Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö luovuttaa ?

Vierailija
13.08.2014 |

Seurusteltu vajaa viisi vuotta, joista reilu vuosi asuttu yhdessä. Yhteenmuuton jälkeen ei muijaa ole enää mun läsnäolo tai olemassaolo paljoa kiinnostanut. Omat suunnitelmat on tietysti suuret! Olen yrittänyt asiasta saada aikaan keskustelua, mutta turhaan. Alkaa vaan mitta täyttymään ja keinot loppumaan! 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän