Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Homeopatia ja lapsettomuus

Vauvahaaveilija
06.08.2021 |

Hei! Haluaisin kuulla kokemuksista homeopatiasta lapsettomuushoidoissa. Onko toiminut, millä homeopatialla?
Minulla on diagnoosina lapsettomuus. Pientä endometrioosia löytyy, kuukautiset ovet vuosia olleet kivuliaita. Minulle on tyrkytetty e pillereitä laastareita yms, eivät sovi minulle. Minulla on aina ollut kierto säännöllinen, ovuloin aika tarkkaan kp16. Olen käynyt yksityisellä myös. Kaikkien lääkäreiden mielestä minulla on kaikki tuolla alhaalla täydellistä. Olen myös säännöllisesti yhteen aikaan käynyt ovulaation aikana tarkastamassa että ovulaatio tapahtuu. Verikokeissa ainoa poikkeama, keltarauhaishormooni hieman alhainen. Olen kokeillut ovitrelle piikkiä varmuuden vuoksi, ei tuloksia. Minulla on myös lugesteroni käytössä aina ovulaation jälkeen kierron loppuun saakka. Ennen näitä lääkellisiä tukia olen saanut positiivisen raskaustestin, joka meni sitten kesken, siitä on reilu vuos aikaa. Myös pari kemiallista takana. Ei mitään tuloksia. Olemme siis yrittäneet aika säännöllisesti välillä epäsäännöllisesti vajaa 4 vuoden ajan. Lääkäri sanoi ettei osaa enempää kertoa mikä minussa on vikana, joten sanoi että kannattaa mennä sitten tujumpiin hoitoihin. Miehen sperma testattu, ei ole hänessä vikaa.
Tuttuni suositteli homeopatiaa endometrioosin hoitoon, ja kiinnostuin aiheesta. Luin paljon aiheesta. Menin luontaistuotekauppaan ja sieltä suositeltiin Pulsatillaa. Olen aloittanut jo käytön.
Onko kenelläkään kokemusta näistä "hoidoista", haluaisin kuulla kokemuksia. Kertokaa myös mikä homeopatia oli kyseessä ja oliko se jonkun hoidon tukena, vai auttoiko yksinään.

Uskon luontaisia lääkityksiä, saa ehdottaa myös muita valmisteita.

Ps. Jättäkää kommentoimatta, jos ette usko luontaisiin lääkityksiin ja ne on huuhaata teidän mielestä. Kiitos!

Niin, ja olemme kummatkin alle 30v, joten ikä ei ole syypää 🤪

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et saa lapsia. Tuolla kirjoitustaidolla ei kenenkään pitäisi lisääntyä. Olet todennäköisesti matalasti koulutettu ja työtön. Syö vain lisää niitä myrkkykapseleitasi niin et ainakaan tee yhtään kuluerää lisää tälle pallolle, kiitos.

Vierailija
42/50 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilisin ensin yksisarvishoitoa. Siinä laitetaan chakrat tasapainoon, mikä auttaa kaikenlaisiin vaivoihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kokeilisin Ayurvedista lääketiedettä. Sillä on kuitenkin tuhansien vuosien perinteet. Itse olen saanut apua moneen asiaan. Vaatii toki potilaaltakin vähän enemmän kuin pillerin tai tippojen nielemistä, usein täytyy esim. muuttaa ruokavaliota jotta kehon energiat tasapainottuu.

samoja kokemuksia lähipiirissä tämän ayurvedan kanssa. Yksi lapsettomaksi tuomittu ystävä on nyt kahden pienen lapsen onnellinen äiti pätevän konsultin avustuksella

Ai, alakerran Rami on myös ayurvedakonsultti.

Kyllä, hän käyttää "rojut torveen" -metodia.

Vierailija
44/50 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ap jo porsinut palstan ohjeilla??

Vierailija
45/50 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spermahan on naisen kehossa vieras eliö ja naisen keho vastustaa sitä luonnostaan. Sen vuoksi hedelmättömyyttä esiintyy oikeastaan vain pitkissä suhteissa, kun yhden illan suhteista hedelmöittyy lähes poikkeuksetta. Pitkissä suhteissa, missä sinut on pumpattu täyteen miehen spermaa, kehollasi on ollut reippaasti aikaa oppia vastustamaan kyseistä spermaa

Yleisesti ottaen voisi sanoa, että mitä kauemmas olet kulkenut luonnon tavasta (eli nainen elää omassa rauhassaan ja parittelee ehkä kerran viidessa vuodessa satunnaisen miehen kanssa), sitä vaikeampi sinun on hedelmöittyä. Joillakin nisäkäslajeilla myös kumppanin vaihtelu eli spermakilpailu edistää hedelmällisyyttä. Luonto vastustaa hedelmätöntä seksiorjuutta, eli parisuhdetta ja avioliittoa, syystä

Elikkäs, jätä miehesi ja muuta asumaan itseksesi. Sitten parin vuoden kuluessa valitset luonnostaan itsellesi sopivimman hedelmöittäjän. Se ei mitä suurimmalla todennäköisyydellä ole se mies, joka on vaatinut sinut syömään steroideja ollaksesi parempi seksiorja. Lääkärit voit myös unohtaa. Luonto osaa nämä asiat paremmin kuin yksikään naisen kehoa manipuloiva ja teollistava "rodunjalostaja"

Samoin kuukautiskivut ja muut vaivat paranevat esimerkiksi Maria Nordinin opeilla. Lääketeollisuus vie rahasi, terveytesi ja ihmisyytesi. Tsemppiä

Vierailija
46/50 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spermahan on naisen kehossa vieras eliö ja naisen keho vastustaa sitä luonnostaan. Sen vuoksi hedelmättömyyttä esiintyy oikeastaan vain pitkissä suhteissa, kun yhden illan suhteista hedelmöittyy lähes poikkeuksetta. Pitkissä suhteissa, missä sinut on pumpattu täyteen miehen spermaa, kehollasi on ollut reippaasti aikaa oppia vastustamaan kyseistä spermaa

Yleisesti ottaen voisi sanoa, että mitä kauemmas olet kulkenut luonnon tavasta (eli nainen elää omassa rauhassaan ja parittelee ehkä kerran viidessa vuodessa satunnaisen miehen kanssa), sitä vaikeampi sinun on hedelmöittyä. Joillakin nisäkäslajeilla myös kumppanin vaihtelu eli spermakilpailu edistää hedelmällisyyttä. Luonto vastustaa hedelmätöntä seksiorjuutta, eli parisuhdetta ja avioliittoa, syystä

Elikkäs, jätä miehesi ja muuta asumaan itseksesi. Sitten parin vuoden kuluessa valitset luonnostaan itsellesi sopivimman hedelmöittäjän. Se ei mitä suurimmalla todennäköisyydell

Hih, mitä huuhaata.

Vierailija
47/50 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elikkäs, jätä miehesi ja muuta asumaan itseksesi. Sitten parin vuoden kuluessa valitset luonnostaan itsellesi sopivimman hedelmöit

Ei, vaan totuus. Nainen on luonnollinen rodunjalostaja, ja mitä enemmän miehet pyrkivät tätä luontoa vastaan toimimaan, "domestikoimaan" naista eli pumppaamaan tätä täyteen vain omaa spermaansa, sitä vaikeammaksi lapsen saanti muuttuu. Lääketeollisuuden kuvioon mukaan ottaminen, eli naisen huumaaminen ja kemiallinen manipulointi, tekee siitä vain vaikeampaa ja vaikeampaa. Jos se onnistuu, lapsi indoktrinoidaan suoraan lääketeolliseen pahoinpitelyyn ja tämän koko elämä tulee olemaan koe-eläimenä toimimista

Luonnon olosuhteissa suurin osa koiraista ei pääse koskaan parittelemaan ja alfat parittelevat satunnaisesti, kun naaras on halukas. Lääketeollisuus on tavallaan rankaisu pahoille ihmisille ja heidän jälkeläisilleen

Vierailija
48/50 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kokeilisin Ayurvedista lääketiedettä. Sillä on kuitenkin tuhansien vuosien perinteet. Itse olen saanut apua moneen asiaan. Vaatii toki potilaaltakin vähän enemmän kuin pillerin tai tippojen nielemistä, usein täytyy esim. muuttaa ruokavaliota jotta kehon energiat tasapainottuu.

Mitä ovat kehon energiat? Miten niitä mitataan?

Vierailija
49/50 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehoenergiamittarilla tietenkin, niitä myydään luulotuotekaupoissa hintaan 299€ (ei sis. paristoja).

Vierailija
50/50 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko niistä hiilidioksidipäästöjä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi