103 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukautisissa on todettu häiriöitä rokotuksen jälkeen, mutta palaavat pian normaaliin. Näin kävi myös minulle, ylimääräinen vuoto 1 annoksen jälkeen. Nyt normaalisti, vaikka 2 annos otettu jo muutama viikko sitten. Stressi myös voi herkästi sotkea kiertoa.

No kun ei ole mitään stressiä. Joskus ollut eikä se ole ikinä vaikuttanut kiertoon mitenkään. Että kyllä on rokote syypää.

Vierailija
89/103 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikuttanut minuun eikä yhteenkään kaveriinikaan. Juuri porukalla keskustelimme tästä.

Vierailija
90/103 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi ekaa kiertoa toisen piikin jälkeen aivan sekaisin, mutta on liian varhaista sanoa korjaantuuko tämä vielä. Tämä ei ole mikään mitätön haitta elämässä. En haluaisi ottaa kolmatta rokotusta. Jos en sen takia saa jotain helkutin passia tai käydä töissä niin voin mä kotiinkin jäädä.

Semmoinen ryssäbotti antivaxeri siellä.

Vierailija
91/103 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistäkin sanottiin, että naiset ovat vain huojentuneita, kun saivat rokotteen.. Joten siksi tapahtuu näin.

Yllätys, että taaskaan naisia ei kuunneltu ja naisten ongelmat laitettin tunteiden piikkiin. Ovathan naiset hysteerisiä ja menevät tunteiden perässä..

Naiset on helppo kohde, kun he eivät osaa puolustautua. Netissä pikku jupinaa, muuten naiset tyytyvät siihen, mitä miehet heidän sanovat kokeneen.

Helpotuksen tunnetta sinullekin.

Vierailija
92/103 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis uskomattoman törkeää kyllä! Kuinka kehtaa! En ota ainuttakaan piikkiä enää!!

Vierailija
93/103 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
94/103 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen ryssäbotti antivaxeri siellä.

Häh mitä selität vammanen?

Vierailija
95/103 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on helppo kohde, kun he eivät osaa puolustautua. Netissä pikku jupinaa, muuten naiset tyytyvät siihen, mitä miehet heidän sanovat kokeneen.

Helpotuksen tunnetta sinullekin.

Näkee tästäkin ketjusta, että naisten "vaivat" on yleinen vitsin aihe. Ihan sama vaikka mitä alapäässä tapahtuu, niin naurattaa kihikihi.

Vierailija
96/103 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoto on vähentynyt. Kuparikierukka on ja vuoto siis ollut runsasta. Nyt on kuukautiset lyhentyneet ja vuoto vähentynyt. Kai se on koronapiikin syytä, en tiedä.

Vierailija
97/103 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loppui kokonaan tokan piikin jälkeen. Hyvä vaan, oon 43v ja lapset isoja.

Vierailija
98/103 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan löytyy lähteeksi joku uskottavakin tutkimus noille keskenmenoille? Minun lukemissani ei havaittu kohonnutta keskenmenon riskiä.

On toki tutkittu. Rokotusten antamisen jälkeen siis, jonkin verran seurailtu.

Vierailija
99/103 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole omalla kohdallani vaikuttanut mitenkään enkä tiedä kavereista ketään jolla olisi vaikuttanut kuukautisiin. Tiedän että näitä tapauksia on mutta tuttavapiiriin ei ole osunut vastaan. 

Vierailija
100/103 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurinosa ei tee haittailmoo vaik on rokotteesta haittaa kuukautisiin,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan