Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viimeisimmän antibioottikuurisi syy?

Vierailija
22.08.2014 |

Mihin infektioon viimeksi söit antibioottikuurin? Auttoiko?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keuhkokuumeeseen 4vuotta sitten , 2eri antibioottia samaan aikaan ja auttoi.

Vierailija
22/39 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmätulehdus ja juu auttoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintatulehdukseen viime maaliskuussa. Auttoi.

Vierailija
24/39 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40 elinvuoteni aikana syönyt muistini mukaan 6-7 antibioottikuuria, joista kolme oli samaan vaivaan, eli selässä oli joku tulehdus 20 vuotta sitten. Lapsena oli yksi kuuri, en muista miksi, nuorena klamydia, sain sen ex-avomieheltä jonka kanssa olin yhdessä liki 10 vuotta. Sitten on ollut joku emätintulehdus joka näkyi papakokeessa, siitä on joku 10 vuotta aikaa, se ei ollut mikään sukupuolitauti. Silloin kun söin kolme eri kuuria samaan vaivaan, ne kaksi ensimmäistä ei tehonnut, vasta kolmas auttoi, lääkäri sanoi silloin että jos tämäkään ei auta, niin sitten on keinot vähissä. 20-vuotiaalla esikoisella on ollut kolmevuotiaana keuhkokuume ja se taitaa olla ainoa kuuri hänellä, ja parani kyllä silloin, oltiin sairaalassa eristyksissä muutama yö. Nuorimmaisilla viisivuotiailla on kummallakin tainnut olla yksi kuuri, toisella oli korvatulehdus ja toisellakin on tainnut olla jostain syystä mutta en muista miksi, korvatulehdusta ei ole ainakaan ollut.

No jokatapauksessa, meidän perheessä ei ole tapana paljon sairastella.

Vierailija
25/39 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No viimeksi pahassa keuhkokuumeessa sairaalassa ollessani laitettiin suoraan suoneen antibiootit. Olin osastolla niin kauan että lähes koko kuuri tuli suonensisäisenä, muutaman päivän söin tabletteina. Viimeisin pillereinä määrätty oli n. vuosi sitten VTI:n, mulla oli yli vuoden verran näitä vähän väliä kunnes vaihdoin ehkäisyä pillereistä kondomiin. Kierteestä teki "kivan" sekin että antibiooteista sain aina hiivan ja kun hiiva oli taas ohi, oli VTI tai menkat. Onneksi ei tarvitse tuosta enää kärsiä! Lääkärit tai gyne eivät tosin tehneet asialle mitään, ainoa mitä tekivät oli sukupuolitautitestit (jotka tiesin muutenkin poissuljetuksi kun olen ollut saman miehen kanssa 16 vuotiaasta ja olemme olleet vain toistemme kanssa). Huomasin ihan sattumalta että ehkäisyn vaihto auttoi kun pilleriresepti loppui ja jouduin jonottamaan gyneaikaa pitkään, lopulta peruin koko ajan. Meni ohi aiheen ja lujaa mutta menköön :D

Vierailija
26/39 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsatieinfektioon olen määrännyt itselleni trimetopriimia, auttoi. Minulla on taipumus saada virtsatieinfektio aina kuukautisten aikaan.

Vierailija
27/39 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välikorvan tulehdus, elämäni ensimmäinen ja ikää 45v ja auttoi!

Vierailija
28/39 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akneen tässä yli kolmekymppisenä, auttoi onneksi. Sitä edeltävästä onkin varmaan yli kymmenen vuotta.

Vierailija
29/39 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammasperäinen tulehdus leukaluussa kesken juurihoidon. Parani, mutta hammas poistettiin.

Vierailija
30/39 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

paise perseessä

Vierailija
31/39 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välikorvantulehdus. Viikon kuuri auttoi.

Vierailija
32/39 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain rikkinäisestä lasista haavan joka tulehtui. Hienosti parani lääkekuurin ansiosta.

Vierailija
33/39 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keuhkokuumeeseen ja auttoi. Muuhun en olekaan syönyt antibiootteja noin viiteentoista vuoteen.

Vierailija
34/39 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angiinaan noin neljä vuotta sitten. Auttoi, kuten oli tarkoituskin.

Vierailija
35/39 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenmyrkytys eli sepsis. Auttoi.

Vierailija
36/39 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keuhkokuumeeseen,auttoi.

Vierailija
37/39 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on tietysti tosi vaikeaa arvioida,mikä on antibiootin ansiota ja minkä verran paranemista olisi tapahtunut muutenkin.

Vierailija
38/39 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on tietysti tosi vaikeaa arvioida,mikä on antibiootin ansiota ja minkä verran paranemista olisi tapahtunut muutenkin.

Vierailija
39/39 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripuliin Nepalissa. Auttoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi