Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten löytää se kadonnut parisuhde kun lapset ovat lentäneet pesästä?

Vierailija
01.03.2023 |

Voiko kumppaniinsa ihastua uudestaan?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin jätä se sika, sitten gambiaan karuselliin.

Vierailija
2/16 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota pakasta ihan uusi. Onhan näitä. Sitten vaan taas uuteen sukuun tutustumaan , ja lapsille esittelemään. Pysyy elämän tosiasioiden ytimessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ihastua ja rakastua. Alkakaa tutustumaan niin kuin tutustuisitte uuteen ihmiseen.

Vierailija
4/16 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksimään urakalla kaikkea yhteistä tekemistä, ehkä se kadonnut kipinäkin sitten taas löytyy.

Vierailija
5/16 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ratkaisi asian niin, että jätti kun nuorin tytär 17v (takana 30 yhteistä vuotta). Unohti kyllä mainita missään vaiheessa, että kipinä haihtumassa. En sitä huomannut arjessa enkä sängyssä. Itse rakastin edelleen ja kipinä oli tallella. Nyt vain suru ja viha.

Vierailija
6/16 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ratkaisi asian niin, että jätti kun nuorin tytär 17v (takana 30 yhteistä vuotta). Unohti kyllä mainita missään vaiheessa, että kipinä haihtumassa. En sitä huomannut arjessa enkä sängyssä. Itse rakastin edelleen ja kipinä oli tallella. Nyt vain suru ja viha.

MuAhAhahaa, Ihan niinkuin minä!  Eiku.. Oletko se sinä Sirkka?

Vierailija
7/16 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi onnistua, ja on kyllä ihana vaihe elämässä, kun tylsä, itsestään selvä arkistunut sihde on muuttunut ihan uudeksi.

Oltiin eron partaalla mutta sitten alettiin puhua ja kuunnella toista ( ennen kaikkea), ja siitä lähti hyvä kierre.

Vaatii kyllä molempien osapuolten sitoutumista ja halua katsoa peiliin.

8/16 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinhan miehille tulee tuossa vaiheessa uudelleen vauvakuume. Naisille ei ihan yhtä usein, toisaalta naiset ei lähes 5-kymppisenä voikaan enää saada lapsi.

Vierailija
9/16 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa se onkin, kun perheessä on monta lasta, niin lapsiperhe-elämää on eletty niin kauan. Ja kun ei ole ollut kahteenkymmeneen vuoteen oikeastaan missään kahdestaan, niin on siinä ollut viime vuosina harjoittelemista. Kun on aikoinaan pian yhteenmenon jälkeen hankkinut lapsia, niin ei oikein edes ole koskaan oppinut olemaankaan kumppanin kanssa kahdestaan, tuntuu ihan vieraalta.

Vierailija
10/16 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi liiton pitäisi kestää koko elämän? Mulla eka liitto kesti 11v, nyt on kestänyt 17v, kestää vielä muutaman vuoden, että saa lapsen aikuiseksi. Sitten erokin on ihan mahdollinen.

Vierailija
11/16 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi liiton pitäisi kestää koko elämän? Mulla eka liitto kesti 11v, nyt on kestänyt 17v, kestää vielä muutaman vuoden, että saa lapsen aikuiseksi. Sitten erokin on ihan mahdollinen.

Oletko kertonut miehelle näistä ajatuksistasi?

Vierailija
12/16 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Useinhan miehille tulee tuossa vaiheessa uudelleen vauvakuume. Naisille ei ihan yhtä usein, toisaalta naiset ei lähes 5-kymppisenä voikaan enää saada lapsi.

Höpöhöpö.

Tulee nuoren naisen kuume, ja sellaisen saa sitoutettua vähän pidemmäksi ajaksi tekemällä hänen kanssaan lapsen.

Vierailija
13/16 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kertonut miehelle näistä ajatuksistasi?

Olen. Ollaan niin kauan yhdessä kun huvittaa.

Vierailija
14/16 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Tämä olikin muuten itselle yllätys. Olen N45+ ja toisella kierroksella oleva miesystävä käy ihan kuumana että vauva pitäisi saada myös minun kanssa. Itse olen ollut lähinnä kauhuissani että ei todellakaan kun omat on jo täysi-ikäisiä. Ehkäpä hän vaihtaa minut vielä nuorempaan rouvaan joka hakuaa vauvan.

Vierailija
15/16 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitakaa sitä suhdetta, kun ne lapset on alaikäisiä. Elämä ei ole pelkkää lastenhoitoa.

16/16 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Tämä olikin muuten itselle yllätys. Olen N45+ ja toisella kierroksella oleva miesystävä käy ihan kuumana että vauva pitäisi saada myös minun kanssa. Itse olen ollut lähinnä kauhuissani että ei todellakaan kun omat on jo täysi-ikäisiä. Ehkäpä hän vaihtaa minut vielä nuorempaan rouvaan joka hakuaa vauvan.

Hullu mies ! Minkä ikäinen hän on? Minkä ikäisiä hänen omat lapset on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi