Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä jos iskee serkkunsa tietämättä että se on serkku!

Vierailija
21.08.2014 |

Iskee vaikka ravintolassa ja jatkot etc.

Jos tulis raskaaksi ja vasta myöhemmin selviäis tuo sukulaisuussuhde.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa mennä naimisiinkin.

Vierailija
2/31 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aika jännää ja vähän tuhmaa, hih.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, vihkipallille vain!

Vierailija
4/31 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hui.

Vierailija
5/31 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan sallittua vaikka onkin taboo Suomessa. Yllättävän paljon on tälläisiä serkku-serkku pareja. Eivät vaan huutele ympäriinsä kun ihmiset tuomitsevat jyrkästi.

Vierailija
6/31 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka et tunne serkkujasi?

Vierailija
7/31 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siinä joku kiihottaa hieman, kun olisi hieman tuhmaa?

Vierailija
8/31 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ei muka tuntisi omaa serkkuaan? Onko se naamioitunut Jussi Lammeksi?

Vierailija
9/31 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos iskee äitinsä tietämättä että se on äiti? Tai isä? Tai apinan tietämättä, että se on apina?

Vierailija
10/31 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden parin ja he ovat serkuksia. Onhan se aika.. Kauheaa?? :D Miettii vaikka että minun ja siskon lapset alkaisivat joskus seurustelemaan ja vääntämään lapsia...

Vierailija
11/31 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä esim. en tuntisi isän puolen serkkuja jos tulisivat vastaan. Oon nähny viimeks lapsena niitä.

Vierailija
12/31 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tunne ketään isäni puolelta. Niin ja eikös Oskari Katajisto ollut naimisissa serkkunsa kanssa?

Vierailija
13/31 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 22:34"]Tiedän yhden parin ja he ovat serkuksia. Onhan se aika.. Kauheaa?? :D Miettii vaikka että minun ja siskon lapset alkaisivat joskus seurustelemaan ja vääntämään lapsia...

[/quote]

Toivottavasti et ole ystäväni. Sillä jos häiritsee puhu ja sano suoraan..

Vierailija
14/31 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 22:37"][quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 22:34"]Tiedän yhden parin ja he ovat serkuksia. Onhan se aika.. Kauheaa?? :D Miettii vaikka että minun ja siskon lapset alkaisivat joskus seurustelemaan ja vääntämään lapsia...

[/quote]

Toivottavasti et ole ystäväni. Sillä jos häiritsee puhu ja sano suoraan..

[/quote] Toivottavasti en! Ei ole mikään ystävä, tuttu vaan. Ja sairasta puuhaa. Vaikka ihmiset sanoo että "ihanaa kun ootte löytäny toisenne" niin eihän kukaan sitä tarkoita :D hyi hitto.

Vierailija
15/31 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen naimisissa serkkuni kanssa =) Ja ihan tietoisesti alettu suhde. Onhan se outoa, mutta tuntui omituiselta kieltää molemminpuoliset tunteemme vain jonkin kaukaisen sukulaisuussuhteen takia. Emme lapsina olleet paljon tekemisissä. Kaksi lastakin meillä on :)

Vierailija
16/31 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itsekään ollut läheinen serkkujen kanssa mutta ajatus siitä että olisi romanttinen suhde.. Ihan sairasta. Kuvottaa. Sun anoppi on sun täti. Oksettavaa.

Vierailija
17/31 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 22:34"]

Minä esim. en tuntisi isän puolen serkkuja jos tulisivat vastaan. Oon nähny viimeks lapsena niitä.

[/quote]

Olisko niillä isän puolen serkuilla kuitenkin jotenkin etäisesti tuttu sukunimi? Kysytäänkö kuitenkin nimi ennen kuin hypätään vällyjen alle?

No, jos on pelti kiinni, niin voihan sitä hairahtua vaikka joulupukin petiin : ) Se oliskin mahtavaa, jos tulis raskaaksi joulupukille !

Vierailija
18/31 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva selittää lapsille, että isi ja äiti on serkuksia! Sehän ei ole sairasta!

Vierailija
19/31 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voi olla, että elää serkkunsa, jopa ehkä puolisisaruksensa kanssa tietämättä sukulaissuhteesta. Kun on tapauskia, että isästä ei ole selvyyttä ja ei välttämättä lasten äidit keskustele siitä, kuka isä on. Eikös briteissä paljastunut joku aika sitten tapaus, että sisarukset olivat vähällä mennä naimisiin? 

Ei minunkaan lapset tunne serkkujaan, kun isän puolelta niitä on niin paljon eikä olla tekemisissä. Mutta nimeltä tiedetään kuitenkin kaikki. 

Vierailija
20/31 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 22:38"]

No itse olen naimisissa serkkuni kanssa =) Ja ihan tietoisesti alettu suhde. Onhan se outoa, mutta tuntui omituiselta kieltää molemminpuoliset tunteemme vain jonkin kaukaisen sukulaisuussuhteen takia. Emme lapsina olleet paljon tekemisissä. Kaksi lastakin meillä on :)

[/quote]

Ei serkku kyllä kovin kaukainen ole. Toiset isovanhemmat ovat kuitenkin yhteiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan