Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan vaihtanut kassajonoa myyjän takia?

Vierailija
22.08.2014 |

Mä olen useasti. Kun oonkin huomannut, että mun jonossa onkin miesmyyjä vaihdan äkkiä sellaiseen, missä on naismyyjä.

Yleensä näin käy siinä tilanteessa, kun olen menossa kassoille ja siinä vaiheessa huomaan mies-ja naiskassan. Meinaan mennä lähimmälle kassalle ja jos huomaan siinä olevan miesmyyjän, niin menen äkkiä naismyyjän kassalle.

Jotenkin kivempi mennä naismyyjälle. ;-P

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myyjän takia. Ihan sama onko mies vai nainen, nuori vai vanha. Ihan sama vaikka kassahenkiköllä on se naama sitruunalla 24/7 kunhan saa sen oman hommansa tehtyä kassalla.

Muiden asiakkaiden vuoksi olen joskus valkannut eri jonon. Esim. kärry kukkuroillaan kamaa ei yleensä houkuta jäämään jos viereisellä kassalla on pari melkein tyhjien korien kanssa jonossa. Samoin nää rollaattorimummot ja vaarit jos niitä on monta samassa jonossa saa vaihtamaan herkästi johonkin muuhun.

Vierailija
2/96 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaihtanut. Lähimarketissa on yks myyjä, joka haisee niin hirveälle hielle, että siinä maksupisteelläkin silmät kirvelee siitä kärystä. Hänelle en mee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 09:08"]

Mä olen useasti. Kun oonkin huomannut, että mun jonossa onkin miesmyyjä vaihdan äkkiä sellaiseen, missä on naismyyjä.

Yleensä näin käy siinä tilanteessa, kun olen menossa kassoille ja siinä vaiheessa huomaan mies-ja naiskassan. Meinaan mennä lähimmälle kassalle ja jos huomaan siinä olevan miesmyyjän, niin menen äkkiä naismyyjän kassalle.

Jotenkin kivempi mennä naismyyjälle. ;-P

[/quote]

Mitä mä just luin.....?

Vierailija
4/96 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies asioi mieluummin nätillä naismyyjällä. Itse valitsen aina nuoren miesmyyjän kassan jos vain mahdollista. Tämä on sellainen sisäpiirin juttu minulla ja miehellä; se joka ehtii kassan ensin valitsemaan niin sinne mennään..=)

Vierailija
5/96 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaihtanut jos vaan olen voinut vaihtaa. Mä välttelen tarkoituksella yhtä naismyyjää, sillä kun on tapana paiskata ostos hihnaston päähän sen jälkeen kun on viivakoodin lukenut. Sinne lentää niin maitopurkki kuin tomaatitkin ja vauhdilla. Olen pyytänyt häntä ihan kauniisti että jos ei lennättäisi ainakaan niitä herkimpiä (omenat, tomaatit jne) mutta ei se auta. Ehkä hän luulee olevansa tehokas?

Mutta jos näen toin naisen kassalla ja on toinenkin kassa avoinna, vaihdan surutta siihen.

Vierailija
6/96 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä valitsen usein erään mukavan naisen, koska hän ei ruttaa tuotteita, vaan osaa laittaa ne just sopivasta eteenpäin ( me käydään useimmiten ostoksilla miehen kanssa, oten toinen menee jo pakkaamaan toiseen pähän, kun toinen laittaa hihnalle.) On muuten ulkoamaalainen :-)

Vierailija
7/96 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienhajuisesta myyjästä kannattaisi ilmoittaa myymälän esimiehelle. Esimies voi huomauttaa hajusta. Yleensä kyse on hygieniasta.

Työkaverini oli erittäin siisti, puhtaita vaatteita käyttävä mies. Hän toimi edustustehtävissä. Hän haisi kammottavasti hielle. Esimies joutui huomauttamaan tilanteesta, jonka mies jo tiesi itsekin. Mies päättyi leikkaukseen, joka helpotti tilannetta.

http://www.kauneusjaterveys.fi/artikkeli/hikoilu-seis

Vierailija
8/96 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä kaupassa valitsen kassan myyjän mukaan. En kaipaa pienintäkään juttelua vanhan koulukiusaajani kanssa.

Muutoin minulle on ihan sama mille kassalle menen.

Vierailija
9/96 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena valikoin kauneimman naisen. Nykyisin valitsen sen mikä menee nopeiten. Säästösyistä joissain kaupoissa kasvaa jonot uskomattoman pitkiksi.

Vierailija
10/96 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutussa kaupassa tunnen osan myyjistä ulkonäöltä ja osan nimeltäkin. Mielellään valkkaan siis sellaisen kassan, jonka tiedän olleen siellä jo vuosikaudet eli jono ei tyssää jos eteen tulee joku palautus, lahjakortti, toimimaton koodi tai muu tilanne. Yhdestä kassasta tiedän, että on tosi hidas ja jotenkin omituinen, joten en mene hänen jonoonsa.

Sillä ei ole merkitystä, onko mies vai nainen, eikä iälläkään. Jos kassa hymyilee, menen mielelläni hänelle vaikka olisi tuuraaja tai aloittelija. Yleensä en ole niin kiireinen, että kassan nopeudella olisi edes merkitystä.

Vierailija
11/96 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.täällä Etelä-Pohjanmaalla on yks s-market jonka mies myyjä on tosi rasittava..ylimielinen jne.sanaa ei tuu suusta,ei perseestä ja tervehtimisestä ei ole koskaan kuullutkaan.kyllä,vaihdan todellakin kassaa jos vain voin..tosin nykyään vien rahani enimmäkseen k-markettiin

Vierailija
12/96 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen myös aina naiskassalle, jos mahdollista. Samoin haluan myös hammaslääkärini ja optikon/silmälääkärin olevan nainen. Yleislääkärillä ei ole niin väliä. En tiedä, mistä tämä johtuu. Ehkä ujosta ja introvertista luonteestani.

Vierailija
13/96 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 11:04"]

Yhdessä kaupassa valitsen kassan myyjän mukaan. En kaipaa pienintäkään juttelua vanhan koulukiusaajani kanssa.

Muutoin minulle on ihan sama mille kassalle menen.

[/quote]

Katsot häntä säälivästi ja toteat: 'Olet täällä töissä.' Tulee hetken hiljaisuus.

Vierailija
14/96 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies vaihtaa aina kassajonoa Etelä-Helsingissä sijaitsevassa K-kaupassa, koska siellä tietyt myyjät väkisin vääntää smalltalkia jokaiselle asiakkaalle, ja häntä raivostuttaa se jostain syystä suunnattomasti.

Vierailija
15/96 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 11:17"]

Mun mies vaihtaa aina kassajonoa Etelä-Helsingissä sijaitsevassa K-kaupassa, koska siellä tietyt myyjät väkisin vääntää smalltalkia jokaiselle asiakkaalle, ja häntä raivostuttaa se jostain syystä suunnattomasti.

[/quote]

Mua ärsyttää myös suunnattomasti turhanpäiväinen jutustelu kassalla. Porin Finnkinolla on töissä nainen joka puhuu ihan liikaa "se tekee 12 euroa per lippu eli yhteensä 36 euroa teiltä kolmelta. Maksatteko kortilla vai käteisellä?" - kortilla. "no nyt mä painan täältä nappia niin voitte käyttää maksukorttianne päätteellä ja ... noin. Nyt on maksu hyväksytty. Ja tuolta se kuitti jo tuleekin, ja täältä tulostuvat nämä elokuvaliput saliin kolme. ...näin. Olkaa hyvät".
Periaatteessa ei mitään väärää, mutta vähemmälläkin lärpättämisellä pärjää kyllä.

Vierailija
16/96 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan, asiakkaiden takia vaihdan kassaa eli jos on näitä "unohdin punnita perunat" tyyppejä niin kasaan kamppeeni ja siirryn.

Vierailija
17/96 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 11:22"]

No en todellakaan, asiakkaiden takia vaihdan kassaa eli jos on näitä "unohdin punnita perunat" tyyppejä niin kasaan kamppeeni ja siirryn.

[/quote]

Rouva täydellinen on aina muistanut punnita kaikki tuotteensa? Ikinä ei ole sinulle näin päässyt tapahtumaan, että jostain tuotteesta olisi se hintalappu tippunut matkalla kassalle?

Vierailija
18/96 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 11:01"]

Meillä mies asioi mieluummin nätillä naismyyjällä. Itse valitsen aina nuoren miesmyyjän kassan jos vain mahdollista. Tämä on sellainen sisäpiirin juttu minulla ja miehellä; se joka ehtii kassan ensin valitsemaan niin sinne mennään..=)

[/quote]

Kylläpä teilläkin on tylsä parisuhde-elämä. Kassaihmiset taitaa olla ainoat ihmiskontaktit ulkomaailmaan.

Vierailija
19/96 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 11:03"]

Hienhajuisesta myyjästä kannattaisi ilmoittaa myymälän esimiehelle. Esimies voi huomauttaa hajusta. Yleensä kyse on hygieniasta.

Työkaverini oli erittäin siisti, puhtaita vaatteita käyttävä mies. Hän toimi edustustehtävissä. Hän haisi kammottavasti hielle. Esimies joutui huomauttamaan tilanteesta, jonka mies jo tiesi itsekin. Mies päättyi leikkaukseen, joka helpotti tilannetta.

http://www.kauneusjaterveys.fi/artikkeli/hikoilu-seis

[/quote] Niinhän sitä vois, mutta ei oo mun asia. Vaihdan jonoa.

Vierailija
20/96 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä onnistun löytämään kaupan ainoan tuotteen jonka hintaa ei ole missään tai siinä on erittäin paljon epäselvyyttä. Sitten yritän katsoa onko kassalla joku uusi tai harjoittelija ja menen siihen. En todellakaan kiusatakseni vaan koska minulla on aikaa niin myyjä saa harjoitella että selviää sitten paremmin seuraavalla kerralla, silloin asiakas ei välttämättä ole niin mukava ja ymmärtäväinen kuin minä.

Paikallisessa Cittarissa kurkin kyllä onko eräs söpö ja mukava nuorimies jollain kassalla, jostain syystä pidän hänestä todella paljon. Ja usein siinä päädyn katselemaan kun hän piippaa kuukautissidepakkettini kun en muistanut että niitäkin tuli ostettua...

Harvemmin sitä tulee vaihdettua jonoa, tulee se myyjä katsottua jo ennen jonoon liittymistä.