Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan vaihtanut kassajonoa myyjän takia?

Vierailija
22.08.2014 |

Mä olen useasti. Kun oonkin huomannut, että mun jonossa onkin miesmyyjä vaihdan äkkiä sellaiseen, missä on naismyyjä.

Yleensä näin käy siinä tilanteessa, kun olen menossa kassoille ja siinä vaiheessa huomaan mies-ja naiskassan. Meinaan mennä lähimmälle kassalle ja jos huomaan siinä olevan miesmyyjän, niin menen äkkiä naismyyjän kassalle.

Jotenkin kivempi mennä naismyyjälle. ;-P

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä valitsen lyhyimmän jonon. Mutta en ymmärrä miten niinkin tärkeässä asiakaspalvelutyössä kuin myyjänä voi työskennellä tympeitä,epäystävällisiä, töykeitä ja inhottavia ihmisiä..? Oikeesti jos on aina negatiivinen hapannaama niin miksi ihmeessä hakeutuu asiakaspalvelualalle? Ja miten pomo ei huomaa tällaista? Mikään ei ole tympeämpää kuin asoida kaupassa ja kassalla istuu joku töykeä hapannaama.. olen asiakas ja maksan palveluista joten odottaisin sen olevan kohteliasta ja asiallista. Itsekin olen kohtelias ja asiallinen aina! 

Vierailija
82/96 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tietyt kassahenkilöt tietyissä kaupoissa ovat vain niiiiiiiiin älyttömän hitaita. Itse olen ollut kassalla töissä ja en käsitä miksi nämä tietyt myyjät ovat niin hitaita. Ihmettelevät jokaista tuotetta ennen kuin lukevat sen viivakoodin koneeseen ja ei ole kyse siitä, että olisivat uusia myyjiä. Kyllä vähänkin kassalla työskenneneillä jää jo mieleen esim. missä se viivakoodi tietyissä tuotteissa on, mutta nämä jotkut ihmettelevät sitä hyvin yleisen esim. maitopurkin kohdalla. Tai sitten avataan joka himpskutin munakenno ja tarkistetaan jokainen muna yms :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarin kassalla oli joku nuori jätkä mikä alkoi puhumaan kuiskimalla, kun tulin kassalle. Pojalla oli naurettava töyhtötukka ja kuiskimisen jälkeen aloin pitää häntä jälkeenjääneenä. Koitan aina kurkkia jonon hänniltä etten joudu tälle töyhtötukka-kuiskijalle enää toiste. Teki mieli kysyä, että saitko jonkun neiti-kohtauksen vai mikä tuli?

Vierailija
84/96 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen mieluiten miesten kassoille tai vanhempien naismyyjien kassoille. Minua inhottaa nuorten naismyyjien flirttailu ja se tukan harominen ja asennon vehtaaminen mikä alkaa välittömästi, kun spottaavat naamani kassajonosta.

Vierailija
85/96 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 11:20"][quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 11:17"]

Mun mies vaihtaa aina kassajonoa Etelä-Helsingissä sijaitsevassa K-kaupassa, koska siellä tietyt myyjät väkisin vääntää smalltalkia jokaiselle asiakkaalle, ja häntä raivostuttaa se jostain syystä suunnattomasti.

[/quote]

Mua ärsyttää myös suunnattomasti turhanpäiväinen jutustelu kassalla. Porin Finnkinolla on töissä nainen joka puhuu ihan liikaa "se tekee 12 euroa per lippu eli yhteensä 36 euroa teiltä kolmelta. Maksatteko kortilla vai käteisellä?" - kortilla. "no nyt mä painan täältä nappia niin voitte käyttää maksukorttianne päätteellä ja ... noin. Nyt on maksu hyväksytty. Ja tuolta se kuitti jo tuleekin, ja täältä tulostuvat nämä elokuvaliput saliin kolme. ...näin. Olkaa hyvät".
Periaatteessa ei mitään väärää, mutta vähemmälläkin lärpättämisellä pärjää kyllä.

[/quote]

Vitonen vetoa että jos tämä kyseinen/kuka tahansa muu kassa ei "lärpåttäisi" niin paljon, niin sinä ja/tai useat muut saman luonteiset asiakkaat valittais naama mutrussa kuinka törkeää asiakaspalvelua taas oli ja että taaskaan ei kuule palveltu tarpeeksi ystävälliasesti. Muutaman vuoden aspaa tehneenä voin sanoa tunnistavani ihmistyypit

Vierailija
86/96 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen mieluiten naiskassalle. Vierastan joitakin vanhempia kassoja ja erityisen tylyjä asiakaspalvelijoita, enpä nyt mainitse firmoja tässä erikseen. Päivittäistavarakaupasta ei kuitenkaan ole kysymys. Arvatkaa?

Vierailija
87/96 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vaihtanut, mutta olen valinnut jonon myyjän mukaan.

Vierailija
88/96 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen aina sellaselle kassalle missä on lyhin jono. Oli kassana kuka hyväsä .

Vierailija
89/96 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen usein jonon myyjän mukaan. Kiertänyt kaukaa happamat akat, yhden äksyn näköisen juoruilijan ja apteekissakin tekisi mieli skipata pari tylyä ja ynseää, hymyröntä vanhempaa naista. Siellä vain jonotusvuoronumero tekee vaihtamisen vaikeaksi.

Vierailija
90/96 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaihda, mutta toki valitsen kassajonon sen mukaan, missä on eniten iloa silmälle. Mitäs muutakaan sitä odotellessa tekisi. :D Miehiä on harvemmin kassoilla, mutta sitten valitsen vain kauneimman naisen, jota katsella.

N28

Vierailija
91/96 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan valitse kassaa sukupuolen mukaan. Mites ap, jos joskus kun just saat ostoksesi hihnalle, vaihtuukin myyjä? Meneekö maailmankirjat sekaisin?

Vierailija
92/96 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen usein naismyyjän, koska he ovat nopeampia kassalla.

Vierailija
93/96 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä lyhyin jono niin sinne. Ruuhkasuomessa jonoja töiden jälkeen. Eoi ole aikaa valkata sitä komeinta ja kauneinta. 

Vierailija
94/96 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 16:51"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 13:14"]

Olette fiilistelijöitä jonoa valitessa! Tässä kaksi varmaa neuvoa, jos haluatte nopeuttaa omaa etenemistä ison marketin kanssalla:

1. Valitse aina mahdollisimman vanha naiskassa, sellainen jolla ei ole meikkejä tai muuta koruja. Sellainen nainen osaa jo hommansa ja keskittyy työhönsä turhia lirkuttelematta.

2. Vältä jonoja, joissa on kärryssä vaatteita tai vastaavia, niissä ei ole koskaan hintalaut kunnossa ja kassan on alettava soittelemaan vaateosastolle.

Hauskoja kassahetkiä toivottaen, mies marketista.

[/quote]

Huomasitko, että fiilistely on just se juttu, miksi kannattaa valita muun kuin nopeuden perusteella. Ihan sama, onko se vanha myrkkynaama nopea, jos haluan että kassaa voi katsoa silmiin ja saa vielä tervehdyksenkin.

[/quote]

Niipä juuri, toinen hakee nopeutta ja sä haluat tuijotella kassaa silmiin ja siinä sitten hidastatte muidenkin ostamista tuijotustenne kanssa, yeah, fiilistelemään kassajonoon!!

Vierailija
95/96 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vaihtanut jonoa, mutta Prismassa valitsen usein lempimyyjäni. Semmoinen nelikymppinen nainen joka on aina tosi mukava ja ripeä, toivottaa usein hyvää työpäivääkin. Tulee aina hyvälle mielelle, kun hänen kanssaan asioi.

Vierailija
96/96 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena mun poikaystävä halusi aina mennä kortsuja ostaessa mieskassalle. Olisittepa nähneet sen ilmeen kun tajusi, että cittarin mieskassat on lomalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän