Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä teistä fyysisesti tuntuu, kun joku sanoo teille pahasti

Vierailija
21.08.2014 |

Olen 27v mies. Sanoin äsken vaimolleni hyvää yötä, sanoin kuinka rakastan. Hän toivotti takaisin. Olin hetken hiljaa ja kysyin hymyillen, että eikö olekin kiva kun hänellä alkaa huomenna loma, sitten voidaan puuhata kaikkea kivaa. Sitten hän sanoo vain: "voitsä olla hiljaa, mä yritän nukkua?!" Ja kääntää kylkeä.

Tuli heti helvetin surullinen olo. En tajunnut että hän jo yrittää nukahtaa, monesti jutellaan vielä ennen nukkumaan menoa.

Minulle tuli samanlainen pala kurkkuun kuin itkiessä, vaikkei itkettänytkään. Lisäksi alavatsassa tuntui sellainen kylmä sieppaus. Tosi voimakas fyysinen reaktio, kun toinen sanoo pahasti kun itse tarkoitti vain hyvää.

Tulipa paska fiilis. :(

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 21:20"]Minua ei voi enää sanoilla satuttaa, olen liian kovapintaiseksi tullut. Jos joku alkaa provosoimaan annan samalla mitalla takaisin.

[/quote]

Mulla on ihan sama juttu muualla. Esim töissä joudun usein olemaan ns työn puolesta ikävä, jolloin suunsoittoa tulee. Se pistää pahimmillaankin vain kiristelemään hampaita.

Mutta vaimoa, vanhempia, sisaruksia ja lähimpiä kavereita vastaan olen jotenkin aseeton, ja he pääsevät tällä tavalla puukottamaan panssarin läpi halutessaan.

Ap

Vierailija
22/96 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 07:35"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 07:31"][quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 06:28"]

Nyt vaimo tihrustaa itkua, minä valmistaudun töihinlähtöön. Joko ei oikeasti tajua sanoneensa pahasti tai sitten ei pidä sitä minään.

Ap

[/quote]

Nyt sinä olet se ilkeä. Oletko tyytyväinen?

[/quote]

No ei tämä kivalta tunnu, mutta ei kai ole tarkoituskaan. Metsä vastaa kuin sinne huudetaan jne. Miksi minun täytyy olla se joka pahoittaa mielensä? Keskustelu tuskin auttaisi mitään, kun tämä toinen ei edes tajua tehneensä mitään ihmeellistä.

Ap

[/quote]

Tämä voi olla sullekin kasvun paikka. :)

Kuullostat vähän lapselliselta ja herkkänahkaiselta. Itse joskus seurustelin herkkänahan mielensäpahoittajamiehen kanssa, ei siitä tullut yhtään mitään.

Tolla metsä vastaa- metodilla saat vain koston kierteen aikaiseksi ja kuset ainoastaan omille nilkoillesi, myöskin sahaat ainoastaan omaa oksaasi.

Olepa nyt mies äläkä hiiri ja kasvata munat ja lopeta tämä tappelu ja lapsellinen uhkailuleikki tähän.

Vaimosi oli väsynyt ja töksäytti pahasti, ANNA OLLA ,jumankeuta! Sinä se suhteen akka taidat olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 21:19"]

Ja nyt en saa unta itse kun jäi harmittamaan. Perkele.

Ap

[/quote]

Sinun naisella on suuremmat pallit!

Vierailija
24/96 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 21:19"]

Ja nyt en saa unta itse kun jäi harmittamaan. Perkele.

Ap

[/quote]

Sinun naisella on suuremmat pallit!

[/quote]

Ehkä se selittää, miksi se osaa olla noin kyrvästä.

Ap

Vierailija
25/96 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin sama tunne. Mutta ei se enää noin mitättömästä syystä tule, kun on 12 vuotta ollut elämäntapaloukkaajan kanssa.

Vierailija
26/96 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä mies vai marjanpoimija? Pidä akkas kurissa!

Vierailija
27/96 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 21:31"]Ootko sä mies vai marjanpoimija? Pidä akkas kurissa!

[/quote]

Aluksi ajattelin, että olipa möläytys. Mutta ehkä tässä on siteeksi totuutta. Täytyy varmaan lopettaa tällainen mukava jutustelu ja hömpöttely. On varmaan tottunut liiaksi. Alan vittuilemaan takaisin enkä puhu ylimääräisiä. Ehkä se on sitten tollekin kivempi niin.

Ap

Vierailija
28/96 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just äsken mietin ihan samaa..että,miten voi loukkaus tuntua fyysisenä kipuna. Mies just tokaisi äsken,että "sua saa hävetä kaupassa". Nyt makaa tuossa ihan jäätävän hiljaa,kun minä hiljenin tuosta lauseesta totaalisesti

ihan järkyttävän paha mieli tuli,kyse oli siitä kun olen sellainen eloisa ja en niin hillitty aina

kun innostun jostain varsinkin,ollaan nelikymppisiä ja tuo mies on sellainen jolle ulospäin näyttäminen on kaikki kaikessa.

tuntuu tosiaan,ettei Se pysty hyväksymään minua omana itsenä. Toki olen yrittänyt opetella olemaan hillitympi,muttei Se aina onnistu.

sori meni vähän ohi,mutta vastaus on juurikin samoja tunteita.

tsemppiä ap.jospa vaimo olisi aamulla paremmalla päällä,toki on ikävää jäädä itsekseen miettimään ja pyörittämään asioita.

Vierailija
29/96 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 vielä pahoittelut omituisesta kirjoitusasusta. Kännykällä koetan järkeviä ajatuksia saada tänne.

ps.minusta olisi ihanaa jos tuo mies höpöttelisi mulle jotakin

Vierailija
30/96 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 12:23"][quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 07:35"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 07:31"][quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 06:28"]

Nyt vaimo tihrustaa itkua, minä valmistaudun töihinlähtöön. Joko ei oikeasti tajua sanoneensa pahasti tai sitten ei pidä sitä minään.

Ap

[/quote]

[/quote]

No ei tämä kivalta tunnu, mutta ei kai ole tarkoituskaan. Metsä vastaa kuin sinne huudetaan jne. Miksi minun täytyy olla se joka pahoittaa mielensä? Keskustelu tuskin auttaisi mitään, kun tämä toinen ei edes tajua tehneensä mitään ihmeellistä.

Ap

[/quote]

Tämä voi olla sullekin kasvun paikka. :)

Kuullostat vähän lapselliselta ja herkkänahkaiselta. Itse joskus seurustelin herkkänahan mielensäpahoittajamiehen kanssa, ei siitä tullut yhtään mitään.

Tolla metsä vastaa- metodilla saat vain koston kierteen aikaiseksi ja kuset ainoastaan omille nilkoillesi, myöskin sahaat ainoastaan omaa oksaasi.

Olepa nyt mies äläkä hiiri ja kasvata munat ja lopeta tämä tappelu ja lapsellinen uhkailuleikki tähän.

Vaimosi oli väsynyt ja töksäytti pahasti, ANNA OLLA ,jumankeuta! Sinä se suhteen akka taidat olla.

[/quote]

Viisaita sanoja.

Mutta tästä mä juuri pyrin eroon. Olen mielestäni monin verroin enemmän "akka", jos annan puolison vittuilla minulle ja antaa vaan asian olla, "olla mies ja olla välittämättä pienistä" tms

Hän tietää kyllä heikot kohtani, myönnän pahoittavani mieleni nimenomaa läheisten kanssa. Tämä liittyy varmaan siihen, että olen normaaleissa kanssakäymisissä asiallinen, hillitty jne. Sitten kun "lasken suojauksen" ja tykkää halailla, höpötellä ja "lässyttää" rakkaan ihmisen kanssa niin tuollaisista vastauksista tulee niin paha olo ettei voi sanoin kuvata. Ja vaimoni tosiaan tietää tämän mutta näköjään haluaa silti pahoittaa mieleni.

Tässä tilanteessa miehen työ on mielestäni jättää toinen kiukuttelemaan keskenänsä ja etsiä sellaista seuraa, joka ymmärtää tämän heikkouteni eikä käytä sitä minua vastaan. Tai sitten olla yksin.

Ap

Vierailija
31/96 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 21:45"]21 vielä pahoittelut omituisesta kirjoitusasusta. Kännykällä koetan järkeviä ajatuksia saada tänne.

ps.minusta olisi ihanaa jos tuo mies höpöttelisi mulle jotakin [/quote]

Kiitos sinulle :)

Ehkä seuraavassa elämässä valitaan kumppanimme paremmin.

Ap

Vierailija
32/96 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 07:35"]

Ap

[/quote]

[/quote]

Ap

[/quote]

Eli vaimosi on pahoittanut mielesi tarkoittamatta sitä. Sinä pahoitat vaimosi mielen tahallasi. Olet inhottava ihminen.

Vierailija
33/96 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 21:31"]Ootko sä mies vai marjanpoimija? Pidä akkas kurissa!

[/quote]

Aluksi ajattelin, että olipa möläytys. Mutta ehkä tässä on siteeksi totuutta. Täytyy varmaan lopettaa tällainen mukava jutustelu ja hömpöttely. On varmaan tottunut liiaksi. Alan vittuilemaan takaisin enkä puhu ylimääräisiä. Ehkä se on sitten tollekin kivempi niin.

Ap

[/quote] no jos nyt ensin kokeilisit aamulla sitä ihan perinteistä puhumista. Kerrot kuinka paskan olon vaimo aiheutti ja mietitte miten vastasuudessa hän voisi toimia

Vierailija
34/96 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 13:07"][quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 07:35"]

Ap

[/quote]

[/quote]

Ap

[/quote]

Eli vaimosi on pahoittanut mielesi tarkoittamatta sitä. Sinä pahoitat vaimosi mielen tahallasi. Olet inhottava ihminen.

[/quote]

En usko että 8 vuotta yhdessä olleet ihmiset pystyvät todella pahoittamaan toistensa mielen vahingossa, varsinkaan tällä määrällä keskustelua jota asiasta on käyty. Luulen että vaimo saa tästä pikemminkin jotain kiksejä.

Ap

Vierailija
35/96 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 21:31"]Ootko sä mies vai marjanpoimija? Pidä akkas kurissa!

[/quote]

Ap

[/quote] no jos nyt ensin kokeilisit aamulla sitä ihan perinteistä puhumista. Kerrot kuinka paskan olon vaimo aiheutti ja mietitte miten vastasuudessa hän voisi toimia

[/quote]

Onhan tässä jo puhuttu tarpeeksi. Sehän se taisi ongelma ollakin.

Ap

Vierailija
36/96 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt juttelette ihan kaikessa rauhassa asiasta ja muistiin mieltä painavista jutuista. Ilman syyttelyä, haukkumista tai nimittelyä. Ihan kun aikuiset. Meilläkin on avioliitossa ollut kaikenlaista ikävää. Pettämistä, valehtelua, torjumista yms. Kun ollaan oltu rikki niin on huudettu toisillemme mitä sattuu, kun vaan on niin paha olla. Mutta sitten on otettu lusikka kauniiseen käteen ja alettu keskustella niistä vaikeistakin asioista ja tunteista. On pyydetty ja annettu anteeksi. Se ei ole luovuttamista koska parisuhteen ei kuulukaan olla valtataistelua. Se on aikuista ja kypsää ja on meillä ainakin lopulta johtanut hyviin asioihin.

Ja mulle kun joku sanoo pahasti niin tulee sellainen"valahtava" tunne, sydän alkaa hakata ja kurkkua kuristaa.

Vierailija
37/96 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä edelleen ymmärrän ap.ta omien kokemusteni pohjalta.

ei ole mistään kotoisin äksyillä noin jos selkeästi toinen yrittää mukavia jutella.

jos on niin väsynyt,voihan senkin sanoa nätisti,ilman että toiselle tulee paha mieli.

asiat voi sanoa niin monella tavalla,tätä aina korostan omallekin miehelle.

Vierailija
38/96 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 13:46"]Minä edelleen ymmärrän ap.ta omien kokemusteni pohjalta.

ei ole mistään kotoisin äksyillä noin jos selkeästi toinen yrittää mukavia jutella.

jos on niin väsynyt,voihan senkin sanoa nätisti,ilman että toiselle tulee paha mieli.

asiat voi sanoa niin monella tavalla,tätä aina korostan omallekin miehelle.

[/quote]

Kiitos! Edes joku ymmärtää mistä kenkä puristaa :)

Ap

Vierailija
39/96 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 22:03"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 21:31"]Ootko sä mies vai marjanpoimija? Pidä akkas kurissa!

[/quote]

Ap

[/quote]

Onhan tässä jo puhuttu tarpeeksi. Sehän se taisi ongelma ollakin.

Ap

[/quote]

Pystyttekö te suoraan sanomaan toisillenne jos jokin nyppii? Tai siis ilmaisemaan tunteitanne? Voi olla vaimosi hampaan koloon on jäänyt jotain ja nyt se ilmenee passiivis-aggressiivisena tylyttämisenä.

Vierailija
40/96 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on varmaan kummallisempi reaktio mut mulla tulee oikeasti vatsa todella todella kipeäksi ja alkaa oksettaa... :/ Kiusaamistaustaa, syömishäiriötä ja haukkumista paljon takana. Nykyään kun kaikki on hyvin niin tuntuu, että pienikin asia tuntuu kamalalta enkä haluaisi kokea niitä tunteita enää ikinä uudelleen, vaikka toisella olisikin vain huono päivä. Vaimosi ei varmasti tarkoittanut mitään pahaa, vaan oli kenties väsynyt? :)

Terkuin 17-vuotias tyttö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan