Raskauspahoinvointi
Millä viikolla teillä se alkoi, jos alkoi? Miten voimakasta oli?
Kommentit (11)
Alkoi 6 viikolla ja kesti siihen 12 viikkoon asti. Pojan kanssa voimakkaasti 2 viikkoa ja tytön kanssa pientä lähes koko päivän 6 viikkoa.
Mulla alkoi myös kuudennella viikolla, eka lievänä ja sit viikot 7-9 saikin halailla pyttyä ahkerasti. Viikkoon 11 mennessä katosi kokonaan.
etova olo oli pitkin päivää, varsinkin aamuisin tai jos maha pääsi ihan tyhjäksi. Loppui jossain kolmannella kuulla..? ratkaisu oli syödä vähän ja usein. Rahka, suolakeksit, ym mainioita. en oksentanut kertaakaan. Tuollainen taitaa olla se yleisin rask.pahoinvoinnin muoto..?
Alkoi ehkä kuudennella viikolla. Seitsemännen lopussa (tällä viikolla) aivan järkyttävää! Siis kamala etominen. Vielä en ole oksentanut.
Jännän monella viikko 6 on ollu ratkaiseva. Se alkaa täällä lauantaina. Nyt on vaan koko ajan nälkä. Pottuja, ruisleipää, maitoa tekee mieli, ei yhtään makeaa. Alan ymmärtää miltä nälkäisestä koirasta tuntuu kun se puolustaa muristen ruokakuppiaan. :D AP
Ei liity pahoinvointiin, mutta onko muillakin kauhea nälkä alkuraskauden aikana?! :D Itsellä viikko 8 menossa ja jos ei okseta niin ruokaaaaaaaaa..
perus 13 viikkoa alussa mutta loppuraskaudesta se vähän palasi takaisin. jos ei syönyt ja juonut hyvin, se oli voimakasta että vaikka syöminen kuvottaa, se kyllä auttaa.
Mulla ei ollut pahoinvointia lähes ollenkaan mutta oon tottunut syömään pieniä aterioita useasti päivässä ja välipalat väleihin vielä, kai silläkin vaikutusta oli!
Tänään alkoi RV 6 ja torstaista asti oksennellut 3-10 kertaa päivässä-.- Mikään ei pysy sisällä ja olo on suht'kot heikko.
Itellä alkoi jo heti rv 5 alusta pahoinvointi ja oksensin viikkoon 12 asti ihan päivittäin, jouduin sairaalaankin nesteytykseen. Lääkäri sanoi ettei kuitenkaan syytä huoleen, että rankempikin pahoinvointi suht normaalia.
Oksensin toiselta kuulta synnärille asti kymmenisen kertaa päivässä