Menee hermot exään
Eli tilanne on tämä: Ex avomieheni on ilmeisesti jo pitemmän aikaa jaellut numeroani joillekin kavereilleen, koska minulle on alkanut tulla soittoja silloin tällöin yleensä viikonloppuisin vieraista numeroista. Soitot tulevat aamuyöstä suunnilleen kun baarit sulkeutuneet. En ole soittoihin vastannut koska puhelin on äänettömällä ja nukun silloin. Ennen minulle ei tullut soittoja vieraista numeroista niin ihmetyttää vaan miksi aina kun exä on ollut juomassa alkaa viimeistään siitä seuraavana vkl tulla soittoja..
Kommentit (5)
Siitä tiedän koska hän soitti itse minulle silloin kun oli juomassa lapsemme asioista.. Tulevista tapaamisista ym.
Mitä tekisitte tässä tilanteessa? Ap
Vaihda numerosi ja laita se salaiseksi, osta prepaid jonka numeron annat exälle jonka kautta hän voi pitää yhteyttä. Samalla huomaat jos hän todellakin levittää numeroasi muille.
ettekö vaihtaisi numeroa ja kieltäytyisi antamasta uutta ja soittelisi jatkossa hälle asiat tuntemattomalla? sovitte asiat naamakirjan ja säpon kautta.
En ne soittajat miehesi kavereita ole, vaan se kirjoittaa numerosi ja tarjoamasi "palvelut johonkin baarin vessan seinälle.
Mua hämmästyttää, mistä tiedät, milloin exäsi on baarissa?