Tuli viimenen riita ja heitin eukon pihalle
Tähän loppuin 12 vuoden parisuhde. Ei vaan jaksa enää jatkuvaa nälvimistä, tyytymättömyyttä ja valitusta. Työnsin eukon ovesta ulos ja heitin perään käsilaukun, kännykän ja satasen verran rahaa. Ihan sama, minne menee, takaisin ei ole tulemista. Ja ennenkuin joku näsäviisas alkaa laukomaan omaisuudesta, niin miellä on Luojan kiitos avioehto. Maanantaina avioero vireille.
Kommentit (370)
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 10:58"]
Palsta on näköjään taas täynnä naisia vihaavia katkeria runkkareita, joiden kokemus tosielämästä perustuu virtuaalielämään. Vähän huvittaa se että nämä kyseiset miehet ihan pokkana väittävät ettei "naisilla ole mitään velvollisuuksia", mutta silti juuri naiset tekevät yhteiskunnassa ne kaikista raskaimmat ja matalimmin palkatut työt (sote-alat) ja yleensä eron jälkeen ottavat päävastuun myös jälkeläisistä. Miesasiamiehet ovat näitä Wuorisen tyyppisiä miehiä, jotka eivät näe itsessään ikinä mitään vikaa, vaan syyttävät kaikesta vain naisia...
[/quote]
Suomessa jokainen voi kouluttatua mihin tahansa ja luoda uraa.
Miesvihaajia ei koulutus ja ura kiinnosta, miehen lompakolla loisiminen on helpompaa.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 13:13"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 13:07"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 13:01"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:55"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:47"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:40"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:33"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:29"]
Vaikka olis millainen avioehto niin ulos sitä ei saa heittää. Sille vaimolle pitää hakea virallinen häätö. Ilman häätöä se saa asua kotonaan ihan rauhassa. Jos eukko haluaa niin sä joudut maksamaan sille melkoiset korvaukset.
Vaikka provohan sä olet :)
[/quote]
korvauksia mistä? oletko sinäkin ap:n vaimon kaltainen loiseläjä?
[/quote]
Korvauksia siitä että hänet on heitetty kotoaan ulos. Meillä täällä Suomessa on sellainen laki joka sanoo, että jokaiselle on annettava mahdollisuus etsiä itselleen asunto ja hoitaa muuttonsa sinne kohtuullisessa ajassa. Ketään, koskee muuten myös sinua, ei saa heittää noin vaan ulos, ei miestä eikä naista. Ihan jokaisella on tämä suoja. Sivistysvaltion perusoikeus.
Ja ei, mä en ole loiseläjä, omistan itse oman kotini. Eikä mulle tulis mieleenkään heittää miestäni sieltä ulos noin vaan, ei vaikka se välillä nalkuttaa ja ärsyttää mua :) Sivistynyt ihminen ei vaan tee noin.
[/quote]
Vitut on mitään lakia. Olisit laittanut Finlexiin linkin, jos sellainen olisi olemassa.
[/quote]
Ole hyvä.
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1929/19290234
[/quote]
vastauksesi arvo on nolla.
kerro mistä ämmä saa korvauksia muka?
[/quote]
Siitä että hänet on laittomasti häädetty kodistaan. Tuossa on muuten aika helvetin hyvä ase huoltajuusoikeudenkäyntiin. Mies joka heittää laittomasti vaimon pihalle ei ajattele lasten etua eikä ole siten paras mahdollinen huoltaja lapsille. Sossut lähtee takuuvarmasti äidin kelkkaan kun tämä vähän itkeä tirauttaa. Jos mies heti eron tullessa alkaa erottaa lapsia äidistään niin tuskin antaa niitä äidille myöhemminkään ilman riitoja. Joten äiti saa huoltajuuden, jopa yksinhuoltajuuden, melko varmasti. Ja tämän on mies ihan itse aiheuttanut. Olisko sittenkin kannattanut miettiä ensin?
[/quote]
miesvihassasi et osaa edes lukea?
pojat haluavat jäädä isälleen. 14 ja 16v. siinä ei krokotiilin kyyneleet auta "äipältä"
[/quote]
Missä kohti lakia on sellainen säädös, jonka mukaan tämä AP:n nalkuttava vaimo olisi häädetty laittomasti "kodistaan".
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 11:21"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 13:13"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 13:07"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 13:01"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:55"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:47"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:40"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:33"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:29"]
Vaikka olis millainen avioehto niin ulos sitä ei saa heittää. Sille vaimolle pitää hakea virallinen häätö. Ilman häätöä se saa asua kotonaan ihan rauhassa. Jos eukko haluaa niin sä joudut maksamaan sille melkoiset korvaukset.
Vaikka provohan sä olet :)
[/quote]
korvauksia mistä? oletko sinäkin ap:n vaimon kaltainen loiseläjä?
[/quote]
Korvauksia siitä että hänet on heitetty kotoaan ulos. Meillä täällä Suomessa on sellainen laki joka sanoo, että jokaiselle on annettava mahdollisuus etsiä itselleen asunto ja hoitaa muuttonsa sinne kohtuullisessa ajassa. Ketään, koskee muuten myös sinua, ei saa heittää noin vaan ulos, ei miestä eikä naista. Ihan jokaisella on tämä suoja. Sivistysvaltion perusoikeus.
Ja ei, mä en ole loiseläjä, omistan itse oman kotini. Eikä mulle tulis mieleenkään heittää miestäni sieltä ulos noin vaan, ei vaikka se välillä nalkuttaa ja ärsyttää mua :) Sivistynyt ihminen ei vaan tee noin.
[/quote]
Vitut on mitään lakia. Olisit laittanut Finlexiin linkin, jos sellainen olisi olemassa.
[/quote]
Ole hyvä.
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1929/19290234
[/quote]
vastauksesi arvo on nolla.
kerro mistä ämmä saa korvauksia muka?
[/quote]
Siitä että hänet on laittomasti häädetty kodistaan. Tuossa on muuten aika helvetin hyvä ase huoltajuusoikeudenkäyntiin. Mies joka heittää laittomasti vaimon pihalle ei ajattele lasten etua eikä ole siten paras mahdollinen huoltaja lapsille. Sossut lähtee takuuvarmasti äidin kelkkaan kun tämä vähän itkeä tirauttaa. Jos mies heti eron tullessa alkaa erottaa lapsia äidistään niin tuskin antaa niitä äidille myöhemminkään ilman riitoja. Joten äiti saa huoltajuuden, jopa yksinhuoltajuuden, melko varmasti. Ja tämän on mies ihan itse aiheuttanut. Olisko sittenkin kannattanut miettiä ensin?
[/quote]
miesvihassasi et osaa edes lukea?
pojat haluavat jäädä isälleen. 14 ja 16v. siinä ei krokotiilin kyyneleet auta "äipältä"
[/quote]
Missä kohti lakia on sellainen säädös, jonka mukaan tämä AP:n nalkuttava vaimo olisi häädetty laittomasti "kodistaan".
[/quote]
AV-mammojen lakikirjassa (Suomen laki miestenvihaajille)
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 11:08"]
Hyvä ap! Kerro myös lapsillesi että millainen huora se ex-ämmäsi on, koska lapsilla on OIKEUS TIETÄÄ TOTUUS! Pidä huolta siitä että huora ei pääse enää lähellekkään kotianne! Pistä huora kärsimään! Itse oon tehnyt omalle lapselleni selväksi ettei äitinsä ole täysijärkinen, eikä hänen seuransa ole lapsen kannalta terveellistä. Lapsi on nyt itsekin huomannut sen ja lakannut kaipaamasta äitiään eikä halua tätä enää tavata. Myös naisista oon varoittanut poikaa ettei itse tule ikinä tekemään samoja virheitä. Hän onkin oppinut naisia (= valehtelevia huoria) välttelemään niin että kaupassakin tietää valita mieskassan naiskassan sijaan, siinä pelossa että naiskassa ei anna rahasta takaisin :DD
[/quote]
myös mä opetin pojalleni sen totuuden että naiset on valehtelevia huoria ja tottu välttelemään naisia ja tyttöjä leikki kavereina. jokaiselle pojalle vastuullinen isä opettaa että nainen on valehteleva huora johon ei voi luottaa.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 11:33"]
Hyvä ap! Kerro myös lapsillesi että millainen huora se ex-ämmäsi on, koska lapsilla on OIKEUS TIETÄÄ TOTUUS! Pidä huolta siitä että huora ei pääse enää lähellekkään kotianne! Pistä huora kärsimään! Itse oon tehnyt omalle lapselleni selväksi ettei äitinsä ole täysijärkinen, eikä hänen seuransa ole lapsen kannalta terveellistä. Lapsi on nyt itsekin huomannut sen ja lakannut kaipaamasta äitiään eikä halua tätä enää tavata. Myös naisista oon varoittanut poikaa ettei itse tule ikinä tekemään samoja virheitä. Hän onkin oppinut naisia (= valehtelevia huoria) välttelemään niin että kaupassakin tietää valita mieskassan naiskassan sijaan, siinä pelossa että naiskassa ei anna rahasta takaisin :DD
[/quote]
myös mä opetin pojalleni sen totuuden että naiset on valehtelevia huoria ja tottu välttelemään naisia ja tyttöjä leikki kavereina. jokaiselle pojalle vastuullinen isä opettaa että nainen on valehteleva huora johon ei voi luottaa.
[/quote]
sen lisäksi että haukut sun toimintaa kritisoivia ihmisiä "miesvihaajiksi", itsehän et tietenkään ole naisvihaaja etkä mitenkään muutenkaan tasapainoton kasvattaja?
Sairaita miehiä tällä palstalla :(
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 11:37"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 11:33"]
[/quote]
[/quote]
sen lisäksi että haukut sun toimintaa kritisoivia ihmisiä "miesvihaajiksi", itsehän et tietenkään ole naisvihaaja etkä mitenkään muutenkaan tasapainoton kasvattaja?
[/quote]
en löytänyt teksistä kyllä mistään kohtaa sanaa miesvihaaja. oletko noin miesvihan sumentama, että näet
harhoja?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 02:40"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 02:20"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 02:10"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 02:05"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 01:54"]
Kuten on täällä tätä ennenkin vatvottu moneen kertaan, et voi heittää ihmistä omasta kodistaa pihalle tuolla tavalla, vaikka hänellä ei olisikaan omistusta asuntoon, hänellä on oikeus asua siinä. On äärimmäiset tilanteet kun noin voi tehdä, siinä pitää olla jo todella pahaa perheväkivaltaa takana, eikä mitään henkistä.
Vaikka vaimo voi olla vittumainen ämmä, niin et sinäkään tunnu kovin hääviltä ihmiseltä. Kyllä normaali ihminen osaa vähän paremmin hoitaa parisuhdettaan, ja jos erota kerran haluaa, senkin voi tehdä sivistyneesti, varsinkin kun on yhteisiä lapsia joihin tämä kaikki vaikuttaa lopunikää. Vaikka toki sinä olet täysin viaton omasta mielestäsi, kaikkesi olet tehnyt jne. Oletko koskaan miettinyt, että olisiko sinullakin aihetta katsoa vähän peiliin?
[/quote]
yhyy. kyllä sen ämmän saa pihalle heittää, varsinkin jos talo on miehen.
[/quote] eikä muuten saa! on naisenkin talo ja kirjoilla siinä talossa (oletan). voi syyttää ap.ta heitteilejätöstä.
[/quote]
Höpsis, mä annoin sille rahat hotellia varten. Huomenna varmaan tulee vinkumaan takaisin, mutta en enää ota.
[/quote] ota ap asioista selvää ennen kun uhot! vaimos on kirjoilla talossa, jos rupee hankalaksi sun hyvin vaikea saada vaimo pois sieltä.
[/quote]
Terveisin elämän koulun lakimies. Ei niillä kirjoilla ole paskan vertaa väliä. Mun naapurin Pera voi muuttaa kirjansa vaikka heti tänään sun kotiosoitteeseen, sillä on sitten varmasti oikeus asua siellä sun luona. Taidat olla hieman yksinkertainen? Häh?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 16:01"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 14:18"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 16:29"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 16:23"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 16:19"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 16:14"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 16:10"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 15:36"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 15:27"]
huh huh! kamala miten paljon ketjussa on kuninkaita, jotka kuvittelevat voivansa tehdä toiselle ihmiselle mitä tahansa. ja toisekseen naisvihaajia ja ihmisiä jotka laskevat kaiken vaan rahassa. lieneeköhän juuri ap.n kaltaisten isien kasvattamia? tämäkin tilanne ei mikään hyvä malli teineille,en haluaisi päätyä heidän vaimoksi. meillä nyt ainoastaan ap.n näkemys asiasta, ja sen perusteella täällä tuomitaan nainen täysin! faktojahan minäkään en tiedä, mutta kun järjellä ajattelen... millainen mies tulee keskellä yötä keskustelupalstalle raivopäissään leuhkimaan vaimonsa ulosheittämisellä, jonka teini-ikäiset lapset on nähneet. ja täysin tunteettomasti puhuu vain rahasta, nöyryyttävästi ja viellä ylpeillen kertoo ihan 100€ heittäneensä vaimon perään pihalle.
jos tätä nyt kuulkaa ihan maalaisjärjellä ajattelee, niin kyllä mulla rupee soimaan päässä 'murheellisten laulujen maa ja Eppu normaali'. en usko ap.n selvinpäin olleen viimeyönä, vaimon pihalle heittäessään ja meille avautuessaan. taitaa ap useinkin kotona humalassa riehua, siksi teinitkin peloissaan sanovat juuri mitä tietävät ap.n haluavan, eihän he halua myöskin lentää pihalle.
ihmettelen mitä puolustettavaa tässä on ap.ta kohtaan? mutta teistä jokainen saa tietysti halutessaan niellä ap.n kertoman tarinan sellaisenaan. alkaa kyllä Suomalaisten julmuus pelottamaan! mihin tästä viellä joudutaan?
[/quote]
syyllistät miestä?
mustamaalaat miehen väkivaltaiseksi juopoksi?
miesvihaaja vauhdissa.
naisen vuosia kestänyt henkinen väkivalta ja loisiminen on oikein? onko?
[/quote]
Eli kaikki jotka on eri mieltä sun kanssas on miestenvihaajia?
[/quote]
kirjoitus johon vastasin oli erittäin vastenmielinen, miestä syyllistävä ja mustamaalaava.
miehen siis saa leimata väkivaltaiseksi juopoksi?
NAINEN ON AINA SE UHRI?
palstalla on miesvihaa, paljon. voitko kieltää sen? voitko?
[/quote] palstalla on naisvihaa, paljon. voitko kieltää sen? voitko?
[/quote]
oletko kotona miehellesikin yhtä vastenmielinen jankkaaja?
vastaa ensin kysymyksiin, ja jatka keskustelua osaltasi.
[/quote]
Täällä ei kukaan muu jankkaa kuin sinä.
[/quote]
Näköjään nainen voi olla jankkaamatta ja nakuttamatta vain sillä, että sanoo "en tehnyt niin".
T Mies
[/quote]
Eiköhän ihan jokainen normaaliälyinen ole jo saanut tarpeekseen tästä jankkaajasta. Hänen viestinsä eivät tuo mitään sisältöä tähän keskusteluun.
[/quote]
ketjussa on useampiakin miehiä kuin vain yksi. onko tullut mieleesi?
ja sinun sisältösi keskusteluun oli todella älykäs ja oivaltava. tunnetko itsesi nyt jotenkin viisaammaksi?
[/quote]
Varmasti onkin useampia miehiä. Mutta kukaan ei jaksa sinun jankkaamistasi. Jos minulla olisi tuollainen mies, niin lähtisin ihan vapaaehtoisesti. Tosin en lapsia jättäisi noin fiksoituneelle ihmiselle.
Jankkaaja hyökkää ketjuun n. puolen tunnin varoajalla. Osta elämä. Oikeasti.
mitä tämä ketju kertoo palstalaisista? aika monen nais ja miesviha menee kirkkaasti yli! oliskohan terapiasta enemmän apua kuin palstalla kiroamisesta ja toisten haukkumisesta?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 15:59"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 14:17"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 16:18"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 15:57"]Tämä ketju on mitä mainioin osoitus av-mammojen ajatusmaailmasta!
Tärkeintä on raha, lompakko ja omaisuus. Tämä ketju osoittaa naisten pohjattoman ahneuden.
Olisiko naisten tänä tasa-arvon aikana alkaa elämään omilla rahoillaan ja omaisuudellaan, sen sijaa että odottaisivat että mies tai yhteiskunta kustantaa aina kaiken? Jo ensitreffeistä alkaen nainen siipeilee.
Samaan aikaan naiset ovat niin itsenäisiä?
Tärkeintä ketjussa tuntuu olevan se, että nainen saisi omaisuutta mahdollisimman paljon itselleen.
Jos aloitus olisi naisen, hän saisi lukemattomia vinkkejä kelan maksamiin tukiin, kuinka mieheltä saa mahdollisimman suuret elarit ja vinkkejä kuinka mieheltä tulee saada kotoa saaliiksi arvokasta omaisuutta.
Tämä on nähty niin monessa ketjussa av-palstalla. Sitä ette voi kieltää.
Tasa-arvoa? Itsenäiset , hyvätuloiset av-mammat?
[/quote]
Kerro ihan rauhallisesti, miten tasa-arvo toteutuu, kun toinen heitetään kodistaan ulos. Vielä on selvittämättä, kuka on maksanut juoksevat kulut. Ilmeisesti ap:n vaimo, kun ei ap kehtaa tulla tekemään selkoa perheen raha-asioista. Se tekee miehestä varsinaisen verenimijäloisen.
[/quote]
Tasa-arvo ei kävele henkisen väkivallan estämisen ylitse. Oletko sitä mieltä, että jos mies latasee akkaa nenään niin on tosi väärin rahdata mies ulos kodistaan?
[/quote]
Yleensä elämässä pärjää paremmin, jos ei ihan kaikkea usko, eikä varsinkaan kuuntele vain toisen osapuolen näkemystä.
Naisellakaan ei ole oikeutta heittää väkivaltaista miestä ulos yhteisestä kodista, vaan siihen pitää hankkia oikeuden päätös, ellei mies lähde vapaaehtoisesti. Mutta tätä vastausta et naisvihassasi halunnut kuulla.
[/quote]
missä kohtaa oli kyse fyysisestä väkivallasta?
ja jos fyysistä väkivaltaa ilmenee, on siihen olemassa aivan muut keinot.
koitat siis vain taas mustamaalata miehiä. olet säälittävä, tiesitkö ?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 14:45"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 18:30"]
Maailmassa on yksi asia mikä on pahempaa kun katkera nainen. Ja se on katkera mies.
[/quote]
Ja katkeraksi mieheksi leimautuu kun tilittää ongelmakohdista.
Naisen tapauksessa se olisi ihaitavaa asioiden eteenpäinviemistä.
T Mies
[/quote]
ainoastaan naisella on oikeuksia ja oikeus vaatia.
miestä tulee alkaa riistämään jo ensitreffeistä lähtien. kaikki on miehen vikaa, vastuulla ja sen
lompakolla saa ratsastaa niin kauan kuin haluaa!
Voi hyvänen aika, kertoo jo paljon jos aikuisen mielestä yli kymmenen vuoden avioliiton päättyessä toinen on yleensä ollut hirviö ja toinen uhri. Eron kuohunnassa sen vielä ymmärrän, mutta yleensä se ihmissuhteen tilanne syntyy kahden ihmisen vuorovaikutuksesta, ja jollei kummallakaan ole suurempia harhoja sen myös jonkun ajan jälkeen ymmärtää. Jankkaaja ilmeisesti ei.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 14:31"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 10:56"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 14:21"]
Lapsia, varsinkin poikia pitäis opettaa kunnioittamaan naisia, mitä itse teit? Näytit miten pitää kohdella perheen äitiä? Jos olisin ne pojat niin oisin heittänyt sut ulos
[/quote]
Mitä vittua, miehiä vihaava ja alistava pillunhautoja!
Koittakaa nyt tajuta, että niitä sadisteja ja muita mulkkuja ON myös naisissa. Eikä karvalaukun omistajuus takaa mitään suojaa.
[/quote] en kohtelisi koskaan naista näin odiottimaisesti!
[/quote]
Nainenko saa kohdella miestä sylkykuppinaan loputtomasti?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 18:13"]
Voi hyvänen aika, kertoo jo paljon jos aikuisen mielestä yli kymmenen vuoden avioliiton päättyessä toinen on yleensä ollut hirviö ja toinen uhri. Eron kuohunnassa sen vielä ymmärrän, mutta yleensä se ihmissuhteen tilanne syntyy kahden ihmisen vuorovaikutuksesta, ja jollei kummallakaan ole suurempia harhoja sen myös jonkun ajan jälkeen ymmärtää. Jankkaaja ilmeisesti ei.
[/quote]
Aloittajahan sanoo jo otsikossa = Viimeinen riita.
Kauanko naisen olisi tullut vielä saada jatkaa henkistä väkivaltaansa ja taloudellista hyväksikäyttöä sinun mielestäsi? Vastaatko?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 18:35"]
[/quote]
Kauanko naisen olisi tullut vielä saada jatkaa henkistä väkivaltaansa ja taloudellista hyväksikäyttöä sinun mielestäsi? Vastaatko?
[/quote]
Minä en tiedä mistä he ovat jatkuvasti riidelleet, tai kuinka peteyksii, loukatuksi tai hyväksikäytetyksi myös nainen on itsensä tuntenut. En tiedä myöskään miksi kumpikan ei ole löytänyt rakentavampaa keinoa käsitellä asiaa.
Hankalaa se usein onkin, varsinkin jos osapuolia kiinnostaa vain se kumpi on enemmän syyllinen. Ilmeisesti näin on ollut, koska riitely on ollut enemmän sääntö kuin poikeeus ja päätynyt jopa pisteeseen jossa toista nöyryytettään heittämällä ulos omasta kodistaan.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 18:42"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 18:35"]
[/quote]
[/quote]
Minä en tiedä mistä he ovat jatkuvasti riidelleet, tai kuinka peteyksii, loukatuksi tai hyväksikäytetyksi myös nainen on itsensä tuntenut. En tiedä myöskään miksi kumpikan ei ole löytänyt rakentavampaa keinoa käsitellä asiaa.
Hankalaa se usein onkin, varsinkin jos osapuolia kiinnostaa vain se kumpi on enemmän syyllinen. Ilmeisesti näin on ollut, koska riitely on ollut enemmän sääntö kuin poikeeus ja päätynyt jopa pisteeseen jossa toista nöyryytettään heittämällä ulos omasta kodistaan.
[/quote]
Ja vaimon vuosien nöyryytys miestä kohtaan ei merkitse mitään , vai ? Yrität vääntää naisen uhriksi tässä asetelmassa?
[/quote]
näin tulisi mahdollisimman monen isän toimia
oikeaa käytöstä ja varsinkin pojille pitää opettaa että naisiin ei voi luottaa
ja että nainen on luonnostaan huora. HYVÄ!