Söin ihanan pakastepitsan ja join kaksi lasia viiniä. Mitäänkään kysyttävää?
Kommentit (24)
No niinhän se olikin! Ja onnen kruunaa palstalle pääsy.
Mikäs tuo sana mitäänkään tarkoittaa?
Kait se oli dr. Oetkerin pizza sentään?
Minä syön lakritsijäätelöä ja juon viiniä tässä. Haluatko kysyä minulta jotain ap?
Oliko hyvvöö? Tuliko hyvä kekkuli?
Oliko Pizza Vegetale? Se vähän tuunattuna on kyllä hyvää!
4, ei mitään, ajattelin vain jotenkin lieventää viestiäni, koska arvelin, että tuskin mun touhut ketään kiinnostaa.
5 & 6, toki oli Tohtori Ötkerin pitsa, mutta erikoisen hyvä mielestäni, sellainen kera kahden juuston, mausteisen makkaran sekä peston. Nami!
7, haluan. Eikö se lakujätski ole hitusen liian makeaa? Jos kuitenkaan ei, juotko myös makeahkoa valkoviiniä?
8, oli ihan uskomattoman hyvää, etenkin hyvän kirjan kera nautittuna. Ja täytyy myöntää, että viini tuli nautittua sen verran äkkiä, että kyllä tuntuu.
9, koska en jaksa tehdä aina itse ja koska mulla on salainen pakkomielle pakastepitsojen syömiseen.
10, täytyy kokeilla!
Tiesitkö, ettei italialainen juo koskaan punaviiniä pizzan kanssa? Ne juo olutta!
Oliko hyvää? Mun tekis mieli sellasta motzarella pakastepizzaa! ja viiniä! Tulee vasta maanantaina rahaa.. Joten näkkäriä ja vettä näillä näkymin.. Noh, ens viikonloppuna sit!
13, en tiennyt, mutta itsekin nuorena join aina olutta pitsan kera. Nykyisin en niin välitä oluesta ja aina, jos mahdollista, valitsen viinin ja mieluiten espanjalaisen.
14, tämä nimenomainen mainitsemani tai sitten perus-salami-dr.oetker, siitä tulee uunissa nätimpi.
15, sitten se vasta maistuukin, kun on ensin joutunut odottamaan!
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 18:09"]
Tiesitkö, ettei italialainen juo koskaan punaviiniä pizzan kanssa? Ne juo olutta!
[/quote]
Valkoviiniä tai olutta. Ei tietenkään punkkua!
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 18:12"]
15, sitten se vasta maistuukin, kun on ensin joutunut odottamaan!
[/quote]
Hyi yäk.
Minäkin juon valkkaria ja syön itsetehtyä vuokaruokaa (perunaa, tomaattia, sipulia, paljon mausteita mausteita, soijarouhetta). Mmmm.
Kaikille tähän asti vastaamattomille tiedoksi, että tein kyllä sen etikettirikkeen, että join nimenomaan punaviiniä.
Ei. Kuulostaa ihanalta! :)