Instagram - Kysy, vastaa
Hei! Liityin Instagramiin jokin aika sitten ja monien kanssa on tullut sen jälkeen puheeksi kyseinen palvelu. Tuntuu että jokaisella siellä olevalla tai sinne rekisteröitymistä harkitsevalla on aiheesta jotain kysyttävää, joko toiminnoista, tavoista, muusta. Tässä ketjussa kysykää jos jotain kysyttävää on, vastaa jos tiedät jonkun kysymykseen vastauksen! Itsekin voin vastailla kaikkeen mihin osaan, itse olen tykästynyt palveluun ja olen osannut ainakin pääasiassa vastata tuttujen kysymyksiin. :)
Kommentit (93)
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 21:59"]Mistä saan käyttäjätunnukseni kun en sitä muista
[/quote]
Sähköpostistasi ?
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 18:29"]Ensin puhuitte instagramista ja nyt jostain webstagramista, siis missä me nyt mennään? :-o
[/quote] Webstagram on instagramin nettiversio, joskin vain sovelluksella voi ladata kuvia
Miten näkee puhelimella kaikki tykkääjät? Jos tykkääjiä yli sata niin kaikki ei näy. Haluaisin seurata tyttöni instsgrammia että keitä siellä käy mutta en näe kaikkia
Mistä saan käyttäjätunnukseni kun en sitä muista
Miten instasta saa pois sen et jos menee toiselle käyttäjätilille nii miten saa poistettuu sen tykkäykset sillee et ku oon eri käyttäjäl ku viimeks nii nyt sen tykkäykset ja kommentit tulee tähä vaik oon eri käyttäjällä? AUTTAKAA PLIIS
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 21:58"]
Miten näkee puhelimella kaikki tykkääjät? Jos tykkääjiä yli sata niin kaikki ei näy. Haluaisin seurata tyttöni instsgrammia että keitä siellä käy mutta en näe kaikkia
[/quote]
Kyllä mä ainakin puhelimella näen omista kuvistani kaikki tykkääjät. Klikkaan siitä kuvan alapuolelta kohtaa "XXX tykkää tästä" ja siitä sitten tulee listä kaikista ketkä kuvasta ovat tykänneet. Läppärillä ei tämä onnistu, mutta puhelimella kyllä.
Miten löytäisin hyviä ja etsittyjä hashtagejä? Ois jees, jos mun kuvia näkis muutkin kuin kaverit :)
Mikäli yksityisessä kuvassa käyttää #hästägejä, näkevät ne muutkin (hästägin kautta) kuin ne, jotka olet hyväksynyt kaveriksesi.
Ne saa asetuksista sieltä näppäimet;)
Voinko jakaa instagram-kaverin kuvia jollakin lailla esim. muille ig-kavereilleni tai faceen?
Mistä johtuu, että siihen ig etusivulle tai siihen missä on ne uusimmat kavereiden julkaisut nii sinne tulee jonkun IHAN randomin julkaisu, ei siis kenenkään kaverini. Eikä kenenkään ketä seuraan. En ole mikään 50v vanhus joka ei osaa käyttää ig joten huomaan kyllä ketä seuraan ja ketä en. Joten miksi siihen tulee lavereideni kuvien sekaan joku ihan random tyypin julkaisu?!
Yksityisen viestejä voi lähettää.
Kännykkäni on Iphone 5c, Instagram ei lataa vaikka yritän kovasti.. Minulla on tilaakin niin paljon että huhhuh mitä tekisin??
Itselläni ei näy tiettyä henkilöjä seuraajissa, mutta hänen tilillään olen hänen seurattavissa. Pitäisi mielestäni tällöin näkyä minun seuraajissa, vai ?
Voiko Instagramiin ladata kuvia niin, etteivät ne tule näkyviin seuraajien etusivulle? Haluaisin julkaista pari kasvokuvaa itsestäni, jotta uudet tuttavuudet saisivat tietää paremmin, minkä näköinen olen, mutta en tosiaan haluaisi seuraajieni näkevän automaattisesti niitä, kun kuitenkin suuri osa seuraa mua vain julkaisemieni luonto- ja maisemakuvien takia.
Minua kiinnostaa ,näkyykö esimerkiksi lasten kuvat muillekin , kuin lähiomaisillle+
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa ,näkyykö esimerkiksi lasten kuvat muillekin , kuin lähiomaisillle+
Kyllä, ellet ole muuttanut asetuksista tiliäsi yksityiseksi. Mutta vaikka tilisi olisi julkinen, kuviasi on aika vaikea satunnaisen käyttäjän löytää, jos et ole laittanut hashtageja.
Microsoft puhelimeni näyttää yläpalkissa kun Instagramiin tulee seuraamispyyntö. Kuitenkin kun kirjaudun instagramiin niin en pyyntöä löydä mistään! Vaikka klikkaan sydänlogoa jonka takana pyyntö pitäisi olla niin siellä ei sitä olekaan. Olen saanut pyyntöjä jo useammalta kaverilta enkä pysty hyväksymään kun ne katoavat:( Aluksi tätä ongelmaa ei ollut mutta nyt n. kuukauden ajan. Olen kokeillut poistaa sovelluksen ja hakea sen uudelleen mutta edelleenkään ei auta.
Mulla on vähän jännä kysymys :
Tuleeks instagram ikinä lumialle? Itellä on lumia, ja siihen saa vaan sen kälysen instagram betan, jolla ei edes videoita pysty ottamaan. Ois tosi kiva, jos instagram saatais joskus myös lumialle, koska aika moni käyttäö lumiaa, ja tahtois aidon instagramin.