Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Homeopatia ja lapsettomuus

Vauvahaaveilija
06.08.2021 |

Hei! Haluaisin kuulla kokemuksista homeopatiasta lapsettomuushoidoissa. Onko toiminut, millä homeopatialla?
Minulla on diagnoosina lapsettomuus. Pientä endometrioosia löytyy, kuukautiset ovet vuosia olleet kivuliaita. Minulle on tyrkytetty e pillereitä laastareita yms, eivät sovi minulle. Minulla on aina ollut kierto säännöllinen, ovuloin aika tarkkaan kp16. Olen käynyt yksityisellä myös. Kaikkien lääkäreiden mielestä minulla on kaikki tuolla alhaalla täydellistä. Olen myös säännöllisesti yhteen aikaan käynyt ovulaation aikana tarkastamassa että ovulaatio tapahtuu. Verikokeissa ainoa poikkeama, keltarauhaishormooni hieman alhainen. Olen kokeillut ovitrelle piikkiä varmuuden vuoksi, ei tuloksia. Minulla on myös lugesteroni käytössä aina ovulaation jälkeen kierron loppuun saakka. Ennen näitä lääkellisiä tukia olen saanut positiivisen raskaustestin, joka meni sitten kesken, siitä on reilu vuos aikaa. Myös pari kemiallista takana. Ei mitään tuloksia. Olemme siis yrittäneet aika säännöllisesti välillä epäsäännöllisesti vajaa 4 vuoden ajan. Lääkäri sanoi ettei osaa enempää kertoa mikä minussa on vikana, joten sanoi että kannattaa mennä sitten tujumpiin hoitoihin. Miehen sperma testattu, ei ole hänessä vikaa.
Tuttuni suositteli homeopatiaa endometrioosin hoitoon, ja kiinnostuin aiheesta. Luin paljon aiheesta. Menin luontaistuotekauppaan ja sieltä suositeltiin Pulsatillaa. Olen aloittanut jo käytön.
Onko kenelläkään kokemusta näistä "hoidoista", haluaisin kuulla kokemuksia. Kertokaa myös mikä homeopatia oli kyseessä ja oliko se jonkun hoidon tukena, vai auttoiko yksinään.

Uskon luontaisia lääkityksiä, saa ehdottaa myös muita valmisteita.

Ps. Jättäkää kommentoimatta, jos ette usko luontaisiin lääkityksiin ja ne on huuhaata teidän mielestä. Kiitos!

Niin, ja olemme kummatkin alle 30v, joten ikä ei ole syypää 🤪

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kannattaa kokeilla, vaihtoehto hoitoja on myös paljon muitakin joihin voisi tutustua, erilaisia energiahoitoja yms. mitkä saisi sun kropan ja mielen toimimaan..

Vierailija
2/50 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homeopatia on paljon tutkittu ja siitä on hyötyä hyvin moneen ongelmaan, sitä voidaan käyttää jo ihan pikku vauvojen koliikkiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli on varmasti turvallisempaa kuin vauvat lääkkeet ja hormoonit jotka saattavat sotkea vaan omaa hormoonitoimintaa...

Vierailija
4/50 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeillut eteerisiä öljyjä, hopeavettä ja kaukoparannusta?

Vierailija
5/50 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös vahvasti uskon että kaikki nämä vanhat menetelmät ns. luonnon lääkkeet tekee vielä paluunsa.. Länsimaissa lääketieteessä kaikilla lääkkeillä on riskinsä, niitä on yleensä jopa melkoisen paljon, ei hormoonit todellakaan ole turvallinen ja hyvä vaihtoehto, esim hormooniehkäisy on osaltaan luonut ongelmia lisääntymiskyvyn kanssa, rokotteiden haitoista puhutaan tällä hetkellä paljon, ihmiset eivät ymmärrä että aivan samoin niitä haittoja on kaikkien hoitomuotojen suhteen, ihmiset ovat vaan kasvatettu uskomaan siihen että otettu lääke auttaa....

Vierailija
6/50 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeillut eteerisiä öljyjä, hopeavettä ja kaukoparannusta?

Hopeaveden jättäisin pois.

Vierailija
7/50 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sokeripillerit ja vesi vaikuttavat hedelmättömyyteesi?

Vierailija
8/50 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kokeilisin Ayurvedista lääketiedettä. Sillä on kuitenkin tuhansien vuosien perinteet. Itse olen saanut apua moneen asiaan. Vaatii toki potilaaltakin vähän enemmän kuin pillerin tai tippojen nielemistä, usein täytyy esim. muuttaa ruokavaliota jotta kehon energiat tasapainottuu.

Vierailija
9/50 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykylääketieteen avulla 80 % lapsettomista saa avun, kun kaikki hoitokeinot otetaan käyttöön. Et kertonut diagnoosistasi tarkemmin. Suosittelen kunnollisia lapsettomuushoitoja (ei vain kertaluontoista piikityskokeilua) ensin julkisella puolella, sitten tarvittaessa yksityisellä puolella tai jos teillä on hyvä rahatilanne miksette menisi suoraan yksityiselle. Siellä on todella monipuolinen valikoima hoitoja ja testejä.

Homeopatia on uskomushoito. Älä vaan siihen tuhlaa rahojasi.

Vierailija
10/50 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homeopatia on paljon tutkittu ja siitä on hyötyä hyvin moneen ongelmaan, sitä voidaan käyttää jo ihan pikku vauvojen koliikkiin...

Sekoitatko nyt vyöhyketerapian ja homeopatian?

Vierailija
11/50 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/50 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.satujarvilehto.com/6

Aikamoinen sekopää, vain Qanon ja litteä maapallo puuttuvat 😂

Vierailija
13/50 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme käyneet myös yksityisellä, seuraava mitä suositellaan on koeputkihedelmöitys, julkinen on juu vaihtoehto mutta yksityinen on kallis meidän lompakolle. Sitä ennen me kuitenkin halutaan kokeilla saada lapsi luomuna, joten tulin kyselemään kokemuksia ja muita luontaisia vaihtoehtoja. En kritiikkiä siitä ettei tehoa. Sen uskoo ken haluaa, minä uskon luontaistuotteisin, kun lääkellisistä ei ollut apua, vaan meni iso kasa rahaa turhaan (vaikkei nyt raha ole tärkein tässä asiassa, mennään sillä voimalla miten meillä on varaa). Meillä on iso haave, mutta aikaa vielä kokeilla muuta kuin koeputkihedelmöitystä joten olen avoin kaikelle 😊

Kiinnostaa tietää, onko pulsatilla auttanut raskautumaan, vai voisko esim sepia olla parempi? Onko joku kokeillut molempia?

Entäs tuo vyöhyketerapia, olen sitä harkinnut, kuinka tehokas se mahtaa olla?

Vierailija
14/50 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyttäisin alakerranramipatiaa. Rojut torveen vaan.

Vierailija
15/50 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menetin uskoni kaikkeen tällaiseen luontaislääkintään ja manifestointiin ja muuhun, jossa biohakkeroimalla koitetaan kehoa optimoimalla pakottaa se toimimaan kuten halutaan. Hoitojonossa voi sitten yrittää luomusti, mutta hakeutuisin kunnollisiin tutkimuksiin jo nyt.

Helpoimmalla pääsin, kun hylkäsin toiveet ns. luonnollisuudesta. Jos jää kovin pitkään odottamaan, se voi myöhemmin vaikuttaa esim. päätökseen siitä kuinka monta lasta perheeseen tulee.

itsellä diagnoosina selittämätön lapsettomuus. Pääsin julkiselle hoitoon nopeasti ja se oli edullista. Ensimmäinen IVF-hoito oli helppo, tulin heti raskaaksi ja siitä jäi myös pakkaseen alkioita. Nyt tuo lapsi on 3 v. ja tulin tuosta aiemman hoidon yhteydessä pakastetusta alkiosta lääkkeettömästi uudelleen raskaaksi. Jälkikäteen ajateltuna sillä, osallistuiko lääketiede prosessiin vai ei, ei ollut mitään väliä

Vierailija
16/50 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, homeopaattista tuhannesti laimennettua ja maagisesti ravisteltua siemennestettä vaan römpsään. Taattu tiineys seuraa siitä.

Vierailija
17/50 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile myös vyöhyketerapiaa lisäksi. Usein se on auttanut moniin asioihin.

Vierailija
18/50 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva haaveilija. kirjoitti:

Olemme käyneet myös yksityisellä, seuraava mitä suositellaan on koeputkihedelmöitys, julkinen on juu vaihtoehto mutta yksityinen on kallis meidän lompakolle. Sitä ennen me kuitenkin halutaan kokeilla saada lapsi luomuna, joten tulin kyselemään kokemuksia ja muita luontaisia vaihtoehtoja. En kritiikkiä siitä ettei tehoa. Sen uskoo ken haluaa, minä uskon luontaistuotteisin, kun lääkellisistä ei ollut apua, vaan meni iso kasa rahaa turhaan (vaikkei nyt raha ole tärkein tässä asiassa, mennään sillä voimalla miten meillä on varaa). Meillä on iso haave, mutta aikaa vielä kokeilla muuta kuin koeputkihedelmöitystä joten olen avoin kaikelle 😊

Kiinnostaa tietää, onko pulsatilla auttanut raskautumaan, vai voisko esim sepia olla parempi? Onko joku kokeillut molempia?

Entäs tuo vyöhyketerapia, olen sitä harkinnut, kuinka tehokas se mahtaa olla?

Jotenkin surulista, että ihmisellä on noin vahva usko tieteellisesti täydelliseksi huuhaaksi lukemattomia kertoja todistettuun "hoitoon", että suostuu kuuntelemaan vain positiivisia kokemuksia. Juuri kaltaisesi epätoivoiset ihmiset ovat otollista maaperää huijareille, jotka myyvät sinulle vettä (joka hyvässä lykyssä sisältää myrkkyjä) tuhansien eurojen litrahintaan ilman pienintäkään osoitusta, että niistä olisi mitään apua. Varmaan lueskelet iltapäivälehdistä rakkaushuijareiden uhrien tilityksiä päätäsi pudistellen, etkä ymmärrä, että olet itse täysin samanlainen huijarin uhri. 

Varmasti maailmasta löytyy tapauksia, joissa nainen on juonut homeopaattisia vesiä ja tullut raskaaksi. Se ei kuitenkaan missään määrin todista, että näillä kahdella asialla on mitään tekemistä keskenään. Jos halutaan etsiä vahvempaa korrelaatiota, löytyy erittäin paljon tapauksia, joissa nainen on juonut  vähän turhan paljon alkoholia ja pamahtanut paksuksi. Sitä voi kokeilla seuraavaksi...

Vierailija
19/50 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä homeopaattinen hoito on turvallista. Siinähän on aine laimennettu vedellä niin puhtaaksi, että alkuperäistä ainetta ei ole enää jäljellä.  Vähän ovat kalliita lääkkeitä, mutta voihan sitä käyttää tavallista vesijohtovettäkin. Kyllä silläkin jokin muisti täytyy olla.

Vierailija
20/50 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon on tutkittu, eikä koskaan ole todettu että olisi plaseboa tehokkaampaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi