Tunteeko kukaan Teroa Vantaalta?
Oltiin samaan aikaan Pori Jatseissa. Ja taisi käydä pieni vahinko...
Tero, ole mies ja tunne vastuusi!
Terveisin Minna Espoosta. Tiedät kyllä kuka!
Kommentit (44)
Oletko varma, että sanoi oikean etunimensä?
Eikö kukaan tosiaan tunne Teroa Vantaalta?
Minna
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:54"]
Eikö kukaan tosiaan tunne Teroa Vantaalta? Minna
[/quote] Kannattaa ehkä ensi kerralla ottaa se vastapuolen numero itse. Ja laita vaikka suomi24:een tämä ilmoitus, saat vähän enemmän vastauksia.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 09:40"]
Eikö kukaan tunnista Teroa? Terolla on minun puhelinnumero, pyytäkää soittamaan.
ap Minna
[/quote]Olisi se jo soittanut jos haluaisi. Taisi olla huonot kyydit...
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:54"]
Eikö kukaan tosiaan tunne Teroa Vantaalta? Minna
[/quote] Kannattaa ehkä ensi kerralla ottaa se vastapuolen numero itse. Ja laita vaikka suomi24:een tämä ilmoitus, saat vähän enemmän vastauksia.
[/quote]
Tero antoi numeron mutta se ei toimi.
M
"Taisi käydä pieni vahinko"? Siis kävikö se vahinko vai ei? En minä turhaan sinulle soita.
Tunnen kuvaukseen sopivan teron mut sil piuhat poikki.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 21:06"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:54"] Eikö kukaan tosiaan tunne Teroa Vantaalta? Minna [/quote] Kannattaa ehkä ensi kerralla ottaa se vastapuolen numero itse. Ja laita vaikka suomi24:een tämä ilmoitus, saat vähän enemmän vastauksia. [/quote] Tero antoi numeron mutta se ei toimi. M
[/quote] Oiskohan ihan tahallaan antanut jonkun mikälie numeron.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 09:40"]
Eikö kukaan tunnista Teroa? Terolla on minun puhelinnumero, pyytäkää soittamaan.
ap Minna
No vttu on kai noita Teroja ja Terskojakin koko Vantaa täynnä. Who cares? Saiko Tero pesää ja nyt olet paksuna.
Minimaalisilla tiedoilla yritetään onkia.
[/quote]
Mä tunnen eunukki Teron. Ei se se varmaan ollut sun karva pesällä, kun eihän sen vehkeet ees toimi.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 21:15"]
"Taisi käydä pieni vahinko"? Siis kävikö se vahinko vai ei? En minä turhaan sinulle soita.
[/quote]
Jos ei käry käy niin säästyy elareilta. Toimimattomaan Numeroon saattaa olla syynsä.
Tuntemani Tero Vantaalta pysyy kyllä maan alla, mikäli ap:lla ei ole parempaa kerrottavaa.
Pitääkin kertoa teron ja mikon vaimoille..
Moi Minna, mä oon oikeesti Jyväskylästä ja naimisissa eikä mun nimi todellakaan ole Tero. Mut kiitti hyvistä kyydeistä, pärjäile ja tsemppiä.
Heh, tunnen täysin kuvaukseen sopivan teron, mutta asuu siinä ikean takana.
Tero, olet säälittävä luuseri!!!
Minna