Homeopatia ja lapsettomuus
Hei! Haluaisin kuulla kokemuksista homeopatiasta lapsettomuushoidoissa. Onko toiminut, millä homeopatialla?
Minulla on diagnoosina lapsettomuus. Pientä endometrioosia löytyy, kuukautiset ovet vuosia olleet kivuliaita. Minulle on tyrkytetty e pillereitä laastareita yms, eivät sovi minulle. Minulla on aina ollut kierto säännöllinen, ovuloin aika tarkkaan kp16. Olen käynyt yksityisellä myös. Kaikkien lääkäreiden mielestä minulla on kaikki tuolla alhaalla täydellistä. Olen myös säännöllisesti yhteen aikaan käynyt ovulaation aikana tarkastamassa että ovulaatio tapahtuu. Verikokeissa ainoa poikkeama, keltarauhaishormooni hieman alhainen. Olen kokeillut ovitrelle piikkiä varmuuden vuoksi, ei tuloksia. Minulla on myös lugesteroni käytössä aina ovulaation jälkeen kierron loppuun saakka. Ennen näitä lääkellisiä tukia olen saanut positiivisen raskaustestin, joka meni sitten kesken, siitä on reilu vuos aikaa. Myös pari kemiallista takana. Ei mitään tuloksia. Olemme siis yrittäneet aika säännöllisesti välillä epäsäännöllisesti vajaa 4 vuoden ajan. Lääkäri sanoi ettei osaa enempää kertoa mikä minussa on vikana, joten sanoi että kannattaa mennä sitten tujumpiin hoitoihin. Miehen sperma testattu, ei ole hänessä vikaa.
Tuttuni suositteli homeopatiaa endometrioosin hoitoon, ja kiinnostuin aiheesta. Luin paljon aiheesta. Menin luontaistuotekauppaan ja sieltä suositeltiin Pulsatillaa. Olen aloittanut jo käytön.
Onko kenelläkään kokemusta näistä "hoidoista", haluaisin kuulla kokemuksia. Kertokaa myös mikä homeopatia oli kyseessä ja oliko se jonkun hoidon tukena, vai auttoiko yksinään.
Uskon luontaisia lääkityksiä, saa ehdottaa myös muita valmisteita.
Ps. Jättäkää kommentoimatta, jos ette usko luontaisiin lääkityksiin ja ne on huuhaata teidän mielestä. Kiitos!
Niin, ja olemme kummatkin alle 30v, joten ikä ei ole syypää 🤪
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeillut eteerisiä öljyjä, hopeavettä ja kaukoparannusta?
Hopeaveden jättäisin pois.
Minä jättäisin eteeriset öljyt pois. Ei ole todettu tehoa.
Vyöhyketerapia on erittäin suosittu luontaishoito, monissa maissa numero yksi. Ja vaikka ei auttaisi niin hieronta tekee joka tapauksessa hyvää ja rentouttaa. Vastakin pari ystävää kertoi hyviä kokemuksia kyseisestä hoidosta. Jos ei mitään isompaa vikaakaan ole taustalla niin tälläinen hoito voi hyvinkin saada elimistön toimimaan.
Yksisarvishoito voi auttaa, jos tiedät mitä tarkoitan.
Muuten ehkä onkin niin, että homeopatiauskiksille voisikin olla parempi jos ei lisäänny. Valitettavasti se nyt on vaan pakko sanoa.
Nylpyttäminen auttaa, ei homeopatiahumpuuki.
Vierailija kirjoitti:
Lyijyvesi on tehokkaampaa. Myös mercury ulkoisesti auttoi moneen vaivaan.
Noitarummun päristys on myös hyvä keino.
Yhtä tehokas kuin homeopatia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeaveden jättäisin pois.
Minä jättäisin kaukoparannuksen pois.
Juu, Kauko- nimiset ovat yleensä jo aika vanhoja.
Vierailija kirjoitti:
Itse kokeilisin Ayurvedista lääketiedettä. Sillä on kuitenkin tuhansien vuosien perinteet. Itse olen saanut apua moneen asiaan. Vaatii toki potilaaltakin vähän enemmän kuin pillerin tai tippojen nielemistä, usein täytyy esim. muuttaa ruokavaliota jotta kehon energiat tasapainottuu.
Kallonporauksia on myös tehty tuhansia vuosia sitten.
Ehkä vika miehessäsi. Jos kävisit jostain lähipubista hakemassa homeopaatin, niin hän voisi injektoida homeopaattisen nesteensä sisällesi, niin voisit yllättyä. Homeopatia toimii.
Eli haluat ainoastaan kommentteja, joissa sanotaan, että homeopatia auttaa.
Harmi vaan, se ei ole totta. Miksi edes avaat keskustelun, kun haluat ainoastaan virheellistä käsitystä tukevia kommentteja?
Kaiken lisäksi endometrioosi pahenee hoitamattomana. Mitä pidempään se on hoitamatta, sen epätodennäköisempää on tulla raskaaksi.
Oletko kokeillut Maca jauhetta tai Inositolia. Joillekin saattaa olla apua. Ei tietystikään kukaan voi kellekkään lapsia luvata millään keinoilla. Tsemppiä Ap:lle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä homeopaattinen hoito on turvallista. Siinähän on aine laimennettu vedellä niin puhtaaksi, että alkuperäistä ainetta ei ole enää jäljellä. Vähän ovat kalliita lääkkeitä, mutta voihan sitä käyttää tavallista vesijohtovettäkin. Kyllä silläkin jokin muisti täytyy olla.
Tuo veden muisti on hämmentävä ajatus. Vedellähän oma kiertokulkunsa maapallolla ja sen yhteydessä siihen lienee tarttunut ties mitä muistijälkiä. Ellen väärin muista, joku on laskenut että lasillisessa kraanavettä on hyvällä todennäköisyydellä molekyyli tai pari Napoleonin kusta.
Vierailija kirjoitti:
Itse kokeilisin Ayurvedista lääketiedettä. Sillä on kuitenkin tuhansien vuosien perinteet. Itse olen saanut apua moneen asiaan. Vaatii toki potilaaltakin vähän enemmän kuin pillerin tai tippojen nielemistä, usein täytyy esim. muuttaa ruokavaliota jotta kehon energiat tasapainottuu.
samoja kokemuksia lähipiirissä tämän ayurvedan kanssa. Yksi lapsettomaksi tuomittu ystävä on nyt kahden pienen lapsen onnellinen äiti pätevän konsultin avustuksella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
samoja kokemuksia lähipiirissä tämän ayurvedan kanssa. Yksi lapsettomaksi tuomittu ystävä on nyt kahden pienen lapsen onnellinen äiti pätevän konsultin avustuksella
Ai, alakerran Rami on myös ayurvedakonsultti.
Onneksi voin kommentoida, sillä homeopatia on humpuukia, uskoo siihen tai ei. Kyse ei ole mielipideasiasta.
Minä jättäisin kaukoparannuksen pois.