Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Instagram - Kysy, vastaa

Vierailija
21.08.2014 |

Hei! Liityin Instagramiin jokin aika sitten ja monien kanssa on tullut sen jälkeen puheeksi kyseinen palvelu. Tuntuu että jokaisella siellä olevalla tai sinne rekisteröitymistä harkitsevalla on aiheesta jotain kysyttävää, joko toiminnoista, tavoista, muusta. Tässä ketjussa kysykää jos jotain kysyttävää on, vastaa jos tiedät jonkun kysymykseen vastauksen! Itsekin voin vastailla kaikkeen mihin osaan, itse olen tykästynyt palveluun ja olen osannut ainakin pääasiassa vastata tuttujen kysymyksiin. :)

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tilisi olisi yksityinen, kuvat löytyvät Googlen kuvahausta, kun kirjoittaa käyttäjänimen.

Vierailija
22/93 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatiiko I:n käyttö älypuhelimen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 22:42"]

[/quote]

Ymmärtääkseni vaatii. Koneella voi myös kirjautua instagramiin, mutta mä en ole ainkaan onnistunut esim. lisäämään kuvia suoraan koneelta.

Vierailija
24/93 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 22:11"]

Miksi ihmeessä pitäisi olla sekä Instassa että Twitterissä, tai miksi olla kummassakaan?

[/quote]

Ei pidä olla, mutta saa jos haluaa. :)

Vierailija
25/93 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi anonyymi instatili, ja lataisin sinne kuvia niin etten näytä naamaani eli en halua levitellä tietojani enkä tulla tunnistettavaksi, niin miten niiden muiden käyttäjien kommenttien laita? Tuleeko ne suoraan sinne kuvien kommentteihin, vai jääkö ne sinne näkyviin ennenkuin hoksaan tai ehdin poistaa ne? Esimerkiksi jos olen reissussa enkä pääse käsiksi instatiliini vaikka päivään pariin? 

Mietin vaan että jos joku puolituttu osuu siihen mahdolliseen tiliini, ja tulee sinne kännihuuteleen että hei "Mikkisen Minni-Iines", tunnistin sinut tuosta laukustasi, että säkin olet täällä! Eli onko siellä vaihtoehtoja että kaikki kommentit heti näkyviin vai oman moderointini kautta ainoastaan?

Vierailija
26/93 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta logomerkkistä luksustuotetta voi saada mahtumaan yhteen instagram-kuvaan?

Vierailija
27/93 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 15:41"]Jos minulla olisi anonyymi instatili, ja lataisin sinne kuvia niin etten näytä naamaani eli en halua levitellä tietojani enkä tulla tunnistettavaksi, niin miten niiden muiden käyttäjien kommenttien laita? Tuleeko ne suoraan sinne kuvien kommentteihin, vai jääkö ne sinne näkyviin ennenkuin hoksaan tai ehdin poistaa ne? Esimerkiksi jos olen reissussa enkä pääse käsiksi instatiliini vaikka päivään pariin? 

Mietin vaan että jos joku puolituttu osuu siihen mahdolliseen tiliini, ja tulee sinne kännihuuteleen että hei "Mikkisen Minni-Iines", tunnistin sinut tuosta laukustasi, että säkin olet täällä! Eli onko siellä vaihtoehtoja että kaikki kommentit heti näkyviin vai oman moderointini kautta ainoastaan?

[/quote]

Kommentit tulee heti näkyviin. Ei varmaan kannata liittyä sosiaaliseen mediaan jos on niin kamalaa että tulisi tunnistetuksi..

Vierailija
28/93 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 15:44"]Kuinka monta logomerkkistä luksustuotetta voi saada mahtumaan yhteen instagram-kuvaan?

[/quote]

Mun enkka on 86.

Vierailija
29/93 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 22:53"][quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 22:42"]

[/quote]

Ymmärtääkseni vaatii. Koneella voi myös kirjautua instagramiin, mutta mä en ole ainkaan onnistunut esim. lisäämään kuvia suoraan koneelta.

[/quote]Vaatii. Instagram ei ole ns. nettipalvelu vaan nimenomaan sovellus.

Vierailija
30/93 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 15:54"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 15:44"]Kuinka monta logomerkkistä luksustuotetta voi saada mahtumaan yhteen instagram-kuvaan?

[/quote]

Mun enkka on 86.

[/quote]

Heitit sitten kaikki Känelin & Tioorin meikit kehiin? ;D

Vierailija
31/93 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 15:53"]

Kommentit tulee heti näkyviin. Ei varmaan kannata liittyä sosiaaliseen mediaan jos on niin kamalaa että tulisi tunnistetuksi..

[/quote]

Jos haluan jakaa vain ostamiani vaatteiden ja asusteiden kuvia, ilman että näytän naamaa. Vaikka toisaalta Suomi on niin pikkuruinen maa että on mahdollista että joku tunnistaa tai tietää minut, silti en halua että sinne tulee porukkaa huutelemaan ja ihmettemään että mistä olen rahat ostoksiini saanut. 

Toisaalta jos en näyttäisi naamaa, niin kaikki kuvittelisi että minulla on joku ruma pallinaama jota pelkää petolinnutkin.

Vierailija
32/93 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jas stalkkaa julkista tiliä niin näkeekö sieltä ketä siellä käy jos itse ei ole rekisteröitynyt?

Vierailija
33/93 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 15:53"]

[/quote]

Jos haluan jakaa vain ostamiani vaatteiden ja asusteiden kuvia, ilman että näytän naamaa. Vaikka toisaalta Suomi on niin pikkuruinen maa että on mahdollista että joku tunnistaa tai tietää minut, silti en halua että sinne tulee porukkaa huutelemaan ja ihmettemään että mistä olen rahat ostoksiini saanut. 

Toisaalta jos en näyttäisi naamaa, niin kaikki kuvittelisi että minulla on joku ruma pallinaama jota pelkää petolinnutkin.

[/quote]

Voit laittaa tilin yksityiseksi, jolloin vain hyväksymäsi seuraajat näkee kuvasi.

Vierailija
34/93 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 16:25"]Jas stalkkaa julkista tiliä niin näkeekö sieltä ketä siellä käy jos itse ei ole rekisteröitynyt?

[/quote]

Ei näe. Vaikka olisit rekisteröitynyt, mutta et ala seuraamaan sitä tiliä etkä kommentoi tai tykkää kuvista, niin kukaan ei näe että kuka on käynyt katsomassa tiliä.

Ap

Vierailija
35/93 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 16:28"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 16:25"]Jas stalkkaa julkista tiliä niin näkeekö sieltä ketä siellä käy jos itse ei ole rekisteröitynyt?

[/quote]

Tämähän on hyvä. Nyt voin käydä useamman kerran katsomassa näyttämättä stalkkerilta.

Ei näe. Vaikka olisit rekisteröitynyt, mutta et ala seuraamaan sitä tiliä etkä kommentoi tai tykkää kuvista, niin kukaan ei näe että kuka on käynyt katsomassa tiliä.

Ap

[/quote]

Vierailija
36/93 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi monen kuvan viereen ilmestyy kaiken maailman hölynpölyä eri kielillä ja niitä ilmeisesti linkitetään ja vinkataan muille? Tai sitten yrittävät kaupata feikkituotteita?

Vierailija
37/93 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 13:00"]

[/quote]

Ap

[/quote]

Väärin. Webstagrammiin sisäänkirjautumalla näkee, kuka in käynyt katsomassa oman Instagram-tilin kuvia.

[/quote]

onko totta?!?

Vierailija
38/93 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 18:16"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 13:00"]

[/quote]

Ap

[/quote]

Väärin. Webstagrammiin sisäänkirjautumalla näkee, kuka in käynyt katsomassa oman Instagram-tilin kuvia.

[/quote]

onko totta?!?

[/quote]

Vierailija
39/93 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin puhuitte instagramista ja nyt jostain webstagramista, siis missä me nyt mennään? :-o

Vierailija
40/93 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vakava tuote-asetteluongelma instagramiin, voitteko auttaa? Miten tekisitte katu-uskottavan ja kehuja kerjäävän asetelman näistä tuotteista alle tunnissa; Vuittonin logotuote eli joko huivi tai laukku, Chanelin meikkituote tai tuoksupullo ja joko Chanelin rantasandaalit tai pikkulaukku, joku merkkiranneke kuten Hermes tai Tiffanys, ja sitten pitäisi saada mahtumaan 1-2 kukkapuskaa, jotain kalliin näköistä viiniä, mahdollisesti viinilasi tai shampanjalasi, ja vaihtoehtoisesti tuoksukynttilä tai macaronleivos. Viiniä tai kuoharia en aio avata jotta näyttäisi kalliimmalta, joten voisiko siihen lasiin laittaa jotain muuta? Olisiko vielä yhdet kaula- tai korvakorut liikaa tuossa? Lemmikkikoirani ei taida enää kuvaan mahtua?

Mistä te alottaisitte ja minkä ympärille rakentaisitte tuon? Mitä värejä kannattaisi käyttää? Entä mitä muita hässejä #blondewildsexyfinnishgirl ja #myluxurybrandsponsor lisäksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi